Фиеста/Ескорт/Орион 1.6Д Безумие (Алтернатор)
Публикувано: 20 мар 2006, 12:00
Колеги, вчера се наех да ремотирам алтернатора на моя труп - доволно куха работа... Та реших да споделя с Вас, новопоявилата се ненавист към конструкторите от Кьолн...
Тъй, за какво иде реч - първо за да е пълна картинката ще обясня, къде се намира алтернатора при тези модели. От дясно, най-долу - точно до гумата; Както се досещате, самото разположение предполага пълнене с вода, кал, прах и каквото се сетите още, но... това не е всичко! Ремъка може да се смени само на канал и разбира се след като сте се омазали до ушите в мизерия. До тук всичко звучи кофти, но не и колкото следното - за да е възможно най-гадно на човека, който ремонтира, кухите конструктори са ръгнали лагеруването на алтернатора, така, че да не може да се достигне по никакъв начин; И разбира се не е на един дълъг болт, а на 2 малко - всеки за своето ухо. Както и да е - някак го откачих - не че не си изкълчих ръката, ама айде - нямам още опит - може да се усъвършенствам с практиката
Но това което ме чакаше след като махнах генератора ме втрещи - стойката му има улей!!! по който, ако от някъде потече нафта или вода или масло да се излее, ама точно в алтернатора!!!
Гледах, гледах - не мога да повярвам... Изпуших една цигара за успокоение и пак се заврях в канала - нищо не се беше променило... а, да - отворих алтернатора: няма да ви описвам какво имаше вътре....
Та въпроса, който бих искал да во задам е следния: Има ли някакъв предпазен кожух в който да набутам скапания генератор, че да гори поне на 5-6 месеца вместо на 1?
Тъй, за какво иде реч - първо за да е пълна картинката ще обясня, къде се намира алтернатора при тези модели. От дясно, най-долу - точно до гумата; Както се досещате, самото разположение предполага пълнене с вода, кал, прах и каквото се сетите още, но... това не е всичко! Ремъка може да се смени само на канал и разбира се след като сте се омазали до ушите в мизерия. До тук всичко звучи кофти, но не и колкото следното - за да е възможно най-гадно на човека, който ремонтира, кухите конструктори са ръгнали лагеруването на алтернатора, така, че да не може да се достигне по никакъв начин; И разбира се не е на един дълъг болт, а на 2 малко - всеки за своето ухо. Както и да е - някак го откачих - не че не си изкълчих ръката, ама айде - нямам още опит - може да се усъвършенствам с практиката


Та въпроса, който бих искал да во задам е следния: Има ли някакъв предпазен кожух в който да набутам скапания генератор, че да гори поне на 5-6 месеца вместо на 1?