Страница 1 от 1

Алармата може ли да се направи да хваща от 50-70 м?

Публикувано: 02 дек 2006, 23:46
от valerko1
Дистанционното на алармата ми хваща като съм на 10-тина метра от колата /от най-евтините е/. Има ли чалъм сам да я направя например да я включвам и изкл.от 50 м например. Ако врътна вътре потенциометъра или удължа кабела дали ще стане гяволията?

Публикувано: 03 дек 2006, 13:34
от DigiPro
На старата ми фиеста аз си монтирах алармата - някаква китайска куча марка. Бях сложил антенката във колонката на предното стъкло зад пластмасовата декоративна лайсна. Ловеше поне от 20-25м. Иначе по самите дистанционни надали може да се направи нещо. Виждал съм на стари модели дистанционните са с малка телескопична антенка. Предполагам, че те ловят от по далече.

Публикувано: 24 дек 2006, 01:42
от веден
На най-новите коли дистанционното сработва от около 1 м. Това да ти говори нещо ?

Публикувано: 24 дек 2006, 02:37
от nikolovvd
веден написа:На най-новите коли дистанционното сработва от около 1 м. Това да ти говори нещо ?
Скоро ще почнат да ги правят с инфрачервени лъчи!

Публикувано: 24 дек 2006, 10:30
от bigdady
Е как на най новите кли стрботват от 1 метур бе един пич с 520 най новата си слиза и от около 10 метра си цъка алармата.А на моита фабричната трябва да насочиш дистанционното към лампата иначе нестава.

Публикувано: 24 дек 2006, 17:32
от HACKO
Най-лесното което можеш да направиш е да удължиш кабела който служи за антена на блока в колата и да го изведеш над арматурното табло някъде до предното стъкло или на вертикалната колонка на стъклото. Мойта е под пласмасата на колонката и 50м изобщо не е проблем дори и без пряка видимост.

Публикувано: 24 дек 2006, 21:19
от Jinxy
Тези, който хващат от около 1м. са с инфрачервени лъчи. Такива аларми и централни се монтират фабрично на много коли още от едно време ( например при Рено... има го още в първите 19ки ( 1983).... може и от по рано ). Идеята да се работи само от близки разстояния ( с намалена мощност на излъчваните сигнали е за по - голяма сигурност. Когато излъчваш с голяма мощност сигналите от дистанционното и колата лесно могат да бъдат засечени и после " ПИЧ КЪДЕ МИ Е КОЛАТА ???

Публикувано: 26 дек 2006, 11:21
от mi6el
Точно така!!!!
Дори препоръчваха, ако някой се лепне за теб и вземе да ти се включва и изключва алармата или само мигачите за позициониране, то бъди " спокоен" - само те сканират, като етап от бъдещия удар.
Тогава или сменяш цялата система или .... не знам какво. Все тая - на мерник си.

Публикувано: 10 яну 2007, 23:02
от ivocsim
mi6el написа:Точно така!!!!
Дори препоръчваха, ако някой се лепне за теб и вземе да ти се включва и изключва алармата или само мигачите за позициониране, то бъди " спокоен" - само те сканират, като етап от бъдещия удар.
Тогава или сменяш цялата система или .... не знам какво. Все тая - на мерник си.

Много филми си гледал. Прощвай ама някой ако ще те работи ще бъде по-тихо. Нека ви кажа нещо, че понякога простите решения са по сигурни. Така, че на колегата на който му се иска РЕМУТЕТО да диества на голямо разстояние нека да не се претиснява

Публикувано: 10 яну 2007, 23:18
от BadAngel
веден написа:На най-новите коли дистанционното сработва от около 1 м. Това да ти говори нещо ?
в дълбока грешка си, на моя фокус дистанционното му лови от 20-25 метра.. но при таквоа разстояние можеш само да заключиш, не може да отключваш..


при колите с безключово палене и интелигентен ключ има зони, в които колите се могат да запалят, но това е съвсем различно, презумцията е когато се доближиш до колата с интелигентнич ключ в ръка да се отвори и да седнеш да си я караш, а не отидеш да платиш бензина на 5 метра от колата някой да я палне и да избяга :) там наистина има зониране на по 1 метър от колата, но дистанционното работи и от по-далече (заключване отключване, само не можеш да палнеш, когато ключа е извън обхвата от 1 метър)

Публикувано: 11 яну 2007, 00:29
от nikolovvd
Някой по-млади от форума едва ли са виждали Правец 8 в дипломатическо куфарче с програма и хардуер за записване, сканиране и разкодиране на аларми през периода 1989-1992 година. В зората на демокрацията бая народ изгоря по този начин. Сега има много по-съвършенни и миниатюрни устройства за тази цел. Така че ако са те набелязали - готов си. А ако искате да неутрализирате каквато и да е аларма, по-лесно от това няма.

Публикувано: 12 яну 2007, 14:14
от ivocsim
nikolovvd написа:Някой по-млади от форума едва ли са виждали Правец 8 в дипломатическо куфарче с програма и хардуер за записване, сканиране и разкодиране на аларми през периода 1989-1992 година. В зората на демокрацията бая народ изгоря по този начин. Сега има много по-съвършенни и миниатюрни устройства за тази цел. Така че ако са те набелязали - готов си. А ако искате да неутрализирате каквато и да е аларма, по-лесно от това няма.
Колега разбирам ти намека ама сканирането може да стане и без да си щракаш дистанционното. За едно съм напълно съгласен няма начин да няма начин

Публикувано: 13 яну 2007, 15:44
от HACKO
От опит стигам до заключението, че много рядко нашите коли се крадат. Най-чето предмет на посегателство са предметите, които са поставени или оставени вътре(аудиоуредби, телефони, чантички или предмети които изглеждат скъпи). В този случай колите се "отварят", така че да не се включи алармата или ако се включи кражбата става толкова бързо, че на кой му пука от нея.
Така че ползвайте си алармите основно за дистанционно отключване и заключване (голяма глезотийка е) и не предизвиквайте крадците(колата не е сейф).

Публикувано: 13 яну 2007, 20:07
от Jani_Petrov
ако искаш да си пиукаш с алармата от голqмо разстоqние наистина единствениq начин е да си изведеш на добро място кабела който служи за антена , моята например за тази цел старчеше посредата на предното стъкло от таблото и хващаше поне от 100 метра , тъи че дерзай, не е красиво но става :lol:

Публикувано: 16 яну 2007, 12:00
от nikolovvd
Голямото разстояние на задействане е голямо предимство най-много на паркинга на Метро. Така си намираш колата по-лесно :P !