Страница 1 от 1
Проблем след смяна на свещи
Публикувано: 03 фев 2008, 14:28
от zelkazela
Здравеите колеги
Имах следният проблем на фордето фиеста 1.25 zetec. Почна да придърпва и да работи от време на нвреме на 3 цилиндъра. Викам си първо ще сменя свещите, и наистина имаше нужда. Всички свещи бяха много зле,като една почти се беше разпаднала. Сминих си ги сам, запалих без проблем, но като подадох газ двигателя почна да се дави и да не може да се изфорсира. Нямам идея къде може да е проблема, но ако може някои да помогне

Публикувано: 03 фев 2008, 14:49
от didon80
може и да е накой от кабелите?замери им съпротивлението! ако не виж дали не са зацапани свещите.......ако не отиди на сервиз да я видят

Публикувано: 03 фев 2008, 16:15
от paci
Може да са много неща, но на 1-во време провери маркучетата на EGR които се намират под всмукателните колектори. Виждат се отгоре, нема се буташ у канал, от доло няма какво да дириш

Публикувано: 03 фев 2008, 19:00
от jojo
много зависи какви свещи си взел,защото фордовете са много чуствителни на тази тема.
съветвам те ако не си взел оригинални да си вземеш.може от мото пфое или мотокрафт.

Публикувано: 03 фев 2008, 21:08
от yorgo
didon80 написа:може и да е накой от кабелите?замери им съпротивлението! ако не виж дали не са зацапани свещите.......ако не отиди на сервиз да я видят

А КАК СЕ ЗАМЕРВАТ КАБЕЛИТЕ[/i]
Публикувано: 03 фев 2008, 22:05
от pepy1
мериш съпротивлението на всеки кабел по отделно ,то трябва да е макс.30 ома
Публикувано: 04 фев 2008, 09:11
от mrdds
не мери нищо.Ако свещите са каквито трябва си провери дали добре си натикал лулите ,защото и аз като сменях свещите след откачване на кабелите после запалих на 3 цилиндъра.Свалих свещите и видях коя е омаслена(неработеща).Натиквах лулите с отверка,а те много трудно влизат.
ПО всяка вероятност и ти не си вкарал добре някоя лула и затова работи на 3.
Re: Проблем след смяна на свещи
Публикувано: 04 фев 2008, 09:18
от cocoff
zelkazela написа:...
Колега,
След като си сменил свещи и колата става по-зле значи не си сложил подходящи свещи.
Друг е въпросът прекъсващите и зацапани свещи причина ли са или следствие от нещо друго.
Според мен колата не е за диагностика на "ухо" и на "око". Прежали някой лев за свестна диагностика.
Публикувано: 04 фев 2008, 17:04
от zelkazela
Оказва се че и кабелите са заминали, звънях в МП цената на един е 36 лв Motorcraft, има ли смисъл да проверявам на други места?
Друго което ми прави впечатление е, че при подаване рязко на газта се чува едно изсъскване в първият момент, не знам дали е нормално или от някъде смуче въздух

Публикувано: 04 фев 2008, 17:39
от HACKO
Провери в някой от центровете на BOSH, за мойта компрлекта беше 30лв (с малка отстъпка), обаче лулите ми са по-различни. Зетека е със други лули, обаче кабелите за Зетек мисля че бяха около 15-20лв/бр.
За съскащия звук огледай всмукателните тръби, особенно след дебитомера, може да се окаже че проблема не е в кабелите а от някъде да смуче въздух и затова ти прекъсва.
Публикувано: 04 фев 2008, 18:32
от cocoff
pepy1 написа:мериш съпротивлението на всеки кабел по отделно ,то трябва да е макс.30 ома
Хмм...аз защо знам, че трябва да е 3-10килоома/метър??? Я поразрови и аз ще се поровя. Хем да не объркваме колегата, хем ние да сме съвсем сигурни

Публикувано: 04 фев 2008, 22:25
от pepy1
когато и аз трябваше да си купувам кабели от МП ми казаха така
30 лв бройката ,ако ги взимаши по отделно ,но ако ги вземеш комплект 80 лв -аз избрах комплект и не сгреших
относно съпротивлението прикачвам файл от книгата която имам
Публикувано: 05 фев 2008, 09:00
от cocoff
Доста се порових и открих кабели с всевъзможни съпротивления, вкл. и някакви високоомни от порядъка на 20 кома. Май няма единни стандарти... Което ще рече, че меренето на съпротивлението има смисъл ако си сигурен колко е било на новите кабели

Публикувано: 05 фев 2008, 11:51
от veselinp
здравеите колеги съвета от мен е сменяи кабели и свещи и чак тогава виж дали смуче въздух, и аз като купих моята фиеста имах съшия проблем прекъсваше и гаснеше докато е студена. след смяна на свещи кабели и там маркучето дето е до колекторите тое гумено 3ка нещата са ок но помисли за варианта откъде пазаруваш деиствително е наи добре от мп. и да попитам и аз защото и при мен има това съскане като дам газ рязко дали някои знае от какво може да е? иначе работи нормално разход нормален мощност нормална ходих при маистор и тои не можа да каже нищо конкретно.

не намери никакво дефектче и ми каза че това си било нормално но аз все си мисля че има причина? моля даите съветче
Публикувано: 05 фев 2008, 15:12
от paci
veselinp написа: ...
Аз пък много му се кефя на това съскане

И аз не се оплаквам от нищо
Ще е много добре да уточниш в профила си каква ти е Фиестата!
Публикувано: 05 фев 2008, 17:39
от veselinp
извинете колеги, моя грешка веднага ше уточня точните и показатели на фиестичката.

Публикувано: 05 фев 2008, 22:13
от bdjon
виж да не си пукнал някоя свещ при стягането

Публикувано: 08 фев 2008, 19:21
от to6kooo
Прочетох всички ваши мнения,обаче на всички 16V мотори се гледат лулите,остави това мерене на кабели,тва не е лада.Прекъсването става при пробив на лулата на кабела.Гледаш я на светло вътре внимателно ако е пробивала трябва да има поне една черта подължината и вътре,черна,сива,също си личи и по свеща не електродите а порцелановата част ако има черна една или повече резки-вертикално.А както някой писа най добре е кабели и свещи заедно,защото ако сложиш нова свещ на пробивал кабел я съсипваш,същото е и обратно на пробила свещ нов кабел.Първо свещи и кабели-само Motorcraft

.При рязко подаване на газ е съвсем нормално това изсъскване,това е пълен инжекцион и при рязко подаване на газ този звук се чува от дросела.Обърнете внимание и на други марки коли,също и при тези които нямат жило на газта и са с изцяло ел.дросел.А ако не се оправиш с кабели,свещи и маркучетата под смук.колектор,ще ти трябва и нова бобина,Успех
