Комутатор за Ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
venga
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 авг 2005, 17:45
Модел на автомобила: Ford Escort 88 1,4 karburator
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Комутатор за Ескорт

Мнение от venga » 27 авг 2005, 17:56

Иамм Форд Ескорт 88г. Интересуваме къде се намира комутатора, за какво служи и горе-долу колко струва

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 27 авг 2005, 18:56

:-?:
Небойте се роби Спартак е с вас!

venga
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 авг 2005, 17:45
Модел на автомобила: Ford Escort 88 1,4 karburator
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от venga » 27 авг 2005, 19:03

Свързан е с запалването

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 27 авг 2005, 23:07

:-?: :-/:
Небойте се роби Спартак е с вас!

dedo_liben
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 юли 2005, 01:15
Модел на автомобила: Ford Sierra clx 2.0i ohc 74kw N4B двигател
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от dedo_liben » 28 авг 2005, 00:19

http://free.data.bg/lubvho/My%20E-book/ ... %20(Haynes" onclick="window.open(this.href);return false;)/Ford%20Escort%20-%20Service%20&%20Repair%20Manual%20(Haynes).zip :roll: тук би трябвало да го има къде е

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 28 авг 2005, 06:13

Под дистрибуторната капачка. Ама не вътре :wink: Отвън е от същата страна по-надоло. То е една плочка завита с две болтчета и излиза един кабел от него. Кабела е с букса. Гледай внимателно има една телчица, тя е осигуровката да не се вади, леко я стискаш и вадиш буксата.Не мога да ти го опиша по-точно.
Какъв е проблема?
Аз смених моя и с голям късмет в една единствена морга го намерих един единствен за 25 лв.
Ако ще сменяш викай тука, дано успея да те улесня със смяната.

venga
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 авг 2005, 17:45
Модел на автомобила: Ford Escort 88 1,4 karburator
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от venga » 28 авг 2005, 13:22

Мерси Paci. Значи ли това, че този комутатор и датчика за електронно запалване са едно и също нещо. Не щеше да пали колата, задърпах я до един сервис и оттам ми се обадиха да кажат, че комутатора е сдал багажа. Да но аз видях, че не излиза искра от бобината, а комутатора е след нея май. Дали нещо не ме парзалят, затова ми е въпроса

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 28 авг 2005, 15:56

Незнам, човек. Не съм чак толкоз на ТИ с нещата. Каквото ми е минало през главата споделям. Ама кои тоци от де минават незнам.
Моя гаснеше кога му е кеф и след гасненето нещеше да пали ми палеше с една хитринка. Не го разгадах сам. Но сам си смених комутатора.
Ако беше тука у Плевен да турим моя стария, той поне малко от малко студен бачка докъто загрее и после може да продължи но може и да спре :) негова си работа :wink:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 29 авг 2005, 11:32

venga написа:Мерси Paci. Значи ли това, че този комутатор и датчика за електронно запалване са едно и също нещо. Не щеше да пали колата, задърпах я до един сервис и оттам ми се обадиха да кажат, че комутатора е сдал багажа. Да но аз видях, че не излиза искра от бобината, а комутатора е след нея май. Дали нещо не ме парзалят, затова ми е въпроса
Смени си датчика, който следи положението на коляновия вал и определя кога ЕДИС да пусне команда към бубината. Докато го разбера това на мен ми струваше 2 години и една торба излишно похарчени пари + 7 кратно ползване на пътна помощ или познати за изтегляне до "специализиран сервиз" в МП. Струва 45лв и се държи с един болт :wink:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 30 авг 2005, 09:23

kEFi написа: Смени си датчика, който следи положението на коляновия вал
Или така наречения "датчик на Хол"


:twisted:

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 30 авг 2005, 10:45

Ами то хубаво с датчиците, но ...
Човека е написал модел '88 година. Вариантите са три според мен 1,3 или 1,4 карбуратор или 1,6 инжекция. А карбураторите нямат изброените датчици според мен, а пък инжекциона няма комутатор - или греша ?
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 авг 2005, 11:38

Упс! :oops:

П.П. Този датчик, за който говорих не е датчика на Хол!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 30 авг 2005, 13:21

я накрая дайте една схема на подобно делко да се види кой и за какво говори.И на мен ми е интерсено евентуално какво може да се бъгне по този сбирщайн дето правя.

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 30 авг 2005, 18:41

Тукаможе да погледнеш въпросният комутатор.
Поздрави
Изображение

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 05 сеп 2005, 00:00

Ммммм да е това дето The seven е пуснал на картинката е комутатора, тая черната проклетия, има четири крачета като се извади от делкото. Само да отбележа че са два различни типа в зависимост от това дали делкото е Бош или Лукас много си приличат ма не са взаимозаменяеми. А цените дето сте споменали по горе на тая джаджа варират от 20 до 70 лв. Само за протокола във делкото на Лукас има датчик на Хол а в това на Бош има нещо като бобинка. Тая шибана система и на мен ми е късала нервите но колата е анфибия, прегазвал съм вода до осите на главините без да понечи да гасне, докато при другото запалване с чукче и наковалня малко влага и колицата неще да работи.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта