Ел. проблем с Форд Ескорт 1.8Д - 95г
Публикувано: 30 сеп 2010, 23:07
Здравейте колеги! Търсих отговор на проблемът ми във форума, но не намерих нищо подходящо!
Колата е Форд Ескорт 1.8Д - 95г. Самата кола пали и ДВГ-то работи нормално, но се изгубиха габарити и фарове(къси и дълги),осветление на таблото и в купето, часовника на таблото, CD-то, централното (фабричното е), аларма(не е фабрична, а отделно слагана), копчето за аварийните, клаксон. В изправност са мигачите, стоповете, парното и чистачките. Всички бушони съм ги проверил 1 по 1 и са здрави, като до тях достига ток. Бутах, почуквах и усуквах буксите около волана и бушонното гнездо. Незнам да ли ще помогне, но: проверих и динамото - работи нормално и зарежда. Акумулатора има ток. Колата няма завишена консумация.
Да кажа само, че това се случва за 2-ри път. Като първия път един комшия пусна един кабел директно от +-а на акумулатора към буксата на късите, дългите, при което нямаше никаква промяна, но като бутна кабела в габаритa колата се оправи. И така карах цяло лято, но днес ми се случи същото. Освен че не ми допадна "метода", то този път не се получи!
След като изчетох темите във форума имам подозрения за лоша спойка в бушонното гнездо, но не съм сигурен!
Някой има ли идея какъв може да е проблемът?
Колата е Форд Ескорт 1.8Д - 95г. Самата кола пали и ДВГ-то работи нормално, но се изгубиха габарити и фарове(къси и дълги),осветление на таблото и в купето, часовника на таблото, CD-то, централното (фабричното е), аларма(не е фабрична, а отделно слагана), копчето за аварийните, клаксон. В изправност са мигачите, стоповете, парното и чистачките. Всички бушони съм ги проверил 1 по 1 и са здрави, като до тях достига ток. Бутах, почуквах и усуквах буксите около волана и бушонното гнездо. Незнам да ли ще помогне, но: проверих и динамото - работи нормално и зарежда. Акумулатора има ток. Колата няма завишена консумация.
Да кажа само, че това се случва за 2-ри път. Като първия път един комшия пусна един кабел директно от +-а на акумулатора към буксата на късите, дългите, при което нямаше никаква промяна, но като бутна кабела в габаритa колата се оправи. И така карах цяло лято, но днес ми се случи същото. Освен че не ми допадна "метода", то този път не се получи!
След като изчетох темите във форума имам подозрения за лоша спойка в бушонното гнездо, но не съм сигурен!
Някой има ли идея какъв може да е проблемът?