мондео 2.0 тдди не пали–решен
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
мондео 2.0 тдди не пали–решен
здравеите на вси4ки
моля за съвет при включване на контакт лампата на свещите не изгася а започва да мига и непали.от време на време се появява този проблем
в движение нема проблеми
да ама вече изчезна тоя проблем а започна дирекно да гасне когато си поиска.може 2 седмици да върви без проблем може и месец и в един момент край пали прекъсва гасни след час пак пробвам никакъв проблем запалва и в един момент когат си иска изгасва.помагайте щот съм награбил вече големия чук
моля за съвет при включване на контакт лампата на свещите не изгася а започва да мига и непали.от време на време се появява този проблем
в движение нема проблеми

Последна промяна от chefo_ukr на 02 фев 2009, 21:11, променено общо 1 път.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
смених датчик на коляновия вал ефект няма.съмнения в имобилайзера защото като изгасне и мига зверски диода.а и на една от поредните диагностики имаха мнение че имото блокирва помпата но къв е смисалат незнам щом един път е разпознал ключа и съм запалил!!!!
- Yovchev
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
Колега, имам почти същия проблем но с Ескорт:
При даване на контакт ако ми светне подгряването (прищракат релетата) - никакви проблеми, но ако не светне подгряването след 2-3 секунди започва да мига гадния диод, че не ми разпознава ключа. Тоя номер го прави когато си поиска. Вече 2 месеца се опитвам да го хвана от къде е и още не съм... Проблема определено е контактен, т.е ако не светне подгряването нама и захранване на помпата и имобилайзера не може да сравни кода от ключа с този от помпата и затова се активира.
Ако някой е намерил решение да помага !!!
При даване на контакт ако ми светне подгряването (прищракат релетата) - никакви проблеми, но ако не светне подгряването след 2-3 секунди започва да мига гадния диод, че не ми разпознава ключа. Тоя номер го прави когато си поиска. Вече 2 месеца се опитвам да го хвана от къде е и още не съм... Проблема определено е контактен, т.е ако не светне подгряването нама и захранване на помпата и имобилайзера не може да сравни кода от ключа с този от помпата и затова се активира.
Ако някой е намерил решение да помага !!!
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
аз сега забелязах че като ми изкасне двигатела, диода точно една минута пресвятка и спира явно ми говори нещо ама като нему разбирам
.В този ред на мисли взех да се замислям дали релето на помпата(гнп) не отка4а от време на време
.Ще го сменя ама трябва да го чакам от Германия(38лв)оригинално зна4е месец


- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
днес направих един опит с релето на гнп-то като го растръскам или лопна с нещо и колата веднага изгасва плюс това на входа влиза 12,4 волта а към помпата пуска 10,28 така че вече на 99% съм обеден че проблема е от него
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
подължение:така де докато пристигне това реле реших да отворя старото да видим кво има вътре
отворих го забелязах че между клемите му има лек нагар или пъпка незнам как му се вика,съответно я по4истих и преди да го зглобе го позамерих ве4е даваше нормални показания монтирах го на колата и тя взе 4е запали
цял ден тестове из квартала проблеми за сега няма


- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
До този момемент от както почистих релето проблем не е създавала пали докато види ключът.Смятам че проблема е решен
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
Колега аз все още съм с мк2 но смятам че за други с мк3 които имат твоя проблем ще е добре да знаят къде точно стои това реле дори не е лошо и една снимка да му сложишchefo_ukr написа:До този момемент от както почистих релето проблем не е създавала пали докато види ключът.Смятам че проблема е решен

- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали
Значи релето се намира под акумулатора нужное той самият да се смъкне също пласмасата под акумулатора. На металната стойка от вътрешната страна дефакто зад клаксона окабеляването му идва от кутията с бушони и релета то самото е завинтено за стойката с болт.Снимки ще сложа като се стопли малко също и номера на релето.Като грешки при диагностика дава че са в електроника на помпата(в мотофое), имобилайзера(моторконсулт).и в двата случая можеха и те да проверат първо това реле но явно на мотофое им е по лесно да сменът цялата пома(3000лв+)а 2-я сервиз просто не се занимаваше с електроника но тяхно беше мнението че неможе да е пома(гнп) след като не пуше ако запали двигатела работи равно има ускорение.Аз предполагам че проблема е започнал от това че самото реле има метална пластина с която се захваща за стойката,тя имаше луфт играеше в корпоса и явно е предавала вибрациите на самото реле а от там и то се е скапало.kriki написа:Колега аз все още съм с мк2 но смятам че за други с мк3 които имат твоя проблем ще е добре да знаят къде точно стои това реле дори не е лошо и една снимка да му сложишchefo_ukr написа:До този момемент от както почистих релето проблем не е създавала пали докато види ключът.Смятам че проблема е решен
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 01 ное 2010, 17:39
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: мондео 2.0 тдди не пали–решен
Здравейте. Виждам, че темата е много стара, но имам идентичен проблем с Мондео мк3, само че моето е TDCI 130кс.
Набързо - колата си върви нормално, но се случва 3-4 пъти да не мога да я запаля. Ситуация: спирам да заредя гориво, плащам, качвам се на колата и не пали. Случвало се и у дома и пред работата ми. Може да запали след няколко минути, може да е и след няколко часа. Когато не иска да запали мига лампата за подгряващите свещи и в този момент колата не може да се прочете от диагностиката.
Какво обаче забелязах. Понеже винаги като паля въртя ключа и изчаквам за загаснат всички лампи, винаги като не мога да запаля тази лампа за подгрева си мига преди да е завъртял стартера. Мисля, че в същия момент чувам някакво слабо жужене като зумер или може би реле, което като няма проблем не се чува.
Карах колата на сервиз, диагностиката не показва никакви грешки, провериха ми ел инсталацията и не откриха проблем, но явно нещо убягва.
Ще съм благодарен за всякакви идеи и помощ!
Набързо - колата си върви нормално, но се случва 3-4 пъти да не мога да я запаля. Ситуация: спирам да заредя гориво, плащам, качвам се на колата и не пали. Случвало се и у дома и пред работата ми. Може да запали след няколко минути, може да е и след няколко часа. Когато не иска да запали мига лампата за подгряващите свещи и в този момент колата не може да се прочете от диагностиката.
Какво обаче забелязах. Понеже винаги като паля въртя ключа и изчаквам за загаснат всички лампи, винаги като не мога да запаля тази лампа за подгрева си мига преди да е завъртял стартера. Мисля, че в същия момент чувам някакво слабо жужене като зумер или може би реле, което като няма проблем не се чува.
Карах колата на сервиз, диагностиката не показва никакви грешки, провериха ми ел инсталацията и не откриха проблем, но явно нещо убягва.
Ще съм благодарен за всякакви идеи и помощ!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта