Страница 1 от 1
Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!
Публикувано: 25 окт 2005, 17:42
от ico_stoykov
Ако един ден седнете зад волана на вашия или семейния Форд (говоря за тези който разчитат на бензинките, а не на печките) сложите ключа на мястото му и завъртите, впоследствие не се чуе харектерния звук с който се отличава заредането на инжекциона (не се отнася за ТОТО, той неговата позволи да я урезилят) вследствие на което няма да можете да подкарете возилото. На първо място не се отчаивайте, абе то си е за отчаяние ама....

Причините за това може да са много поне така си мисля.
Преди да пробвате всичко др, седнете отнова на седалката на шофьора в случай че сте излезнали от колата и сте били два шута на лявата гума.
Та сядате поглеждате надолу и наляво и долу на купето на колата има едно пластмасово капаче, зад което има копче, то служи за спиране на бензина при удар.
Натискате го и ако пак не иска да запали вече може да си изкарате яда на предния капак.
При мен беше станало точно така. Надявам се само на едно релето или каквото и да е там да се е излкючило от дупки или някакво др сътресение. Дано да няма др причина.
Надявам ако не сега то поне някой ден да ви бъда полезен:)
Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.
Публикувано: 25 окт 2005, 17:58
от petkoff_pl
Също при мен се получи сутринта но се оказа че бушона 3А е изгорял. Довечара ще купя няколко бушона и ще видя дали ще тръгне

Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!
Публикувано: 04 ное 2005, 07:52
от toto
ico_stoykov написа:Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.
Моето мнение е, че тези коли не са за нас. В смисал не трябва ние да ги поправяме. Просто въртим ключа, заплалваме, въртим кормилото и се возим. Стане ли така, че като завъртим ключа колата не заработи тогава си трябва майстор.
Не знам на другите колите как са, ама аз като вдигна предния капак и погледна надолу ми се завива свят. Само пишешта машина дето не са успяли да сложат...
Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!
Публикувано: 04 ное 2005, 14:56
от racer11
toto написа:ico_stoykov написа:Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.
Моето мнение е, че тези коли не са за нас. В смисал не трябва ние да ги поправяме. Просто въртим ключа, заплалваме, въртим кормилото и се возим. Стане ли така, че като завъртим ключа колата не заработи тогава си трябва майстор.
Не знам на другите колите как са, ама аз като вдигна предния капак и погледна надолу ми се завива свят. Само пишешта машина дето не са успяли да сложат...
е с това не съм съвсем съгласен.само се огледай из форума и ще видиш колко хора са си спестили пари, време и нерви, отстранявайки сами различни проблеми колите си. и не говоря само за стари коли. а иначе си прав,че по-новите фордове /включително и моя/ са доста по-сложни, но това не означава, че трябва да оставяме всичко в ръцете на "майстори"...
Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!
Публикувано: 05 ное 2005, 04:47
от toto
racer11 написа:е с това не съм съвсем съгласен.само се огледай из форума и ще видиш колко хора са си спестили пари, време и нерви, отстранявайки сами различни проблеми колите си. и не говоря само за стари коли. а иначе си прав,че по-новите фордове /включително и моя/ са доста по-сложни, но това не означава, че трябва да оставяме всичко в ръцете на "майстори"...
Съгласен съм с теб само защото тук в България майсторита са калпави хора. Иначе съм на логиката - кой каквото е учил и от каквото разбира това да прави.
Сега ще си помислиш, че съм човек който нищо не пипа по колата

Е не е така. На времето на трабанта сам си свалях и си качвах двигателя и правих какво ли не, ама резултатът винаги е един и същ - рацете така се омазват с масло, че няма миене една седмица

Пък и айде нашите коли не са от последно поколение и пак някой може да пипне нещо тук там. Ами тези новите коли дето като вдигнеш капака и се вижда само една голяма черна пластмаса на която има логото на марката?
Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!
Публикувано: 07 ное 2005, 12:21
от racer11
toto написа:racer11 написа:е с това не съм съвсем съгласен.само се огледай из форума и ще видиш колко хора са си спестили пари, време и нерви, отстранявайки сами различни проблеми колите си. и не говоря само за стари коли. а иначе си прав,че по-новите фордове /включително и моя/ са доста по-сложни, но това не означава, че трябва да оставяме всичко в ръцете на "майстори"...
Съгласен съм с теб само защото тук в България майсторита са калпави хора. Иначе съм на логиката - кой каквото е учил и от каквото разбира това да прави.
Сега ще си помислиш, че съм човек който нищо не пипа по колата

Е не е така. На времето на трабанта сам си свалях и си качвах двигателя и правих какво ли не, ама резултатът винаги е един и същ - рацете така се омазват с масло, че няма миене една седмица

Пък и айде нашите коли не са от последно поколение и пак някой може да пипне нещо тук там. Ами тези новите коли дето като вдигнеш капака и се вижда само една голяма черна пластмаса на която има логото на марката?
е там не се наемам да пипам

въпреки че и те едва ли са толкова страшни като им свалиш пластмасовия капак...
Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!
Публикувано: 09 ное 2005, 23:02
от geniy
ico_stoykov написа:Ако един ден седнете зад волана на вашия или семейния Форд (говоря за тези който разчитат на бензинките, а не на печките) сложите ключа на мястото му и завъртите, впоследствие не се чуе харектерния звук с който се отличава заредането на инжекциона (не се отнася за ТОТО, той неговата позволи да я урезилят) вследствие на което няма да можете да подкарете возилото. На първо място не се отчаивайте, абе то си е за отчаяние ама....

Причините за това може да са много поне така си мисля.
Преди да пробвате всичко др, седнете отнова на седалката на шофьора в случай че сте излезнали от колата и сте били два шута на лявата гума.
Та сядате поглеждате надолу и наляво и долу на купето на колата има едно пластмасово капаче, зад което има копче, то служи за спиране на бензина при удар.
Натискате го и ако пак не иска да запали вече може да си изкарате яда на предния капак.
При мен беше станало точно така. Надявам се само на едно релето или каквото и да е там да се е излкючило от дупки или някакво др сътресение. Дано да няма др причина.
Надявам ако не сега то поне някой ден да ви бъда полезен:)
Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.
Ами и мен ме сполетя същия проблем,само че съм пуснал темата под друго заглавие.Какво ли не проверих,а и един майстор днес вдигна ръце.Свалях и кутията с бушоните и релетата,вътре е като чисто нова,писти,всичко.Релетата работят,модула в ляво до краката е с копчето надолу,т.е. в ред е,но ток до свещите не достигаааа и помпата не се чуваааа!!!Утре на друг майстор!!!
П.С. Проблема е решен почти,но за подробности вижте мойта тема.Благодаря!!!