Страница 1 от 1

Генератор на Escort 1.8D не зарежда?

Публикувано: 25 ное 2006, 19:33
от frantic
Здравейте, Проблема е следния: Когато е на свободна скорост генератора ми дава 6V ??? А когато махна клемата на генератора и замеря с мултицета + на клемата и - на корпус ми дава 0.01V. Някой знае ли защо се получава така? Колко волта трябва да ми дава когато меря директно от генератора?

Публикувано: 25 ное 2006, 20:23
от buhap
лампата на таблото свети ли?

Публикувано: 25 ное 2006, 20:32
от frantic
Лампата изгасва след като запаля. НО сега се сетих че като превключих мултицета на променливо напрежение ми даде 37V. Да не би да е от токоизправителя в генератора?

Публикувано: 25 ное 2006, 20:37
от buhap
може и диот да има пробил ама акумолатора ще се истущава през генератора.Не се сещам схемата на греца как е вмомента .

Публикувано: 25 ное 2006, 20:40
от frantic
Аз схемата на греца е знам с 4 диода е ама доста ще се уръся защото трябва да е за 70А колкото дава генератора на дизелите.

Публикувано: 25 ное 2006, 20:46
от buhap
диодите са 6 и ако можеш да извадиш поне един от плочката ше си герой.Работят на 3 фази и средниа ток е по малък.Стига гадане.Акумолатора добре ли е.М-у другото при одкачане на клемата при работещ двигател релето понякога сдухва.

Публикувано: 25 ное 2006, 21:00
от frantic
ОК. утре отивам да търся плочка по моргите. Акумулатора мисля че е добре след като не дава напрежение генератора. След като го заредих вкъщи кара 1 седмица:)

Публикувано: 26 ное 2006, 09:23
от buhap
ако ще ремонтираш сам свали и премери диодите все пак да не се окаже друго преди да купиш

отг

Публикувано: 26 ное 2006, 19:39
от svir4o
колегамоят съвет е да вземеш да я закараш на майстор еладжия който ще ти смени плочката с нова и ще имаш гаранция. а от моргите ще те сапунисат около 50 лв новата плочка ще е сигурно 80 лв и монтаж 20 лв е по добре от 50 и ощедвама трима майстори .четки.ротори .диоди.презапояване и ред други сапунки и загубено време.не питй старо питай патило :idea: