Страница 1 от 1

ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Публикувано: 08 мар 2010, 23:11
от ma4o83
ЗДРАВЕИТЕ , ИМАМ ФОРД ЕСКОРТ 1.3.. 92Г ,, ПРОБЛЕМА Е ЧЕ СЛАГАМ НОВ АКУМОЛАТОР,, И СЛЕД 2 3 ДЕНА Е ВЕЧЕ ИЗТОЩЕН,, :?: :?: ДИНАМОТО Е ОК ЗАРЕЖДА , НО АКУМОЛАТОРА СЕ ИЗТОЩАВААА,,, АКО НЯКОИ МОЙЕ ДА МИ ПОМОГНЕ,,, БЛАГОДАРЯ >:D<:

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Публикувано: 09 мар 2010, 00:23
от cockyhotty
Лошо замасяване, окъсен кабел, големи токове на утечка в ел. инсталацията, неправилно свързана радио точка.... Причините са безбройно много. С амперметър провери токът на утечка при изключен двигател. Ако е по-голям от няколко десетки милиампери, значи имаш проблем в ел. инсталацията и изолацията на някой кабел.

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Публикувано: 09 мар 2010, 00:34
от martinhr
Колега неискам да бъда критичен,но динамо в нашите автомобили няма,има алтернатор.Отностно изтощаването на акумулатора ти,хвани един мултиметър,включи го в обхват 20A или 10А зависи от модела и силата на тока която може да измери и при изгасен двигател постави двете сонди,едната на положителният извод на акумулатора,другата на клеймата идваща от към автомобила.Мултиметъра ще ти покаже утечката ( ако има такава ) неизключвам вариянта и акумулатора да е дефектирал.След това както е всичко започваш да махаш бушоните един по един което в някой случеи помага в други не,когато махнеш някой бушон и утечката изчезне ( неможе напълно да изчезне все пак има някъкви консуматори ) то почти си локализирал проблема. :-/: :-/: :-/:



Колега пишем по едно и също време .. _friends_

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Публикувано: 09 мар 2010, 10:28
от HACKO
Ако е седан, може лампата в багажника да свети постоянно и от там да идва проблема, същото важи и хетчбека, ако има кора не може да се види отвън.

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Публикувано: 09 мар 2010, 20:55
от bateto_toshko
martinhr написа:Колега неискам да бъда критичен,но динамо в нашите автомобили няма,има алтернатор.Отностно изтощаването на акумулатора ти,хвани един мултиметър,включи го в обхват 20A или 10А зависи от модела и силата на тока която може да измери и при изгасен двигател постави двете сонди,едната на положителният извод на акумулатора,другата на клеймата идваща от към автомобила.Мултиметъра ще ти покаже утечката ( ако има такава ) неизключвам вариянта и акумулатора да е дефектирал.След това както е всичко започваш да махаш бушоните един по един което в някой случеи помага в други не,когато махнеш някой бушон и утечката изчезне ( неможе напълно да изчезне все пак има някъкви консуматори ) то почти си локализирал проблема. :-/: :-/: :-/:



Колега пишем по едно и също време .. _friends_
а няма ли да е по лесно директно да вади бушоните един по един и на тяхно място да бучне амперметъра ? *00147* .Така хем ще хване от коя верига идва точно утеката....

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Публикувано: 09 мар 2010, 21:22
от martinhr
Едно и също е просто предпочитам този начин,но и твоят начин е аналогичен,една и съща работа вършат.Предпочитам го защото на много коли не се виждат крачетата на бушоните и става една ....