Страница 1 от 1

За буксата на датчика за перката на радиатора

Публикувано: 04 юли 2008, 16:40
от addition
Здравейте, колеги!

Някой има ли представа защо перката ми се включва като дам накъсо посочените на първата картинка клеми на буксата, а пък като варя датчика на котлона той затваря последователно веригите между крайните клеми, както съм нарисувал на втората картинка?

Токовете не са пипани от български майстор откакто съм купил колата, а не ми се вярва някой в Италия да е правил свободни съчинения *unknw* ...

Re: За буксата на датчика за перката на радиатора

Публикувано: 12 юли 2008, 09:05
от goro1951
ПРиятел и при мен май се получава така - перката върти когато принуделно окъся с мостче по клемите на буксата - смених даткича - перката пак не включва :)
а като пусна климатика - върти и аз взимам да се замислям за въпроснота букса да не е дефектирала

Re: За буксата на датчика за перката на радиатора

Публикувано: 12 юли 2008, 16:47
от tankovbg
goro1951, остави я тая перка на мира щом не ти загрява двигателя и стрелката ти е някъде по средата на NORMAL. На Зетек двигателите перката се включва много рядко без климатик. На климатик естествено си върти, кой иначе да охлажда хладилния агент ?

Re: За буксата на датчика за перката на радиатора

Публикувано: 14 юли 2008, 13:22
от addition
goro1951 написа:ПРиятел и при мен май се получава така - перката върти когато принуделно окъся с мостче по клемите на буксата - смених даткича - перката пак не включва :)
а като пусна климатика - върти и аз взимам да се замислям за въпроснота букса да не е дефектирала
Ако се включва близо до червеното и бавно загрява, смени термостата. Но въпросът ми е тези двете клеми ли даваш накъсо като на мойта картинка или крайните клеми?