Страница 1 от 1
					
				Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 13 окт 2009, 19:09
				от kapabapa
				Здравейте!
Проблема е, че при електрическо натоварване (включване на фарове, нагревател на задното стъло, вентилатор в купето) напрежението (измерено на клемите на акумулатора) от 14.1v до към 13.2V и двигателя започва да тресе. Вероятно при допълнителни ел. товари ще падне още. Това за мене е признак за неработещо реле на алтернатора (иначе би трябвало да компенсира товара). Това 14.1 е малко ниско, но мисля че е допустимо. Та въпроса ми е за подмяната на релето( регулатора) необходимо ли е да свалям целия алтернатор ( предполагам не ще да е трудно, щото е най отпред), или може да се смени на място?
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 15 окт 2009, 13:18
				от koreec
				Здравей,колега.Във форума има книга за ремонт на Escort/Orion.Аз си я дръпнах и съм много доволен,пише всичко(само ел. схемите са гола вода).Но аз си дръпнах и една на руски със всички ел, схеми.Линковете ги има в раздел Софтуер/Документация.Ако се затрудниш с намирането пиши.
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 23 юни 2010, 00:17
				от essex
				може ли някой да ми даде линк да си го изтегля тоя наръчник, щото трее да сменям некви лагери на алтернатора
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 23 юни 2010, 09:34
				от Nebhotep
				
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 23 юни 2010, 12:49
				от essex
				знам знам, изтеглих си го НО не ми казва дали да сваля климатика или не за да стигна до алтернатора !!!!!!!!!!!! сещаш ли се
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 23 юни 2010, 19:52
				от GeMGeorgiev
				Ако и твоя алтернатор, както при мен е над климатика ще се наложи да го сваляш. По скоро само предните 2 болта, които го държат и след това го дърпаш назад. Успех.
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 23 юни 2010, 23:24
				от essex
				а точно така, но май няма на къде да се дръпне 

 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 27 юни 2010, 14:34
				от GeMGeorgiev
				Задния балт само го разхлабих и се получи. Другия вариант е да разкачиш целия климатик, да си остане само на маркучите. Поне при мен се получи така и се отвори място точно колкото да мине динамото. После цялото динамо се цепи и четкодържателя с релето е най-отзад закачен отвътре на задния капак на динамото. С една дума половин ден сваляне 30 минути работа и още половин ден качване.
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 27 юни 2010, 17:54
				от HACKO
				Този генератор трябва да е Лукас, щото при Боша четкодържателя и регулатора са в един блок, монтирани на задния капак с две болтчета и се сменя както си е на място с една отверка за 2мин. Освен ако и Германците не са изпедерастяли.
			 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 27 юни 2010, 19:09
				от GeMGeorgiev
				Имаше емблемата на Ford, но пишеше, че е произведен в Япония. В последствие от каталога в магазина разбрах, че е на Мицубиши, то и за това цената на релето с четкодържатела ми струваха 42 лева. Абе японска работа.  

Важното е, че го оправих.
 
			
					
				Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
				Публикувано: 29 дек 2012, 16:15
				от baro
				GeMGeorgiev написа:Имаше емблемата на Ford, но пишеше, че е произведен в Япония. В последствие от каталога в магазина разбрах, че е на Мицубиши, то и за това цената на релето с четкодържатела ми струваха 42 лева. Абе японска работа.  

Важното е, че го оправих.
 
Здравейте,малко е стара темата ,но виждам че тук колегата е писал за въпросния алтернатор Ford Made in Japan. Някой може ли да напише малко повече за разглобяването му или ремонт.Имам лагери за смяна.