Параметри за акумулатор
- evsibo
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 08 юли 2011, 14:16
- Модел на автомобила: Focus Ghia 1.8 16v 115к.с. Turnier
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Параметри за акумулатор
Здравейте . От 11 месеца съм собственик на Фокус Джия с двигател Zetek 1.8 16v 115 к.с. , акумулатора започна да сдава багажа и когато реших да го сменям забелязах че този повдига предпазния капак . След като отворих предпазния капак забелязах че освем че е по висок е и по малък като габарити 50Аh . Интересува ме някой дали може да помогне и да сподели какъв трябва да бъде акумулатора (оригиналните параметри) защото рових на доста места ама нищо по конкретно не намерих , а не ми се ще да да се доверявам на разни търговци дето се правят на големи "разбирачи" и гледат само да ти набутат стоката си . Благодаря .
- o.vasilev
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 20 апр 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDdi 66kW '01
- Status: Извън линия
Re: Параметри за акумулатор
Bosch S3 004 с 53 Ah и 470 А пусков ток ще ти свърши работа. http://servicefunctions.bosch.com/user/ ... htm&curid=" onclick="window.open(this.href);return false;{DF0DCD64-2AAE-4BC3-96FB-869F5A23A453}
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Параметри за акумулатор
12v и колкото може по-голям да влезе в коша!
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Параметри за акумулатор
А дали генератора е предвиден да го зарежда???Kostadin21 написа:12v и колкото може по-голям да влезе в коша!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Параметри за акумулатор
генератора дава десетки ампери ,номинално са над 100 даже .. та ще зарежда произволен акумулатор събиращ се в коша ... една от предишните си коли даже я карах с 2х75Ач просто щото имах 2 и имаше място за тях ,стартера въртеше като луд и при -20
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Параметри за акумулатор
Така да е.
Пробвай да пуснеш 100А заряден ток на акумулатора да видиш какво ще стане.
Пробвай да пуснеш 100А заряден ток на акумулатора да видиш какво ще стане.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Параметри за акумулатор
Всеки себеуважаващ се търговец на акумолатори си има каталог с фабричните изисквания, в голямите търговски вериги също имат каталози.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Параметри за акумулатор
а защо да го правя това след като на акумулатор от 100Ач му стигат и 10-15А които всеки алтернатор дава ? Мнозина с твърде бегли познания по електротехника спорят за тия неща .. това е капацитет .. при въртене на стартер отнемаш от него ,после го допълваш .. дали отнемаш от 100Ач или от 50Ач разлика няма .. разликата е че от 100Ач ще имаш двоен резерв особено ценен зимата когато той спада значително ,тъй като в акумулатора е химична реакция .. а както знаем температурата е универсален катализатор на химичните реакцииHACKO написа:Така да е.
Пробвай да пуснеш 100А заряден ток на акумулатора да видиш какво ще стане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта