Страница 1 от 2
палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
Публикувано: 15 окт 2006, 15:42
от demony
някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
Публикувано: 15 окт 2006, 16:05
от chains
Еми, че това е опция на някой от по-скъпите аларми и за което май имат някакъв допълнителен електронен блок!
Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
Публикувано: 15 окт 2006, 21:52
от kEFi
demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
Добре, ама трябва да си сигурен вечерта на свободна ли си оставил или на 1-ва?
Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
Публикувано: 15 окт 2006, 22:16
от orlinm
kEFi написа:demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
Добре, ама трябва да си сигурен вечерта на свободна ли си оставил или на 1-ва?
Хахахахахаххахах, за това си мислих и аз.
Мислих си също такава екстра, дали служи за нещо друго освен за да шашкаш приятелите си с екстри

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
Публикувано: 15 окт 2006, 23:01
от venom4o
orlinm написа:kEFi написа:demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
Добре, ама трябва да си сигурен вечерта на свободна ли си оставил или на 1-ва?
Хахахахахаххахах, за това си мислих и аз.
Мислих си също такава екстра, дали служи за нещо друго освен за да шашкаш приятелите си с екстри

Служи .. Ако колата ти пали бавно да въртиш на стартера още преди да си се качил в нея... хахахахаха
Публикувано: 16 окт 2006, 07:59
от gmivanko
Е то нали се сещаш, че човек който има тази екстра... колата му няма да е от тези дето палят трудно

Ще служи само за гъзарията

Публикувано: 16 окт 2006, 09:27
от nikolovvd
Без сензор на скоростната кутия за вдяната скорост си е самоубийство. Най-много като натиснеш копчето за дистанционно запалвана и слезеш на паркинга пред блока - колата да я няма. Хванала си е пътя!?
Публикувано: 16 окт 2006, 11:20
от Brock
Има такава екстра - поддържат я някои по-скъпи модели аларми. Условие да се постави е да има датчик на скоростите и на ръчната спирачка. Трябва да пали само на "0"-ва скорост и дръпната ръчна. Страшно удобство е за зимата - слизаш, а колата е загряла и снегът/ледът/ по стъклата са история....
Проблем ще е ако колата е с вграден имобилайзер - тогава сигурно трябва да си държиш един ключ до волана

Публикувано: 16 окт 2006, 12:10
от demony
Brock написа:Има такава екстра - поддържат я някои по-скъпи модели аларми. Условие да се постави е да има датчик на скоростите и на ръчната спирачка. Трябва да пали само на "0"-ва скорост и дръпната ръчна. Страшно удобство е за зимата - слизаш, а колата е загряла и снегът/ледът/ по стъклата са история....
Проблем ще е ако колата е с вграден имобилайзер - тогава сигурно трябва да си държиш един ключ до волана

такаа виждал съм направено това нещо на едно мъничко пежо 106 !за това че трябва да я оставяш на ръчна всеки път а не на скорост ми е ясно и не е проблем !
Иначе определено си е удобство за зимата и аз затова искам да го направя сега!Имам един електронен блок с две релета като може да се настройват времето за което релето ще бъде включено след като си натиснал бутона на дистанционното(това нещо ще имитира завъртането но стартера на колата въпреки че моя форд пали след 1 секунда

)
Въпроса е кои кабели ще трябва да съединиш за да запали колата?и как колата ще запали и после като ида при нея като си сложа ключа едва ли не ще трябва да я паля втори път ?!?

Абе ако някои разбира от електрониката и жечките по форда си нека казва пък ще го измислиме!

иначе моя форд няма имобилайзер и поставянето няма да е проблем!

Публикувано: 16 окт 2006, 13:33
от demony
Искам да разбера от някои който знае по добре електрическата схема на форд за да мога да си го направя аз!А и както казах не го правя за гъзария а за това че си е един вид удобство особено зимата!!!трябва ми само 30 минути да изчистя колата за да мога да влеза да я запаля!!А да не говорим че миналата година така ми беше сковал студа колата че при отварянето на вратата си отлепих уплътнението на вратата от каросерията

а ако си беше поработила 15 минути положението щеше да е друго...
електронния блок който имам е с две релета така че второто може да си го вържа за парното и да пускам и него без да влизам в колата

Публикувано: 16 окт 2006, 15:01
от gmivanko
Ми как... Премерваш отзад на контактния ключ като дадеш на контакт кои проводници съединява... и после като дадеш за запалване също... Абе така да се каже... ще ти трябват два блока за управление (оито ти ги имаш) и единия ще е да даде на контакт а другия да задържиш за зпалване на колата (определен бро секунди).
Иначе можеш да си нагласиш парното направо пуснато о като дадеш с дистанционното на контакт директно тръгва

. Та това се сещам аз.
Иначе просто казано... майче бяха 2 кабела за контакт и още 2 за запалване...
Публикувано: 16 окт 2006, 16:50
от demony
gmivanko написа:Ми как... Премерваш отзад на контактния ключ като дадеш на контакт кои проводници съединява... и после като дадеш за запалване също... Абе така да се каже... ще ти трябват два блока за управление (оито ти ги имаш) и единия ще е да даде на контакт а другия да задържиш за зпалване на колата (определен бро секунди).
Иначе можеш да си нагласиш парното направо пуснато о като дадеш с дистанционното на контакт директно тръгва

. Та това се сещам аз.
Иначе просто казано... майче бяха 2 кабела за контакт и още 2 за запалване...
хмм наистина ще взема да си поиграя !ако се получи ще споделя резултатите!

Публикувано: 17 окт 2006, 08:51
от demiro
Да..,преди време четох в Руския форум на Мондео за такава екстра.Те при тях с тия студове си е е-бало мамата,даже имаше екстрата за нагласяне на припалването на определени периоди нощем в гаража,щото иначе при минус 40 тази година в Москва кво става не знам.Поставят им я алармаджии джаджата.
Публикувано: 17 окт 2006, 09:20
от nikolovvd
На новите автомобили има друга екстра. Система за подгряване на двигателя. Електрическа водна помпа с нагревател. А ако проблем ти е само стоплянето на купето, що не пробваш да намериш печка за ЗАЗ (запорожец). Тъй като е с въздушто охлаждане само така се топли купето. Слагаш още един акумулатор в багажника и връзваш едно дистанционно управление между акумулатора и печката.
Публикувано: 17 окт 2006, 17:12
от demony
поиграх си днес и почти открих всичките ми нужни кабели на ключа за палене но има само едно нещо което ама доста ме притеснява

всички кабели за бая дебелички и ме притеснява ва де взема да отиде релето на електронния блок с които разполагам

някои знае ли дали целият ток при палене минава през ключа или от него се включват някакви релета ?защото релето което е на блока ми е с ток 10 ампера и ако минава по голям ток рискувам да се стопи

Публикувано: 17 окт 2006, 17:37
от Brock
Ами мисля, че щом са дебели - значи има защо.

А какво ти пречи да вържеш едно допълнително реле, което да се управлява от твоя електронен блок, посредством неговите си релета?!

Публикувано: 17 окт 2006, 18:40
от demony
Brock написа:Ами мисля, че щом са дебели - значи има защо.

А какво ти пречи да вържеш едно допълнително реле, което да се управлява от твоя електронен блок, посредством неговите си релета?!

наистина май така ще направя, защото е по сигурна работата!
на ключа за палене има два дебели кабела червен и черен на които има 12 волта и два тънки жълт и син на които няма напрежение !Като дадеш на контакт на синият идва + но все още не съм разгадал при завъртане на крюча в позиция III или "палене" каква комбинация се получава

Нямах време днес да откача акумулатора защото в момента е малко трудничко да си играя като паля и гася колата

Иначе определено ще се получи!Пробвах само да оставя колата на ръчна и за секунда да врътна ключа и колата пали и без нужда от газ и друга намеса!Така че и без проблем ще се пали без Мен
cotecna
казал съм по рано в темата че в ключа ми няма чип

на коли с чип тази ситуация е по сложна!При мен просто трябва да намеря правилната комбинация от съединяване на кабели за да стане но трябва време

Публикувано: 19 окт 2006, 15:26
от mrdds
През ключа минава само тока за пусковата бобина,той нее толкова силен както тока въртящ стартера.През ключа минава ток колкото да привлече котвата на пусковата бобина,като се долепи тя самата прави контакт между + от акумулатора и масата към двигателя.
Но въпреки това нее малък,защото при продължително въртене ключа загрява-поне малко.
Публикувано: 19 окт 2006, 15:33
от nikolovvd
Ами тока за фаровете, мигачите, вентилатора на парното, нагревателите на задното стъкло и огледалата, ел стъклата, осветлението в купето и таблото, радиото и др.
Не напразно кабела е 10 квадрата.
Публикувано: 19 окт 2006, 15:56
от mrdds
тази идея колега е доста трудна за изпълнение.....ти хубаво ще го накараш да се завърти,ама как ще го накараш да спре.Натискаш копчето от терасата и се прибираш.И както трябва да му се подаде малк газчица ако рече да гасне....?????
А от къде ще си сигурен че за 5 сек. ще запали-ако му зададеш 5 сек.време на пусковото реле?
Или пък ако му зададеш 10 сек на релето ще запали на втората и ще върти стартера още 8??????
И ако не ти запали колата ще си стой на контакт докато решиш да я навестиш.
Въпросите са твърде много ,а отговорите и се реализират с доста умения и пари (и релета

)
Така че ако си решил да правиш тази работа само заради зимата,запали си колата,заключи я и се прибери на топло за 10 мин.