Търся колега с Ескорт 1,4,1993г.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 05 юли 2010, 09:46
- Модел на автомобила: Ford excort
- Status: Извън линия
Търся колега с Ескорт 1,4,1993г.
Колеги ако някой от вас има такъв Ескорт- бензин имам следния въпрос към него:
В двигателното,от лявата страна на коша има два еднакви по вид,но различни по цвят куплунзи - единият е бял,другият черен.На единият е сложена пластмасова тапа (т.е.не се използува),а в другия е включен куплунг,от който излиза един проводник към маса.Тези куплунзи се превключват ако нямаш подходящ високооктанов бензин (95 окт),а само нискооктанов (напр.76).Въпросът ми е към някой ,който не ги е превключвал да каже, кой от двата е свързан - белият или черният,съответно кой е затапен.Също ако някой има описание оригинално може вътре да е описано кой куплунг за какъв бензин е, защото това променя аванса на запалването.
Благодаря предварително.
В двигателното,от лявата страна на коша има два еднакви по вид,но различни по цвят куплунзи - единият е бял,другият черен.На единият е сложена пластмасова тапа (т.е.не се използува),а в другия е включен куплунг,от който излиза един проводник към маса.Тези куплунзи се превключват ако нямаш подходящ високооктанов бензин (95 окт),а само нискооктанов (напр.76).Въпросът ми е към някой ,който не ги е превключвал да каже, кой от двата е свързан - белият или черният,съответно кой е затапен.Също ако някой има описание оригинално може вътре да е описано кой куплунг за какъв бензин е, защото това променя аванса на запалването.
Благодаря предварително.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Търся колега с Ескорт 1,4,1993г.
Нискооктановия, за който се говори в ръководствата на Форд е 92. 76 и дори 86 не съществува. Освен може би 88 в щатите, но там е друго.
Octane Adjuster Plug за който говориш е бяла букса, която се затапва с букса с един кабел, който влиза и излиза, като ухо (мост).
Ако се кара с 95 това ухо си стои.
Ако се кара с 92 просто се маха. Компютъра отчита това и си регулира аванса.
Не се мести по други букси или да се връзва към маса или нещо подобно.
Вече е дискутирано във форума от мен и от други това, потърси просто темите ако ти се чете, но крайното решение е, че трябва да си седи затапено (т.е. с включена буксата-мост), както си е за 95.
Octane Adjuster Plug за който говориш е бяла букса, която се затапва с букса с един кабел, който влиза и излиза, като ухо (мост).
Ако се кара с 95 това ухо си стои.
Ако се кара с 92 просто се маха. Компютъра отчита това и си регулира аванса.
Не се мести по други букси или да се връзва към маса или нещо подобно.
Вече е дискутирано във форума от мен и от други това, потърси просто темите ако ти се чете, но крайното решение е, че трябва да си седи затапено (т.е. с включена буксата-мост), както си е за 95.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта