Компютър на Ескорт 1.8 16v
Публикувано: 04 ное 2013, 20:38
Компютърът на моя Ескорт 1.8 16V прави доста странен проблем, поне така установиха 5 майстора, при които ходих. 3 дни беше в един сервиз, после идва на място човек извиках за автодиагностика, нищо не успя да намери и след като му обясних какво са установили другите майстори, може би клони към компютъра и той.
Проблемът е следният: Колата от време на време не пали и то не пали когато е по-топло времето. Сутрин, когато се опита да се запали и всичко е ок. Но когато стане по-топло, когато се кача в колата и завърта на контакт ключа, няма го звука от бензиновата помпа за подкачване на горивото и колата НЕ пали. Проблемът обаче е друг, че не го прави всеки път, а избирателно, но по принцип затопли ли се купето и отказва. Вечер примерно няма никакъв проблем, но дойде ли обедно време и само се кръстя да запали колата. Колата е пробвана да се дърпа с въже и не може да запали също, на контакт на скорост и не може да запали. Когато го има проблемът също техниците установиха, че няма ток и на бобината.
Питането ми е дали всичко това е свързано с компютъра и дали има вариант да се оправи, ако реша да взема друг компютър?
Ако отида директно във ФОРД за този проблем дали ще мога да го оправят, че вече ми писна да хода по майстори, сигурно във ФОРД ще ми отрежат главата до кръста, но мисля, че нямам друг избор.
Благодаря предварително!
Проблемът е следният: Колата от време на време не пали и то не пали когато е по-топло времето. Сутрин, когато се опита да се запали и всичко е ок. Но когато стане по-топло, когато се кача в колата и завърта на контакт ключа, няма го звука от бензиновата помпа за подкачване на горивото и колата НЕ пали. Проблемът обаче е друг, че не го прави всеки път, а избирателно, но по принцип затопли ли се купето и отказва. Вечер примерно няма никакъв проблем, но дойде ли обедно време и само се кръстя да запали колата. Колата е пробвана да се дърпа с въже и не може да запали също, на контакт на скорост и не може да запали. Когато го има проблемът също техниците установиха, че няма ток и на бобината.
Питането ми е дали всичко това е свързано с компютъра и дали има вариант да се оправи, ако реша да взема друг компютър?
Ако отида директно във ФОРД за този проблем дали ще мога да го оправят, че вече ми писна да хода по майстори, сигурно във ФОРД ще ми отрежат главата до кръста, но мисля, че нямам друг избор.
Благодаря предварително!