Страница 1 от 1

Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 02 сеп 2009, 17:31
от pldatanasbg
Имам проблем който ме вбесява!!!! Още повече че съм минал през трима токаджии и проблема стои!
Накратко три пъти сменям шалтера който включва перката, последния е оригинален дал съм 46 лв за него и пак не се включва тая пуста перка и температурата отива в червеното!!!! На буксата като дам на късо перката тръгва. Колата надува! Днес от долу почна да капе вода!!!!!!!! Дадох на късо и покарах ама температурата не пада мамицата и! може ли да е комбинация с отишла гарнитура или пукната глава "недай си боже"!!!!!!!! :-/: ЕСКОРТ 1,6 зетек

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 02 сеп 2009, 18:10
от S_C
Антифриз...кога си сменял?

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 02 сеп 2009, 20:45
от pldatanasbg
На пролет го източих и сложих препарат за почистване след това пак източих и в момента съм с вода пак.
Но се съмнявам да е от охаладителната инсталация защото загрява и когато е накъсо буксата.

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 02 сеп 2009, 20:54
от tropper
Тръбата, която излиза от термостата към радиатора гореща ли е? Ако е студена - залепнал термостат.

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 02 сеп 2009, 21:10
от pldatanasbg
Термостата включва! Поне така мисля, защото като като тръгна при изстинал двигател след като мине М Към края на А температурата пада но само до М-то. И после пак става висока!

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 02 сеп 2009, 22:05
от nosfera7u
колега провери си релето ... Релето е номер 5. виж тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=31110" onclick="window.open(this.href);return false;
Това е относно вентилатора. Относно надуването за да си сигурен дали ти е издухала гарнитурата отвори разширителното казанче и натисни гаста ако водата вътре се надига (може да излизат и мехурчета) значи системата ти надува. А това дали главата ти се е спукала ще се види като се свали. За сменяне на мен ми взеха 200 лв (смяна на гарнитура шлайф на глава и всичко обратно в колата). Надявам се да съм ти бил полезен. _friends_

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 03 сеп 2009, 07:41
от eliceco
колега,пробвай с друг термостат

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 03 сеп 2009, 14:28
от metodimalamov
колега при акумулатура има предпазители които са за това а зад акумулатора се намира релето много често влиза вода и се поврежда.Това реле е реле на време затова трябва да вземеш друго такова.На него има два кабела които карат към перката като ги укасиш и като укъсиш и датчика трябва да заработи.В релето се прекъсва веригата която подава ток към перката .Когато укъсяваш при релето внимаваи че там има и маса .Дано ти помогна.Успех

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 03 сеп 2009, 18:35
от crank1968
Приятел аз съм имал съштия проблем карам колата спирам пред Кауфланд и какво виждам антифриза изтекъл температура на максимум както и да е взех нов антифриз смених го долях вода колата не се оправя.Пак на максимални градуси реших да отида при познат той е мн добър майстор и ми каза термостата е отишал взех нов и се родих да знаеш може да е от това сега показва нормалните 70-90 градуса. _friends_ _friends_ :!: :!: :!:

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 03 сеп 2009, 22:24
от pldatanasbg
Мерси колеги много съм ви благодарен!
Днес свалих термостата, сложих го във вода и е кипнах изобщо не отлепи! Моля се да е само това! Утре ще ви кажа резултата мисля да е покарам без термостат не знам дали ще е проблем, ако е за по дълго ??
Намерих в какаъв трябва да е резултата на работещ термоста, ако някой се пита за напред.
Вижте как трябва да отвори
http://www.youtube.com/watch?v=B_3RoqfhhAE" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 03 сеп 2009, 22:34
от tropper
Малко късно се включвам, но и аз щях да те посъветвам да я пробваш с изваден термостат. Тия гадни термостати не им вярвай много-много.
Ако без термостат стои студена, новия го купувай задължително оригинален от МП!

П.С. Допълни си профила - населено място и по-точна модификация на автомобила! Примерно Escort MK??, година

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 04 сеп 2009, 12:11
от nosfera7u
колега погледни какво излиза от ауспуха на колата, от там трябва да излизат само безцветни въздушни пари, ако от там излиза син пушек и като дадеш газ отзад става като облак, значи почти сигурно гарнитурата ти е издухала :) Дано не е това. Успех с ремонта _friends_

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 05 сеп 2009, 22:37
от pldatanasbg
Оказа се че е термостата само.

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Публикувано: 06 сеп 2009, 12:52
от S_C
Махни водата!
Тези двигатели не са проектирани да работят с вода.Всъщност след началото на 80-те нито един мотор вече не се проектира за работа с вода в охлаждането.Водата е ако нещо стане на път,да се прибереш до вас.Но не повече.Тръгват корозия и котлен камък...и няма оправяне после.Водата беше за ладите и москвичите,ама ладите специално и те даваха проблеми с времето ако се карат с вода.
Термостати,лагер на водна помпа,дори понякога радиатор...това са нещата които най-много страдат от сипването на чешмяна вода в охлаждането.Вода там се слага само дестилирана,смесена с антифириз в каквото съотношение ти трябва.