Страница 1 от 1

Проблем при запалване

Публикувано: 06 сеп 2005, 00:57
от ivanko
Карам Ford Escort 1.8 16v 1997г. с двигател Zetec. Имам проблем с паленето при студен двигател.Когато запаля двигателя работи 2-3 секунди и изгасва, при повторното завъртане пали и работи без проблем.Някой може ли да ми каже това проблем ли е и каква е евентуалната причина.

проблем при запалване

Публикувано: 06 сеп 2005, 21:11
от ivo9180
смени горивен и въздушен филтър изключи акумулатора за 1 нощ

По темата

Публикувано: 06 сеп 2005, 23:29
от веден
Провери MAF-сензора!!!( чети тук във форума за него )

Публикувано: 09 сеп 2005, 22:21
от ivanko
Сменил съм филтрите , свещите също са сменени , MAF сензора е почистен, не знам обаче ламбдата има ли нещо общо с това.Аз лицно имам чувството, че е нещо свързано с горивото но нямам никаква представа от инжекциите, не знам след помпата в резервоара горивото къде отива.

Публикувано: 10 сеп 2005, 00:00
от pepy1
трудното палене може да бъде и от нарушена изолация на кабелите на свещите не споменаваш да си ги сменял и тях

недостатъчна мощност на индукционната бобина на запалването

пукнатина на индукционната бобина на запалването или следи от прогаряне


ако нянъде ти прекъсва масата


ако и това не помогне и МП ти е скъп отиди в сервиз в който да ти направят диагностика на компютър там ще ти кажат 100%

сподели с нас резултата

успех

Публикувано: 10 сеп 2005, 10:05
от racer11
друго за което се сещам е прецакан имобилайзер

а иначе диагностиката в МП изобщо не е скъпа - около 20 лв.лошото обаче е че не е и особено ефективна /личен опит/

Публикувано: 10 сеп 2005, 14:52
от ivanko
При палене не пали трудно, пали веднага но изгасва след 3-4 секунди при повторното завъртане пали и работи без проблем.

Публикувано: 10 сеп 2005, 16:00
от disc
На мен това ми звучи като проблем с клапана за празен ход...
Опитай да подадеш малко газ когато палиш първият път, задръж така педала на газта за няколко секунди. След това двигателя трябва да продължи без твоята намеса.
Поздрави!

Публикувано: 10 сеп 2005, 21:04
от ivanko
Когато паля с гас няма проблем, но нали инжекцията се пали без гас.

По темата

Публикувано: 11 сеп 2005, 01:08
от веден
Инжекциятя пали без гас ама когато е топла е по-добре да и подавш малко газ.

Публикувано: 20 окт 2005, 23:27
от ivanko
Колеги! Не си мийте двигателите на пароструйка! Проблема при паленето май ще се окаже, че е от влага в куплонзите.

след дълго стоене - не запалва

Публикувано: 16 дек 2006, 09:26
от Inch High
Здравейте,

след като чаках да ми донесат моторчето за ниските обороти на FORD Escort 16V Zetec и съответно го монтирах, не иска да пали въобще.

Стартера върти, но ме притеснява да но го изгоря при продължително въртене.

Не съм го палил може би около месец и половина, след като лично го паркирах и угасих.

Къде може да е проблема?

Re: след дълго стоене - не запалва

Публикувано: 18 дек 2006, 09:26
от Brock
Inch High написа:Здравейте,

след като чаках да ми донесат моторчето за ниските обороти на FORD Escort 16V Zetec и съответно го монтирах, не иска да пали въобще.

Стартера върти, но ме притеснява да но го изгоря при продължително въртене.

Не съм го палил може би около месец и половина, след като лично го паркирах и угасих.

Къде може да е проблема?
Провери:
- има ли бензин
- работи ли бензиновата помпа
- има ли искра на свещите
- има ли разкачени букси
- изгорели бушони/предпазители

Провери тези неща и ще го мъдриме...,

:twisted: