Проблем с Фиеста 1.3 '94- върти, но не пали
Публикувано: 16 ное 2013, 20:56
Здравейте колеги,
предваритрлно се извинявам че пускам нова тема, но не намерих отговор в тези които прочетох.
Имам проблем от няколко месеца вече, който немога да разреша. За това ще опиша всичко подробно, какво съм правил до сега.
Тръгнах да карам един приятел за София и на кръговото на драгичево колата изгасна. Помислих че е свършила газта (колата е с обикновена газова) и минах на бензин, но и тогава само въртеше без никакви признаци да запали. Имаше и бензин и газ, но изтеглихме колата и заредихме малко газ и пак същото. После я иьдърпахме до вкъщи и видях че не подава ток на свещите. Накратко ще опиша какво съм сменял или носил за проба на друга: Бобина, един датчик, който мисля, че се натича датчик на хол (намира се от дясно на двигателя, като се застане отпред, и е закачен близо до стартера), мап сензор, компютъра, една платка с една широка букса отпред на средата стои, до мап-а. Проверих вътре в купето всички релета и предпазители - работят. Контактния ключ е разглобен и като дам на контакт и дам на късо да върти стартера пак не идва ток на свещите. През ключа спря да върти стартера, след като същия беше отказал и се наложи поправка.
Това което забелязах последно е, че двете релета под капака от дясно където се намират, като се застане срещу колата, има проблем някакъв. На едното (най в дясно) има постоянен плюс, но няма такъв на друго място, когато се подаде на контакт. А другото, което мисля е за вентилатор, но незнам кой, май за охлаждането на антифриза, идва плюс, само когато се даде на контакт, а другия, постоянния го няма. Шунтирах с мост между този "плюс", който излиза когато се даде на контакт и клемата, намираща се на отсрещната страна. Това го наптавих и на всички релета в купето. И на релето за вентилатора даде на късо, след като дадох на контакт и изгоря предпазител 14.
Та се чудя дали това може да обърква цялата електроника и от там да идват проблемите? За къде са тези 2 релета под предния капак?
Имате ли някакви идеи какво да проверя друго?
Това се сещам за сега...
предваритрлно се извинявам че пускам нова тема, но не намерих отговор в тези които прочетох.
Имам проблем от няколко месеца вече, който немога да разреша. За това ще опиша всичко подробно, какво съм правил до сега.
Тръгнах да карам един приятел за София и на кръговото на драгичево колата изгасна. Помислих че е свършила газта (колата е с обикновена газова) и минах на бензин, но и тогава само въртеше без никакви признаци да запали. Имаше и бензин и газ, но изтеглихме колата и заредихме малко газ и пак същото. После я иьдърпахме до вкъщи и видях че не подава ток на свещите. Накратко ще опиша какво съм сменял или носил за проба на друга: Бобина, един датчик, който мисля, че се натича датчик на хол (намира се от дясно на двигателя, като се застане отпред, и е закачен близо до стартера), мап сензор, компютъра, една платка с една широка букса отпред на средата стои, до мап-а. Проверих вътре в купето всички релета и предпазители - работят. Контактния ключ е разглобен и като дам на контакт и дам на късо да върти стартера пак не идва ток на свещите. През ключа спря да върти стартера, след като същия беше отказал и се наложи поправка.
Това което забелязах последно е, че двете релета под капака от дясно където се намират, като се застане срещу колата, има проблем някакъв. На едното (най в дясно) има постоянен плюс, но няма такъв на друго място, когато се подаде на контакт. А другото, което мисля е за вентилатор, но незнам кой, май за охлаждането на антифриза, идва плюс, само когато се даде на контакт, а другия, постоянния го няма. Шунтирах с мост между този "плюс", който излиза когато се даде на контакт и клемата, намираща се на отсрещната страна. Това го наптавих и на всички релета в купето. И на релето за вентилатора даде на късо, след като дадох на контакт и изгоря предпазител 14.
Та се чудя дали това може да обърква цялата електроника и от там да идват проблемите? За къде са тези 2 релета под предния капак?
Имате ли някакви идеи какво да проверя друго?
Това се сещам за сега...