Страница 1 от 1
					
				Къде е куплунга за диагностика - кой от всички
				Публикувано: 03 окт 2005, 15:35
				от buhap
				Mоже ли някои да помогне.От извено време се чудя коя от сичко буксси е за диагностика.Как се различава от другите висящи свободно куплонги.Някои занивал ли се е с грешките.Eskort 1.4 mi `91.Благодаря
			 
			
					
				Re: Каде е куплонга ,кои от всички
				Публикувано: 03 окт 2005, 17:56
				от racer11
				buhap написа:Mоже ли някои да помогне.От извено време се чудя коя от сичко буксси е за диагностика.Как се различава от другите висящи свободно куплонги.Някои занивал ли се е с грешките.Eskort 1.4 mi `91.Благодаря
буксата за диагностика е някъде при акумулатора,как точно изглежда, не знам...но ако искаш да си изчистиш грешките, най-лесно е с откачане на акумулатора за 15 минути
 
			
					
				
				Публикувано: 03 окт 2005, 21:23
				от buhap
				мерси за инфото ,и все пак ако някои знае нека да ме насочи
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 11:00
				от Brock
				Тест буксата се намира в моторния отсек. Най-често е триъгълния вариант. Обърни внимание на номерацията на пиновете /то са си дупки де/
 
 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 14:28
				от Jinxy
				Ами при мен не е триъгълния, а другия вариант. Обаче в моята е включено нещо дълго около 3-4 см. (дори е залепено с тиксо да не се извади). Има и мякакви надписи по него. Някой да е наясно к'во е па тва?????  

 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 14:40
				от Brock
				Най-вероятно това е капаче, предпазващо куплунга от мърсотии.  
 
 
 
 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 15:42
				от Jinxy
				дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 16:13
				от Brock
				JINXY написа:дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
Ти да не си гледал октан коректора?  
 
 
 
 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 17:08
				от Jinxy
				Brock написа:JINXY написа:дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
Ти да не си гледал октан коректора?  
 
 
 
 
НА ДИЗЕЛ???? Май няма такъв. (Поне когато аз учех нямаше)
 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 18:31
				от vikik
				При мене е до моторчето за чистачките
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2005, 18:36
				от Brock
				JINXY написа:
НА ДИЗЕЛ???? Май няма такъв. (Поне когато аз учех нямаше)
опссс  

 забравих, че си дизел  
 
 
 
 
			
					
				
				Публикувано: 05 окт 2005, 02:18
				от _SLiThER_
				На ескорт е като застанеш отпред в дясно а на мондео до колкото помня е горе в ляво точно зад мотора 
 
 
Ето 
ТУК има малко инфо по въпроса  

 
			
					
				
				Публикувано: 05 окт 2005, 22:55
				от buhap
				Ново уточнение,освен двете букси които са отдясно (гледано отпред) няма ништо подобно,което да прилича.Натписи или цифри по тях няма.Едната е бяла а другата черна.И двете са с червени капачета.Закрепени са за снопа кабели с изолирбланд.А някои да има идеа коя от двете ще да е.И октан коректора не знам кое е.
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 окт 2005, 23:28
				от _SLiThER_
				При мен са черни  

 предполагам и при теб черната ще е  

 
			
					
				
				Публикувано: 11 окт 2005, 21:01
				от buhap
				Какви може да са поражениата ,ако се сгреши куплонга.Предполагам ,че еку-то има неква защита
			 
			
					
				по темата
				Публикувано: 10 ное 2005, 20:41
				от веден
				Някой може ли да ми каже какви са основните признаци (проблеми) които говорят че не е в ред ламбда-сондата и как може след това да се провери. Ако се откачи при работещ двигател какво ще стане. Имам съмнения за нея и затова питам.
			 
			
					
				
				Публикувано: 10 ное 2005, 21:52
				от seven
				Завишен разход на гориво. Проверка - минаваш на диагностика и трябва да излезе ако има проблем.
			 
			
					
				по темата
				Публикувано: 10 ное 2005, 21:57
				от веден
				Благодаря но смятам отговора ти за неизчерпателен. Колкото до теста на стенд - нищо не дава.
			 
			
					
				
				Публикувано: 11 ное 2005, 21:15
				от buhap
				с диагностика ще излези ако е прецакана нацяло.Но ако е исхабена ,ще ти гори много и ще ти е тромава
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 ное 2005, 18:27
				от seven
				Ти какви симптоми имаш ? Като цяло най-силно изразен е повишеният разход. Освен това е възможна неравна работа на празен ход. Колегата ти е казал за загубата на динамика. 
Не съм сигурен какво ще стане ако я откачиш при работещ такъв.