ПОМОЩ. Какво е това?-Благодаря,Проблемът е решен

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
stonik1969
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 май 2007, 08:58
Модел на автомобила: eskotr 1.6 16 v Zetec
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

ПОМОЩ. Какво е това?-Благодаря,Проблемът е решен

Мнение от stonik1969 » 04 мар 2008, 13:05

ПОМОЩ. Какво е това чудо на снимката?Без него колата работи по-добре.Като го закача двигателя става по-шумен и има нестабилни обороти.
МОЖЕ ЛИ ДА СЕ КАРА БЕЗ НЕГО? бЛАГОДАРЯ.
Прикачени файлове
P3040148.JPG
Последна промяна от stonik1969 на 16 мар 2008, 16:41, променено общо 1 път.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 мар 2008, 13:36

Може да се кара и без него, но тогава компютъра влиза в авариен режим на работа.
Това е MAF сензор. Свали го внимателно (отвии двете винтчета, които го държат и внимателно го издърпай нагоре). Виж дали двете жички вътре са чисти - трябва да са бели. Ако не са го пръскай с контактен спрей, докато побелеят. След това го сгроби, закачи буксата. Докато правиш цялата тази процедура откачи акумулатора. След сглабянето на всичко запали и виж как работи. Би трябвало да е по-добре.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 04 мар 2008, 13:53

мда и като караш без него разхода на гориво ще се качи солидно ...

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 мар 2008, 13:58

да

stonik1969
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 май 2007, 08:58
Модел на автомобила: eskotr 1.6 16 v Zetec
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от stonik1969 » 04 мар 2008, 20:38

Почистих го.Изпръсках половин флакон спреи и стана чисто.Беше черно от едната страна.Но ефект нямаше много,защото при работещ двигател като го изключа двигателя започва да работи по-равномерно и тихо,а като го включа все едно се затормозява и бучи леко

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 мар 2008, 20:43

Разкачва ли акумулатора?

Ако е ДА то е трябвало да поизчакаш да се освести компа.

Айде сега пак го разкачи за 15-тина мин.
След като го закачиш, автомобила вероятно ще се държи като oлигофрен известно време, докъто компа "мине 1-ви клас" :)

На работещ двигател знам, че не е хубаво да се разкачва каквото и да било от електорниката!

stonik1969
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 май 2007, 08:58
Модел на автомобила: eskotr 1.6 16 v Zetec
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от stonik1969 » 04 мар 2008, 20:57

Не съм разкачвал акумулатора

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 мар 2008, 21:06

В първия си пост съм ти написал докато правиш процедурата по почистването да откачиш акумулатора. Сега (или утре сутрин, когато ти е удобно) го откачи за 10-15 мин, както ти е казал paci и след известно обучение най-вероятно ще си дойде на мястото.

stonik1969
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 май 2007, 08:58
Модел на автомобила: eskotr 1.6 16 v Zetec
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от stonik1969 » 04 мар 2008, 22:14

какво обучение

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 04 мар 2008, 22:18

restart с цел да се премахнат някои грешки... познавам майстори които така чистят грешки :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 мар 2008, 22:19

stonik1969 написа:какво обучение
Принципно > http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=10326

При мен не се е налагало.
Колкото пъти съм свалял акумулатора после не са се налагали специални процедури.
Последна промяна от paci на 05 мар 2008, 15:53, променено общо 1 път.

stonik1969
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 май 2007, 08:58
Модел на автомобила: eskotr 1.6 16 v Zetec
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от stonik1969 » 05 мар 2008, 15:06

днес откачих акумулатора и след това го обучих.Забравих да кажа че колата е с АГУ.Е тогава мафа играе ли някаква роля?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 мар 2008, 15:54

Тва което си пропуснал е доста важно :evil:

Също пропусна да кажеш какъв е резултата след "обучението" :twisted:

stonik1969
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 май 2007, 08:58
Модел на автомобила: eskotr 1.6 16 v Zetec
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от stonik1969 » 05 мар 2008, 16:08

След обучението на бензин е по-добре,но ще си проличи утре сутринта , защото проблема е най-вече тогава.Но ако пак гасне и не върви мисля да го изключа и да видим тогава.

stonik1969
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 май 2007, 08:58
Модел на автомобила: eskotr 1.6 16 v Zetec
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от stonik1969 » 06 мар 2008, 16:34

Днес сутринта запали и беше добре.Тръгна си и не заби нито веднъж на бензин.Дано да се закрепи така.Педала на газта стана по-чувствителен. На ГАЗ си е добре.Понякога оборотите играят 500-800,но това сие така било винаги.

miro9
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 04 май 2007, 15:48
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 clx
Контакти:
Status: Извън линия

Re:

Мнение от miro9 » 12 мар 2008, 00:59

stonik1969 написа:Днес сутринта запали и беше добре.Тръгна си и не заби нито веднъж на бензин.Дано да се закрепи така.Педала на газта стана по-чувствителен. На ГАЗ си е добре.Понякога оборотите играят 500-800,но това сие така било винаги.
Нормално е при рестарт на компютъра оборотите да са ти толкова ниски. След около седмица редовно каране ще влязат в норма споко ;)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта