Страница 1 от 1
Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 21 юли 2012, 09:21
от ford escort 555
Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел , някой може ли да помогне с идеи. Отрязох по погрешка едни кабели които влизаха в гнп . и вмомента имам следния проблем .Един червен светлодиод мига на таблото ми . Не върти стартера и не подгрява ,не съм сигурен лятно време да ли фордовете подгряват свещите , това също ме вълнува.
Всичко това се случи защото исках да развия клапана който спира нафтата а в него влизаха кабели които пречиха за демонтажа.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО .
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 21 юли 2012, 10:18
от diesel1.6
Не можеш ли да ги свържеш? В мотопфое могат да оправят това, но се чака понякога.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 21 юли 2012, 10:40
от ford escort 555
немога да ги свържа всички кабели са черни. пробвах как ли не не се получава . искам да изключа мобилаизера или да го прескоча.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 21 юли 2012, 11:06
от diesel1.6
Не е просто, ще трябва да разучиш схемите, варианта на защитата на твоята кола, и може би да си купиш нов клапан, малко кабели и реле.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 10:19
от ford escort 555
Кaжете поне със сигурност. Форд ескорт турбо дизел , подгрява ли свещите през лятото?
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 11:31
от chino_
сменял съм ГНП ако не се лъжа нямаше голямо значение 4-те черни кабела как са вързани ако си дрязал само два едва ли е там проблема ако си сменил нещо по помпата може да не го разпознае ако имаш кой да я закачи ще разбереш какво става може и да е само грешка успех за сега увери се за кабелите аз ще видя един колега за още инфо

Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 11:52
от MrDgd
ford escort 555 написа:Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел , някой може ли да помогне с идеи. Отрязох по погрешка едни кабели които влизаха в гнп . и вмомента имам следния проблем .Един червен светлодиод мига на таблото ми . Не върти стартера и не подгрява ,не съм сигурен лятно време да ли фордовете подгряват свещите , това също ме вълнува.
Всичко това се случи защото исках да развия клапана който спира нафтата а в него влизаха кабели които пречиха за демонтажа.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО .
Клапана които спира нафтата се намира под предпазен капак които трябва да се изреже да не си скъсал кабела на авансатора ?

Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 11:54
от chino_
относно имобилайзера до колкото знам е невъзможна мисия от мото пфое мисля че също не могат да го направят могат да ти обучат клуча но това е при смяна на мотор или помпа това прявим и ние като сменяме помпа взема се клуча от колата от която е взета и се обучава този който се ползва . Вариант втори - взема се управляващата плочка от ориг. помпа ако е годна като внимаваш с лентовия кабел и я монтираш на тази помпа която искаш да ползваш така спестяваш време и пари от обучение но пак ти казвам имобилайзера мисля че е сложна мисия ауди и vw са лесни ,но това е Форд :p
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 12:09
от diesel1.6
В мотопфое пускат блокирал имобилайзер. Струва 57 лв за мондео Мк2 според колага, ходил там. Според информация за форд би трябвало да могат и да изключат тази система.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 16:49
от Shooter
Подгрява свещите и лятото.
За клапана ти трябва плюс и маса. ако ги размениш даже и тези да са кабелите няма да отвори. Виж на кой кабел имаш 12в и го комбинирай с маса. Ако имобилайзера е заключен то той трябва да може да се отключи от ключа. Едва ли за това ще чакаш мотофое на новите магистрали. на клапана можеш да подадеш плюс и от акумолатора. мигането на диода показва къде ти е проблема.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 17:03
от diesel1.6
Имобилайзерът поне на следващите модели се заключва от вклюване с объркани или срязани кабели и след това се оправя само с някакви секретни хватки
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 17:10
от Shooter
diesel1.6 написа:Имобилайзерът поне на следващите модели се заключва от вклюване с объркани или срязани кабели и след това се оправя само с някакви секретни хватки
Да се надяваме да не е толкова модерен че да е блокирал.
А...виж си и предпазителите, може да си издухал някой при пробите! Най важно е дали идва 12V в кабелите. Ако идва ще се оправиш сам!
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 25 юли 2012, 20:35
от nnnachev
Нямаш голям проблем същото ми се случи а то гадината решила да отхвърли единият ми ключ и взе да мига постоянно но и аз като теб отрязах двата кабела но не е опасно с поялника наново ги запой без значение кой кой е важно е да провериш бушон 13 на таблото/СЪС СИГУРНОСТ ИЗГАРЯ КОГАТО МУ СЕ ПОДАДЕ ПЛЮС ОТ АКОМУЛАТОРА НЕ СЛУШАЙ ПОДОБНИ ГЛУПОСТИ / ЦЪКАНЕТО НА КЛАПАНА Е ПО СИГНАЛ ОТ КОМПА 10 на 1сек. той ти е е здрав аз го разкапсоловах внимателно с флекса разгледах го и после с 1.5 електрод го заварих и отгоре силиконче и нямам проблем но останах с единия ключ и ще търся някой да проведе обучението на новият който още не съм ходил при ключар да ми го направи питах за ОБУЧЕНИЕТО ВЗЕМАТ ОТ 50 ЛЕВА НАГОРЕ И МАЛКО СЕ ДЪРПАМ НО НЯМА КАК С ЕДИН НЕ СТАВА АМИ ТО СОФТУЕРНО ДА СКОПЯТ ИМОБИЛАЙЗЕРА СТРУВАЛО ПАК ТОЛКОВА ШИБАНА РАБОТА НЕ БЪЗИКАЙ ПОМПАТА ЗА НИЩО НА СВЕТА АКО РАЗХОДА ТИ Е БИЛ 6 НА 100 . КОЛКОТО ЗА СВЕЩИТЕ ВИНАГИ ПОДГРЯВАТ лете и зиме И СЕ НАУЧИ С ЛЯВОТО УХО ДА ЧУВАШ РЕЛЕТО КОЕТО Е НА ПРЕДНИЯ ТИ ЛЯВ КАЛНИК ЗАД ФАРА то цъква на моя форд 1.8тд 98г 8 сек след изгасването на ЕРБЕГА и лампата на въпросните свещи. skype NNACHEV1 ако искаш да видиш клапана ще ти пратя снимки или във ФЕИСБУК НЕДЯЛКО НАЧЕВ РАЗГРАД
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 27 юли 2012, 06:22
от ford escort 555
Tук съм качил снимки на една кутиика която предполагам че е виновна за всичките ми проблеми . Някои има ли инфо за нея интересува ме схема или разпиновка на буксата. благодаря предварително.
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934152" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 27 юли 2012, 10:18
от ford escort 555
поради липса на инфо смятам да направя следното нещо. В умната кутиика има 3 транзистора tip122 kойто смятам да шунтирам сигурен съм че управляват някакви релета . еХ сега да имаше някаква разпиновчица на буксата ..
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 27 юли 2012, 10:42
от HACKO
На всички схеми е дадена като кутийка и толкова. При Бензиновите комутира захранването на релето на запалването, на горивната помпа и мисля че и на стартера (пиша по спомен).
Изтегли си ръководството от тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=56490" onclick="window.open(this.href);return false;
Има схемите, но е дадено като кутийка, ще трябва да проявиш изобретателност. След като е отделен блок, а не е вграден в компютъра и си го намерил, има много голяма вероятност да пуснеш колата без него. По-старите Ескорти МК5 и 6, нямат сериен имобилайзер а само опция.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 27 юли 2012, 11:11
от ford escort 555
Мерси .Тегля го дано да има нещо по моят въпрос.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 27 юли 2012, 11:16
от diesel1.6
ford escort 555 написа:поради липса на инфо смятам да направя следното нещо. В умната кутиика има 3 транзистора tip122 kойто смятам да шунтирам сигурен съм че управляват някакви релета . еХ сега да имаше някаква разпиновчица на буксата ..
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Хех, чакаме резултат. Това е управлението на двигателя и други дреболии. Там се случва някои от "транзисторите" да са тиристори, има и стабилизатор на напрежение.
Захвани се с имобилайзера, той от кой модел е? Като гледам с кой електронен блок си, трябва да е завинтен на самата ГНП. Знам, че този вариант е лесен за преодоляване, целият зор е да се докопаш до тази електроника, че е от страната на блока и няма достъп до нея.
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 27 юли 2012, 11:50
от ford escort 555
diesel1.6 написа:ford escort 555 написа:поради липса на инфо смятам да направя следното нещо. В умната кутиика има 3 транзистора tip122 kойто смятам да шунтирам сигурен съм че управляват някакви релета . еХ сега да имаше някаква разпиновчица на буксата ..
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Хех, чакаме резултат. Това е управлението на двигателя и други дреболии. Там се случва някои от "транзисторите" да са тиристори, има и стабилизатор на напрежение.
Захвани се с имобилайзера, той от кой модел е? Като гледам с кой електронен блок си, трябва да е завинтен на самата ГНП. Знам, че този вариант е лесен за преодоляване, целият зор е да се докопаш до тази електроника, че е от страната на блока и няма достъп до нея.
Стабилизатора го видях на 5 волта е с него няма да се знимавам .останалите елементи върху охладителната ламарина са дарлингтонови транзистори .няма тиристори ,тиристорите на прав ток не работят защото няма как да се запушат трябва им обратна полу вълна.
клапана които е от страната на блока работи все още е с отрязани кабели като му подам захранване и цъка .но не съм сигурен да ли тои спира горивото. маи има един клапан електрически отпред към радиатора. тои за како е?
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Публикувано: 27 юли 2012, 20:36
от diesel1.6
А ти имаш ли имобилайзер? Оригинален?
Онова с транзисторите е електронен блок, или както му казват по народно компютър.