Страница 1 от 1

ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 05 окт 2010, 13:03
от paco_imperatora
Колеги търся ето това еку 94FB12A650CC "CULT". Това е ЕСС IV с вграден EDIS 4. Тоест, търся някой с Фиеста 1.8 , с кохто да ги разменим, за да видя дали проблема ми идва от ЕКУ-то. Проблема е, че не иска да контролира Ламбда сондата ,която си седи запечена на бедна смес- 0,17 Волта постоянно при каквито и да е обороти. Ако се намери някой с такъв компютър, ще съм благодарен ако ги разменим за проба.

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 05 окт 2010, 13:59
от paci
http://www.clubford.org/portal/content/view/33/54/

Информацията, която дава датчика във вид на напрежение или изменение на съпротивлението се използва от електронния блок за управление /ЕБУ/ за управление на пръскването при корИгиране на количеството подавано гориво.

Защо си решил, че ЕКУто трябва да контролира ламбда сонда.
Май ламбда сондата ти не е у ред.

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 05 окт 2010, 14:14
от paco_imperatora
Чисто нова е от Ауто + 179 левки :( Тоест от това което чета ламбдата подава сигнал към еку-то и то определя волтаж-а. Как да тествам веригата за някой нагорял кабел. Като човърках един кабел който се закача на акумолатора видях че първит 20см се ронят и ги махнах и пак си го зкачих там, та възможно е други да имат подобен нагар, ама как да ги тествам?

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 05 окт 2010, 14:30
от Любо
Това непречи да е дефектна, нали? Малк овероятно, но все пак.
Освен това тая сонда не е ли с 4-ри кабела? По цената съдя, че е универсална, т.е. не е с куплунга на края на кабелите. Кой ги е връзвал? Да не е омотано нещо връзването на кабелите й?
Ако смяташ, че по връзването няма никви проблеми иди в сервиз да я измерят - прави се с осцилоскоп, защото е най-сигурно.
Ако всичко е ОК, се проверява/т кабела/ите от сондата до ЕКУ-то. И ако и там всичко е на ред, тогава можеш да търсиш друго ЕКУ.

Оправи си инсталацията, че ще запалиш от нангоряла изолация...

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 05 окт 2010, 15:02
от stoy@n
paco_imperatora написа:Чисто нова е от Ауто + 179 левки :( Тоест от това което чета ламбдата подава сигнал към еку-то и то определя волтаж-а.....
ЕКУ-то не определя никакъв волтаж!Ламбда сондата-на база каква смес от изгорелите газове преминава през нея-дава сигнал на ЕКУ-то под формата на напрежение(волтаж) за да може ЕКУ-то да коригира горивната смес на двигателя.

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 05 окт 2010, 15:50
от paco_imperatora
Ами да универсална е Ламбдата на Бош. Не я монтирах аз, а в сервиз, където са монтирали доста сонди, така че се съмнявам да не я е вързали добре. Те я замерваха по някакъв начин , ама не знам точно как. А как да тествам самата инсталция дали е ок. На самодиагностика не излиза да има грешки, тоест прекъснати вериги. но пък ако има нагар възможо ли е да е слаб сигнала?

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 06 окт 2010, 13:01
от paco_imperatora
И все пак някой с този комп? :(

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 06 окт 2010, 13:40
от stoy@n
paco_imperatora написа:И все пак някой с този комп? :(
Ако си попълниш профила от къде си шансовете този "някой" да ти пише се увеличават :wink:

Re: ЕКУ Фиеста МК3 1.8 130

Публикувано: 06 окт 2010, 22:30
от paco_imperatora
От София съм, но бих се размърдал в радиус от 100-150 км ако трябва