Страница 1 от 1
Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 10:21
от Ford Fiesta 1990 1.4
Здравейте колеги , имам проблем с форд фиеста мк3 1.4 1990 бензин моно..та нали съм си лапе още , та реших да сваля дюзата на моното ,беше като нова.След това я сложих както си беше всичко точно ...но при пробата да запали уви не запали...но преди да сваля дюзата колата си палеше от раз...след това само върти но не пали

незнам какво да правя...моля за помощ

..
ПП:Не знам дали темата ми е за тук извинете предварително..

Re: Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 10:40
от baro
Има ли газова? Един да върти а друг да гледа пръска ли бензин. Прегледай отново нещо може да си пропуснал да закачиш.
Re: Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 12:07
от Ford Fiesta 1990 1.4
Значи колега газова няма и никога няма да сложа

....бензин си пръска точно това правихме още първия път.....а да стм пропуснал нещо няма какво да е само 1 кабелче за дюзата >:D<:и не знам кво стана преди да сваля дюзата си бачкаше колата....
:Поздрави

))
Re: Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 12:39
от dragonn2
Щом пръска бензин, следва да провериш дали има искра.
Re: Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 12:45
от Ford Fiesta 1990 1.4
Ще ви помоля да ми обясните как

))
Re: Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 15:26
от dragonn2
Изваждаш свещта, слагаш я на кабела и я опираш някъде където има маса. Докато върти стартера трябва да се вижда (даже и чува) искра. И внимавай да не те хване тока

Re: Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 17:24
от Ford Fiesta 1990 1.4
Оправих проблема колеги ,извадих свещите които същност са на по малко от година на мотор крафт

) и трябваше да ги изгоря с горелка след това ги сложих и запали но работи ужасно как да я центровам

)
:Поздрави

Re: Проблем с паленето....на форд фиеста мк3
Публикувано: 13 фев 2015, 17:30
от HACKO
На дюзата има два О пръстена които уплътняват дюзата към тялото на карбуратора. Та като си поставял дюзата на мястото и са се разместили и не уплътняват и оттам тече бензин директно в д-ля. Като сложиш дюзата и дадеш на контакт (без да палиш), не трябва да капе Бензин върху дросела. Сега ако отвориш въздушния филтър и дадеш на контакт, ще видиш как капе Бензин върху дросела.