Страница 1 от 1
ПОМОЩ. Какво е това?-Благодаря,Проблемът е решен
Публикувано: 04 мар 2008, 13:05
от stonik1969
ПОМОЩ. Какво е това чудо на снимката?Без него колата работи по-добре.Като го закача двигателя става по-шумен и има нестабилни обороти.
МОЖЕ ЛИ ДА СЕ КАРА БЕЗ НЕГО? бЛАГОДАРЯ.
Публикувано: 04 мар 2008, 13:36
от Любо
Може да се кара и без него, но тогава компютъра влиза в авариен режим на работа.
Това е MAF сензор. Свали го внимателно (отвии двете винтчета, които го държат и внимателно го издърпай нагоре). Виж дали двете жички вътре са чисти - трябва да са бели. Ако не са го пръскай с контактен спрей, докато побелеят. След това го сгроби, закачи буксата. Докато правиш цялата тази процедура откачи акумулатора. След сглабянето на всичко запали и виж как работи. Би трябвало да е по-добре.
Публикувано: 04 мар 2008, 13:53
от Edinuser
мда и като караш без него разхода на гориво ще се качи солидно ...
Публикувано: 04 мар 2008, 13:58
от Любо
да
Публикувано: 04 мар 2008, 20:38
от stonik1969
Почистих го.Изпръсках половин флакон спреи и стана чисто.Беше черно от едната страна.Но ефект нямаше много,защото при работещ двигател като го изключа двигателя започва да работи по-равномерно и тихо,а като го включа все едно се затормозява и бучи леко
Публикувано: 04 мар 2008, 20:43
от paci
Разкачва ли акумулатора?
Ако е ДА то е трябвало да поизчакаш да се освести компа.
Айде сега пак го разкачи за 15-тина мин.
След като го закачиш, автомобила вероятно ще се държи като oлигофрен известно време, докъто компа "мине 1-ви клас"
На работещ двигател знам, че не е хубаво да се разкачва каквото и да било от електорниката!
Публикувано: 04 мар 2008, 20:57
от stonik1969
Не съм разкачвал акумулатора
Публикувано: 04 мар 2008, 21:06
от Любо
В първия си пост съм ти написал докато правиш процедурата по почистването да откачиш акумулатора. Сега (или утре сутрин, когато ти е удобно) го откачи за 10-15 мин, както ти е казал paci и след известно обучение най-вероятно ще си дойде на мястото.
Публикувано: 04 мар 2008, 22:14
от stonik1969
какво обучение
Публикувано: 04 мар 2008, 22:18
от [RS]Coswort
restart с цел да се премахнат някои грешки... познавам майстори които така чистят грешки

Публикувано: 04 мар 2008, 22:19
от paci
stonik1969 написа:какво обучение
Принципно >
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=10326
При мен не се е налагало.
Колкото пъти съм свалял акумулатора после не са се налагали специални процедури.
Публикувано: 05 мар 2008, 15:06
от stonik1969
днес откачих акумулатора и след това го обучих.Забравих да кажа че колата е с АГУ.Е тогава мафа играе ли някаква роля?
Публикувано: 05 мар 2008, 15:54
от paci
Тва което си пропуснал е доста важно
Също пропусна да кажеш какъв е резултата след "обучението"

Публикувано: 05 мар 2008, 16:08
от stonik1969
След обучението на бензин е по-добре,но ще си проличи утре сутринта , защото проблема е най-вече тогава.Но ако пак гасне и не върви мисля да го изключа и да видим тогава.
Публикувано: 06 мар 2008, 16:34
от stonik1969
Днес сутринта запали и беше добре.Тръгна си и не заби нито веднъж на бензин.Дано да се закрепи така.Педала на газта стана по-чувствителен. На ГАЗ си е добре.Понякога оборотите играят 500-800,но това сие така било винаги.
Re:
Публикувано: 12 мар 2008, 00:59
от miro9
stonik1969 написа:Днес сутринта запали и беше добре.Тръгна си и не заби нито веднъж на бензин.Дано да се закрепи така.Педала на газта стана по-чувствителен. На ГАЗ си е добре.Понякога оборотите играят 500-800,но това сие така било винаги.
Нормално е при рестарт на компютъра оборотите да са ти толкова ниски. След около седмица редовно каране ще влязат в норма споко
