Страница 1 от 1
Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 14 ное 2011, 15:22
от qwertyuio91
Вече ме ядоса тая кочина ...един път върти и пали на следващия път не иска..дайте варианти кое може да спира колата да запали, а понякога да успява .Явно не е счупено нещо защото 1 път иска 1 път не

Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 14 ное 2011, 17:07
от vladoiko
Релето на бензиновата помпа.На галаксито май беше 13 номер.От студени спойки,някой път не искаше да запали.И то когато си поиска,топла,студена току що угасена.Без никаква логика.Намери го кое е ,отвори го и припои всичко наново.Другото е комутатор-а,но ако е той мисля че няма да имаш искра на свещите.Когато не иска да запали заслушай се подкачва ли помпата.
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 15 ное 2011, 00:31
от opex
Е, за мен пък явно е счупено нещо, щом не пали.
И може да е:
-тръгнал да заминава датчик за позиция на колянов вал
-не стига ток до бобината
-не стига бензин до инжекторите
-зацапани/прецакани датчици като маф, ЕСТ, ламбда ((в случай, че трябва да подаваш газ докато палиш, макар че точно на едно Скорпио преди години си спомням, че педала на газта не се докосва (то така е и зададено в управлението на тоя комп) и се държи спирачка за да запали, явно някаква защита, вярно че беше и автоматик оригинално, но преправено на ръчни скорости..))
-хлабава връзка някъде
Коя година е Скорпиото?
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 15 ное 2011, 09:25
от vladoiko
За да не стига ток до бобината проблем е комутатора.За да не стига бензин до инжекторите проблема е бензиновата помпа,нея е прекъсва само краш бутона и релето за което писах.MAF и ламбда може да ги откачи и колата ще си пали,разхода ще е друг тогава.Ако е датчика на коленов вал,тои или работи или не работи.Ако се е скапал няма да пали от време на време.Най добре човека да се заслуша когато колата не пали дали подкачва бензиновата помпа.
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 15 ное 2011, 11:14
от madboy
Комутатора ако е заминал няма да пали или въобще, или ще пали на студен двигатели и ще гасне колата като загрее и после няма палене, докато не изтине.
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 15 ное 2011, 12:06
от urgan
Що си мисля че комуатора е вграден в ЕКУ-то и то прекъсва запалването.
По скоро разните датчици на хол можете да проверите.
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 17 ное 2011, 14:45
от qwertyuio91
Благодаря за отговорите скорпиото е 95 година .Сега събота ще го качат на компютър и трябва да си покаже какво е .Ще ми обесниш ли това реле къде трябва да се намира и как изглежда ако имам достъп до него да го погледна ?
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 19 ное 2011, 17:28
от qwertyuio91
Тестваха я днес обаче не точно с фордовско устройство показа,че няма грешки и ми казаха,че проблема е някъде където няма датчици и къде не хваща устройството.Остава да ми кажете това реле къде може да се намира при скорпиото,и да го видим в какво състояние е ..
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 19 ное 2011, 19:57
от vladoiko
Не знам на Скорпио-то къде е релето.При мен на Галакси-то си е където са бушоните,открихме го като на работеща кола майстора(приятел и съученик ми е) вадеше наред.След като установи кое е,го разклати както си работеше колата и тя прекъсна.Свали го,огледа го с лупа и каза че има студени спойки.Презапои всичко наред и каза че мога да съм спокоен вече.Това се случи 2008г. ноември месец,досега никога вече колата не е направила проблем.И моя автомобил въртеше на стартер но не запалеше.Интересното е че съм с газов инжекцион и когато не палеше на бензин съм пробвал аварийно палене на газ и пак не палеше.
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Публикувано: 19 ное 2011, 22:07
от qwertyuio91
Хубава информация ама като незнам къде може да се намира това реле може би няма да е на достъпно място ...