Страница 1 от 1

МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ

Публикувано: 30 май 2010, 08:12
от brum
Здравейте колеги. Имам много странен проблем със Ескорт МК5 1991. Проблема се появява когато имам каквато и да била консумация на ток, стрелката за оборотите почва да играе. Дори когато си пусна парното вечерно време виждам как фаровете ми почват да светят по слабо. А сега в тея жеги когато ми върви перката за охлаждане не мога дори да си запаля колата. Смених акмолатора но пак същата работа, ходих в няколко сервиза но никой не може да ми обясни от какво е. МОЛЯ ВИ КОЛЕГИ ДАЙТЕ НЯКАКВИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ ОТ КАКВО Е Т'ВА *00147* *00147* *00147*

Re: МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ

Публикувано: 30 май 2010, 09:33
от Ianaki
Алтренатор?!Зарежда ли правелно-някаде над 14V?!

Re: МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ

Публикувано: 03 юни 2010, 12:12
от Revell
Здравейте,

отдавна наблюдавам подобно нещо. При изключени консуматори на акумолатора има 14-14.1V при включени фарове, задно утопление, вентилатор в купето - 13.7-13.8. При натискане на спирачка (всичко изключено) подсветката на дисплея на часовника намалява в момента на натискането. При включване на перката на вентилатора на охлаждането при загрят двигател, оботорите падат за секунда със 50-100 и се нормализират. Сложих си ел. стъкла и забелязах че когато стъклото е затворено и натисна пак за затваряне се плучава същия ефект - падане с 50-100 оборота(това ми позволи да направя измерване тъй като перката не мога да я уцеля и натоварващия момент е сравнително кратък). Та сега натоварвам с прозореца и на акумолатора има 13V :shock: . Друго което забелязах - при относително студен двигател с обороти около 950 при товар на стъклото оборотите не падат, но за сметка това стрелката на оборотомера подскача нагоре с 50 оборота и като махна товара и си идва на мястото. :-/: Следващото което не знам дали има връзка е че когато колата е студена и времето сравнително хладно (някой път ако е студено дори и да загрее тя) лети като изтребител, но стопли ли се и почва да става тромава.

Така въпроса следващ от всички наблюдения и тестове е може ли алтернатора да прави мизерии като се стопли и да не стига ток до свещите за хубава искра, от където да падат оборотите при товар. Има ли изобщо вероятност алтернатора да дава 14V без товар и 13V с товар или е проблем на някоя връзка. Да се занимавам ли с него или проблема може да е в бубините (при последното мерене на куплонга всичко беше ОК). Абе въобще от къде може да дойде това губене на мощност при топло време и тези падове в оборотите при товар?

Да добавя само: сменени са ламбда, MAF, темп. на ДВГ и вх. въздух, датчиците на разпределителен и колянов вал както и за движение на ск. кутия, клапан на ЕГР.

Извинявам се за дългия пост, но искам максимално да съм точен със симптомите.

Re: МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ

Публикувано: 03 юни 2010, 18:20
от chefo_ukr
определено имали проблеми с реле регулатора на алтернатора или самия него влия е на мотора.Скоро испитах подобни проблеми с автомобила от подписа ми.http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=38475" onclick="window.open(this.href);return false;