Страница 1 от 1
ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 11 окт 2015, 21:01
от georgi61
Колеги акумулатора на колата ми пада на всеки 2 седмици итрябва да го зареждам Някакви идеи от какво може да е Или да го сменям, но се притеснявам да не е друго нещо
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 11 окт 2015, 21:03
от madboy
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 11 окт 2015, 21:10
от antipower
Като си оставиш колата заключена и без включени светлини, касетофони и тн.,
откачаш клемата на акумулатора и мериш каква утечка има.
Мислсле, че до 150-200 mA е нормално,над тези стойности, започваш да търсиш причината.
Другото, което трябва да се провери е с какво напрежение се зарежда акумулатора.
От 13.8 до 14.2V е нормално зарядно напрежение без включени фарове.
С фарове може да спадне и малко под 13.8V.
Другия вариант е акумулатора да е стар и да не държи.
Успех!
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 11 окт 2015, 21:52
от synthez 3D
antipower написа: Мислсле, че до 150-200 mA е нормално,над тези стойности, започваш да търсиш причината.....
Малко уточнение 15-20 mA, а не 150-200.
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 11 окт 2015, 21:58
от aspasia
На колко години е акумулатора може да е стар и да не държи ток ако зарежда нормално алтернатора и нямаш отечка значи сдал багажа!
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 12 окт 2015, 09:11
от antipower
Признавам, улял съм се с тези 200mA.
Ако е над 50mA, започваме да се притесняваме

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 13 окт 2015, 23:42
от доницети
Дали акумулатора е повреден се проверява с вилка- мери се вътрешното съпротивление. Може да провериш гъстотата, ако е обслужваЕм. В този случай можеш дори да го възкресиш с подмяна на електролита. Губиш малко труд и 5 лв. за електролита.
Sent from my P5 using Tapatalk
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Публикувано: 14 окт 2015, 00:00
от Филипов
Аз пък директно те питам с каква свирка сио? Оригиналната или някаква друга? Ако е второто почти съм сигурен че там е проблемът - свързвал я е някой неграмотен тъпанар или ти самия. Само паметта се свързва директно, главното захранвне трябва да се прекъсва задължително от контактния ключ за да няма консумация на почти цялата електроника и крайното стъпало.
Колко е напрежението на акумулатора и доколко зарежда е работа за секунди с прост мултицет, дори и такъв за 5 лв. Също с него може да се провеери и консумацията.
Втъобще 99% проблемът е в неоригиналните доработки.