Страница 1 от 1

проблем алтернато савет ?!?!

Публикувано: 16 авг 2005, 17:49
от XR2_i
Имам следния проблем . Алтернатора ми зарежда 13.90 волта на празен ход без да е пуснато нищо , Когато пусна парното на 3 и фаровете на дълги ми пада до 12.00 може и до по - малко 11.60 волта , когато вдигна обоортите нещата се променят , но не много 13. и малко ! какъв може да е проблема ???

Публикувано: 19 авг 2005, 10:42
от jordj
по принцип алтернатора трябва да захранва колата с 13,2-14.4волта.
При палене колата дърпа от акумулатора,като запалиш алтернатора се опитва да навакса изгубената енергия,като се" напълни" акумулатора и няма друга консумация освен двигателя алтернатора почти не произвежда енергия(ток,волтаж) иликазано поддържа 13,2 волта.
Ако ти играе осветлението(фаровете)когато подадеш Газ,то наистина имаш някакъв проблем с алтернатора . Ако са нормални светлините не пипай.Само проблеми ще си навлечеш.

Фаровете са най -големият консуматор на енергия след Стартера .

Публикувано: 19 авг 2005, 13:44
от aaleks
Симптоми за хлабав ремък - 85-95%, 5-10% - четки, 0-5% - Хлабав проводник от алтернатора към акумолатора - той е дебел почити като но стартера. При мен от алтернатора отива на стартера и там е свързан с кабела от акомулатора!
Успех :)

Публикувано: 21 авг 2005, 11:08
от jordj
При хлабав ремък няма да му показва13,9 на празни обороти,без консумация,а с консумация(Парно и Фарове ) на повишени обороти13-13,+.
Знаци няма никакъв проблем само се притеснява :D

Публикувано: 21 авг 2005, 17:47
от aaleks
Отново се изтри написаното, майната му :x !

jordj чел си *00106* електротехниката, ама не си я практикувал при автомобилите *00107* .

Публикувано: 21 авг 2005, 21:44
от jordj
[/quote]jordj чел си електротехниката, ама не си я практикувал при автомобилите .


[/quote]Е практиката ми е при по-различни модели например Лада,Москвич и камиони но не като елтехник а като Шофъор :D

Публикувано: 21 авг 2005, 21:53
от jordj
aaleks, Опитвам се да помогна на колега по най простия и точен начин,без хиляди обяснения и излишни напътствия. :D :wink:

Публикувано: 22 авг 2005, 13:55
от aaleks
Ами помагай!
Но на празен ход и без товар 13,2V това вече си е проблем *00116*.
А относно фаравете, човека ти е написал.

Публикувано: 23 авг 2005, 10:42
от Jinxy
Знаете ли - всичко казано може да е вярно, но пропускате един основен момент. Преди време карах със скапан акумолатор и когато го заредя на зарядно около 1/2 месец нямаше проблем и после като падне напрежението в него започваха всички изброени по-горе проблеми. Проверките на алтернатора и смените на регулатора му показаха, че всичко в него си е наред. ПРОБЛЕМЕН БЕ САМО СКАПАНИЯ МОНБАТСКИ АКУМОЛАТОР (който бе само на 3-4 месеца :x ).