Страница 1 от 1

Проблем само на мокро !

Публикувано: 03 окт 2005, 10:44
от Крес
Карам един Ескорт от 1992. Напоследък, като мина през някоя локва или като завали дъдж започва да прекъсва и да придърпва - кошмар!!! Когато е сухо - работи като пушка. Някой имал ли е такъв проблем?

Re: Проблем само на мокро !

Публикувано: 03 окт 2005, 11:13
от paci
Крес написа:Някой имал ли е такъв проблем?
АЗ ! :lol:
Понеже карах форда преди да го купя и знаех, че има такъв проблем и момчето се беше борило но безрезултатно, така го купих от него.
Хванах се и аз с борбата и намерих някакъв които уж само тенекии правеше но се оказа, че разбира и от двигатели. Свали дистрибутораната капачка и вътре липсваше едно пластмасово което е и гарнитура и вътре се събира около палеца. Прати ме в една морга и ми изровиха. Сложихме го и смених кабелите на свещите с едни стари които взех от бившия собственик, защото новите шампиони които беше сложил и бяха на 2 години се бяха нацепили.
Тази процедура беше преди 3 години и от тогава нямаше проблем. Но онзи ден се почна пак само, че сега е малко по-различно. Сега се мръщи само ако настъпя рязко да ускорявам иначе на ниски обороти си върви послушно. Отидох при газаджията дето си ходя и направихме един тест. Оля човека обилно кабелите и блока около тях и потеглих на 2-ра на един лек баир. И човека вика капачката ти е свършила. Кабелите и те не ме кефят вече и ако не днес то тези дни ще купя кабели и капачка и ще ти кажа какво е станало при първото каране в мокро.

Публикувано: 03 окт 2005, 13:16
от Крес
Благодаря paci,
И аз първо се хванах за кабелите и свещите. Смених всичко. Резултат - никакъв :-( . Защо нещо ми се струва, че като се намокри блока за управление на системата за впръскване на гориво почва да впръсква не когато и където трябва. Имам чувството, като че ли колата работи на 3 цилиндъра - от време на време пука, особено като ускорявам на 1-ва и 2-ра. Освен това няма сила да изкачи баира при телевизията на 3-та - СРАМ !!!. Май ще трябва да хода на диагностика! Лошото е, че трябва да чакам да завали. Другия вариант е като я кача на стенда да й ливна една кофа вода под капака и дефекта веднага ще излезе.

Публикувано: 03 окт 2005, 14:12
от paci
Е това е :( Мерси, успоки ме :cry:
Току що ги купих, сега отивам да ги сложа и остава пак да киха и ще се гръмна.
Ама няма :wink:
Вадил съм 100000 пъти кабели на запален двигател и никога не ме бил ток а сега с тези почна да ме бие. Капачката и тя си личи, че е покарала доста, където контактува палеца са се образували доста дълбоки бразди. Така, че няма да съжалявам за похарчените пари и ще дирим проблема на друго място.

Публикувано: 04 окт 2005, 15:37
от paci
Аз май се оправих .
Снощи на отиване за работа си намерих една много голяма и хубава локва и се гмурках 5-6 пъти в нея и никакъв проблем.
До бачкането минава една бара и влажноста сутрин е доста и имах проблем но тази сутрин никакъв.
Аре ще пиша пак като завали.

Публикувано: 16 ное 2005, 22:37
от cefo
Колега ,,същия проблем се появяваше и при мен когато е мокро и вали ,а се оказа ,че въздушния филтър засмуква вода през отвора ,който недомислено е сложен от долу точно пред предната ми лява гума и когато вляза в локва водата се лазплисква и засмуква от този отвор.Представяй си какво става от прах та по филтъра + вода-кал. Оттам ти спира въздуха и почват въртелите .Ако ти направи пак тоз номер свали си въздушния филтър и я пробвай дали ще тръгне нормално .При мен заработи . На моята съм и преместил отвора за засмукване на въздуха възможно на най скрито от водата място - да не се нагълтва при всеки гьол . Дано да е това . Успех и побългаряването ще ни спаси ! :lol:

Публикувано: 17 ное 2005, 10:32
от aaleks
От голяма и продължителна локва и засмукване на вода в по-големи количества, един мой съгражданин прецака двигателя си /непомня марката на колата/.
Така, че умната с локвите :!: