Страница 1 от 1
					
				Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 05 сеп 2011, 08:39
				от kretenia
				Здравейте колеги,отскоро съм собственик Мондео 2.0,16V,136 коня,93г. и имам много странен проблем-сутрин колате не може да запали на стартер върти хубаво,акумулатора е добър,но няма палене.Като я бутна 3-4метра пали,гася я веднага и вече нямам проблем паля си я на стартер.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и какво е решението му?
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 05 сеп 2011, 21:29
				от baro
				Здравей провери си датчика за температура който се намира отгоре на тялото на термостата.А след като запали има ли стабилни ниски обороти.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 06 сеп 2011, 16:57
				от evg2
				Горивен филтър, налягането на бензиновата помпа, пробвай 2-3 с контактния ключ без да палиш да подкачи гориво  първоначално и след това на стартер.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 09 сеп 2011, 17:55
				от kretenia
				Значи от няколко дена имам проблем с редуктора на газовия инжекцион и карам само на бензин,проблема изчезна сутри си пали без проблем.Почвам да си мисля че,следствие на работата на газ акумулира някакви грешки и от там се явява проблема.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 09 сеп 2011, 18:21
				от opex
				И за да направя объркването още по-голямо ще кажа, че подобни магарии ми е правило навремето от датчика за положение на коляновия вал.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 15 сеп 2011, 21:06
				от kretenia
				Днес докато си ровичках из мотора се счупи от докосване само кабелната обувка на кабела,който замасява минуса от акумулатора,т.е. масата е била доста рехава дали е възможно проблемите ми да са били от това?
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 16 сеп 2011, 09:43
				от Revell
				Едва ли, ако беше така нямаше да върти.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 16 сеп 2011, 09:47
				от imarh
				И на мен ми мирише на датчика за положение на коляновия вал.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 16 сеп 2011, 11:54
				от urgan
				Пише че сега като кара на бензин няма проблеми, какво общо има горивото с датчика на коляновия вал?
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 25 сеп 2011, 08:57
				от sharky_ssm
				Аз също имам мондео на газ, но моето не е газов инжекцион и също пали трудно. Но при мен остава газ по тръбите и докато го прогони чак тогава пали на бензин. Най-удачно  ще е да поработи на бензин преди да я изгасиш та да може всичко да си е по "заводски" преди да стартираш сутрин.  
 
  
 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 24 окт 2011, 08:00
				от kretenia
				baro написа:Здравей провери си датчика за температура който се намира отгоре на тялото на термостата.А след като запали има ли стабилни ниски обороти.
Не бях писал дълго,но проблема си остава.Дали колегата е прав за този датчик,защото наблюденията ми са че,при външни температури под 7-8градуса и когато я паля към обяд при температура на въздуха над 20 градуса няма проблем пали веднага.Този датчик не мери ли температурата на охл.течност само за уреда на таблото?
 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 24 окт 2011, 09:00
				от Didibao
				Не датчика за температурата на таблото е друг ие отдолу на тялото на термостата.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 24 окт 2011, 17:05
				от kretenia
				Didibao написа:Не датчика за температурата на таблото е друг ие отдолу на тялото на термостата.
OK този дето е отгоре какво прави и възможно ли е от него да са магарийте?
 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 24 окт 2011, 18:56
				от urgan
				Този горния датчик (ECT) е за компютъра и участва в комбинация с още 2-3 в смесообразуването. И да, възможно е той да прави магарии.
			 
			
					
				Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
				Публикувано: 26 окт 2011, 14:00
				от baro
				Датчика е един от важните при работата на мотора както са ти писали колегите.Той подава сигнал на ЕКУ каква е температурата на двигателя и съответно каква смес да направи.Мери се лесно ето темата 
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false; .Аз си правих експеримент с един резистор закачен за куплунга на датчика за да я лъжа че е студена съответно пуска повече горива и се режеше повече но бензина заминаваше бързо  

  и няма палене като е топла защото се дави.