Комутатор за Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 27 авг 2005, 17:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 88 1,4 karburator
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Комутатор за Ескорт
Иамм Форд Ескорт 88г. Интересуваме къде се намира комутатора, за какво служи и горе-долу колко струва
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 09 юли 2005, 01:15
- Модел на автомобила: Ford Sierra clx 2.0i ohc 74kw N4B двигател
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
http://free.data.bg/lubvho/My%20E-book/ ... %20(Haynes" onclick="window.open(this.href);return false;)/Ford%20Escort%20-%20Service%20&%20Repair%20Manual%20(Haynes).zip
тук би трябвало да го има къде е

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Под дистрибуторната капачка. Ама не вътре
Отвън е от същата страна по-надоло. То е една плочка завита с две болтчета и излиза един кабел от него. Кабела е с букса. Гледай внимателно има една телчица, тя е осигуровката да не се вади, леко я стискаш и вадиш буксата.Не мога да ти го опиша по-точно.
Какъв е проблема?
Аз смених моя и с голям късмет в една единствена морга го намерих един единствен за 25 лв.
Ако ще сменяш викай тука, дано успея да те улесня със смяната.

Какъв е проблема?
Аз смених моя и с голям късмет в една единствена морга го намерих един единствен за 25 лв.
Ако ще сменяш викай тука, дано успея да те улесня със смяната.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 27 авг 2005, 17:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 88 1,4 karburator
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Мерси Paci. Значи ли това, че този комутатор и датчика за електронно запалване са едно и също нещо. Не щеше да пали колата, задърпах я до един сервис и оттам ми се обадиха да кажат, че комутатора е сдал багажа. Да но аз видях, че не излиза искра от бобината, а комутатора е след нея май. Дали нещо не ме парзалят, затова ми е въпроса
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Незнам, човек. Не съм чак толкоз на ТИ с нещата. Каквото ми е минало през главата споделям. Ама кои тоци от де минават незнам.
Моя гаснеше кога му е кеф и след гасненето нещеше да пали ми палеше с една хитринка. Не го разгадах сам. Но сам си смених комутатора.
Ако беше тука у Плевен да турим моя стария, той поне малко от малко студен бачка докъто загрее и после може да продължи но може и да спре
негова си работа 
Моя гаснеше кога му е кеф и след гасненето нещеше да пали ми палеше с една хитринка. Не го разгадах сам. Но сам си смених комутатора.
Ако беше тука у Плевен да турим моя стария, той поне малко от малко студен бачка докъто загрее и после може да продължи но може и да спре


- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смени си датчика, който следи положението на коляновия вал и определя кога ЕДИС да пусне команда към бубината. Докато го разбера това на мен ми струваше 2 години и една торба излишно похарчени пари + 7 кратно ползване на пътна помощ или познати за изтегляне до "специализиран сервиз" в МП. Струва 45лв и се държи с един болтvenga написа:Мерси Paci. Значи ли това, че този комутатор и датчика за електронно запалване са едно и също нещо. Не щеше да пали колата, задърпах я до един сервис и оттам ми се обадиха да кажат, че комутатора е сдал багажа. Да но аз видях, че не излиза искра от бобината, а комутатора е след нея май. Дали нещо не ме парзалят, затова ми е въпроса

-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
- Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ммммм да е това дето The seven е пуснал на картинката е комутатора, тая черната проклетия, има четири крачета като се извади от делкото. Само да отбележа че са два различни типа в зависимост от това дали делкото е Бош или Лукас много си приличат ма не са взаимозаменяеми. А цените дето сте споменали по горе на тая джаджа варират от 20 до 70 лв. Само за протокола във делкото на Лукас има датчик на Хол а в това на Бош има нещо като бобинка. Тая шибана система и на мен ми е късала нервите но колата е анфибия, прегазвал съм вода до осите на главините без да понечи да гасне, докато при другото запалване с чукче и наковалня малко влага и колицата неще да работи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта