Страница 1 от 1

Проблем с запалването!

Публикувано: 17 фев 2009, 20:38
от qwertyuio91
Здравейте пичове.Значи имам форд сkорпио 2.0i.Преди 1 месец му купих акумулатор и всичко беше наред до днес.НАвън е супер студено и пробвах да запаля не-просто въртя ключа и тва е даже не тръгва да върти стартера.Намествам отпред клеймите и се вижда от фаровете колко слаб да не кажа почти никакъв ток няма в колата...При другите коли поне като неможе да пали стартера върти ,а тука нищо ...Какъв може да е проблема помогнете плс.. :| :shock:..Нещо да не е проблем по електриката да не прави контакт изобщо не дава признаци на живот не върти... а и акумулатор на тая кола сменяме вече 4 път за една година просто ...?

Re: Проблем с запалването!

Публикувано: 17 фев 2009, 23:41
от stoy@n
При някои модели когато напрежението падне под 11.5-11V на таблото си свети всичко но стартера не върти...а акумолатора може да ти пада от утечка по инсталацията.

Re: Проблем с запалването!

Публикувано: 26 фев 2009, 09:36
от ГАЛИН
ВИЖ СИ СТАРТЕРА ИЛИ АЛТЕРНАТОРА АЗ БЯХ СЪС СЪщИЯ ПРОБЛЕМ И СЕ ОКАЗА СТАРТЕРА.

Re: Проблем с запалването!

Публикувано: 27 фев 2009, 16:06
от tankovbg
И защо сменяте 4 акумулатора за една година, какво им става ?
При условие, че акумулатора е нов то може да има няколко причини за проблема ти
1. Наличие на консуматор който лапа тока дори и в паркирано състояние, направи проверка с ампермер, имах такъв случай в Англия с една Лагуна имаше консумация по една от веригите (електроника) от над 0.5 А и акумулатора здаваше багажа за 5-6 дни ако не се кара колата. Не намерих точно къде е платката, но вадехме този предпазител като я паркираме.
2. Алтернатора не зарежда с необходимото напрежение, запали двигателя и с мултицет замери зарядното напрежение върху клемите на акумулатора трябва да е от 13.8 до 14.4 волта, ако не е така има проблем в него (диоди, четки, възбуждащото напрежение).
3. Лоша кабелна връзка, развий напръскай с контактен спрей и пак завий кабелите към маса от минусовата клема на акумулатора, направи това и на кабелите от алтернатора.
4. Клеясал стартер, вади се и се смазват оста по която се движи бендикса и лагерите (ако са втулкови).

Re: Проблем с запалването!

Публикувано: 28 фев 2009, 22:39
от jojo
и според мен стартер или алтернатор.
за стартер кабелите за (+) и после го свали и го виж как е ,дане би смяна на четки да е нужна.
и виж дали ремъка при алтернаторае достатъчно изпънат