Страница 1 от 1
чистачки
Публикувано: 07 ное 2006, 15:09
от gezmi
Имам фиеста 96г.,1300м3,50к.с.Чистачките спират където са когато ги изключа(по средата на стъклото, не се прибират долу), имам я отскоро и не знам така ли трябва да е,мисля че трябва да се прибират(доколкото знам има някакво реле или нещо от сорта което е точно за това да се прибират).Моля за помощ

Публикувано: 07 ное 2006, 15:12
от krava_i_pile
при мен си стоят.доста по-стара ми е колата, но мисля, че не се прибират и при по-новите
Публикувано: 07 ное 2006, 15:20
от valboy
Аз кола, на която не се прибират чистачките не съм виждал! Освен може би тия първите джипове Аро(май така бяха), които са с ръчни чистачки с лостчета отвътре....

Re: чистачки
Публикувано: 07 ное 2006, 17:38
от Brock
gezmi написа:Имам фиеста 96г.,1300м3,50к.с.Чистачките спират където са когато ги изключа(по средата на стъклото, не се прибират долу), имам я отскоро и не знам така ли трябва да е,мисля че трябва да се прибират(доколкото знам има някакво реле или нещо от сорта което е точно за това да се прибират).Моля за помощ

Има едно колело с пластинки в предавателния механизъм, закрепен на самия електромотор на чистачките. Единия вариант е тези пластинки да са се зацапали и да не дават добър контакт или просто са се счупили. Това можеш да разбереш само ако свалиш моторчето и отвориш въпросния механизъм.

Но преди това провери дали всичките жици, които влизат в моторчето са си на място и не са прекъснати. Това е.

Публикувано: 07 ное 2006, 20:38
от BuLLDoZeR
Публикувано: 07 ное 2006, 20:48
от krava_i_pile
оф боже аз съм разбрал като изключи колата. съжалявам грешка

Публикувано: 07 ное 2006, 21:19
от gezmi
Мерси за съвета Brock, още в събота като съм свободен ще пробвам и ще пиша.
Re: чистачки
Публикувано: 13 ное 2006, 12:57
от gezmi
Brock написа:gezmi написа:Имам фиеста 96г.,1300м3,50к.с.Чистачките спират където са когато ги изключа(по средата на стъклото, не се прибират долу), имам я отскоро и не знам така ли трябва да е,мисля че трябва да се прибират(доколкото знам има някакво реле или нещо от сорта което е точно за това да се прибират).Моля за помощ

Има едно колело с пластинки в предавателния механизъм, закрепен на самия електромотор на чистачките. Единия вариант е тези пластинки да са се зацапали и да не дават добър контакт или просто са се счупили. Това можеш да разбереш само ако свалиш моторчето и отвориш въпросния механизъм.

Но преди това провери дали всичките жици, които влизат в моторчето са си на място и не са прекъснати. Това е.

Свалих целия механизъм, но той е капсулован и през дупката в която влиза оста на ел.моторчето се вижда само зъбното колело.
Re: чистачки
Публикувано: 13 ное 2006, 13:08
от Brock
gezmi написа:
Свалих целия механизъм, но той е капсулован и през дупката в която влиза оста на ел.моторчето се вижда само зъбното колело.
Това е кофти - не може ли да се разкапсулова?!
Ако не може, май ще ти се наложи да търсиш ново/втора употреба.
Но ако стигнеш до купуване, пробвай да се консултираш и с някой жичкаджия - може и да ти помогне.

Публикувано: 13 ное 2006, 14:07
от mnm
преди да разкапселоваш,провери дали до моторчето на чистачките отива твърд плюс, възможно е той да се губи и в контактната система на лостчето за включване.
Публикувано: 14 ное 2006, 18:25
от gezmi
Оста на моторчето е като свредло(едра резба) най горната резба е счупена наполовина и си мисля че мойе там да е проблема.Но щом ще е за ново мисля да го разкапсуловам и ако не стане тогава да купувам.Мерси за съветите.

Публикувано: 15 ное 2006, 09:31
от Brock
gezmi написа:Оста на моторчето е като свредло(едра резба) най горната резба е счупена наполовина и си мисля че мойе там да е проблема...

Това се нарича червячен механизъм - ако е счупено съвсем накрая, няма проблеми - важното е да е здраво в средата, а при тебе е здраво, защото нямаш механични проблеми по чистачката, а само електрически.
Щом си решил, че и без друго ще купуваш ново и няма да загубиш нищо - отваряй смело, пък туко виж си решил проблема /
и аз бих постъпил така, но не исках да те набутвам в приключение, на което края можеше да е фатален за механизма и да ме обвиниш после 
/
