Страница 1 от 1

проблем с парното

Публикувано: 30 дек 2007, 15:45
от terileks
вчра ми спря духалката на парното на колата ( ескорт 1.8 ТД ), иначе парното работи
копчето е и за парното и за климатика, но не включва
бушоните са наред
проверих самото копче със подвижна лампа и се оказа , че до копчето не стига ток.
Някой може ли да каже как да проследя къде е прекъсната веригата или дали евентуално не е изгоряла перката


P.S. и още нещо което няма връзка с предното
немога да разбера колата има ли подгряване на седалките
има бушон на тази позиция и под седалките влизат кабели, но на таблото никъде няма копче за включване на подгряването

Публикувано: 02 яну 2008, 12:45
от bajdmityr
вариант за проверка на перката, но не го препоръчвам в студа. вентилатора е до мотора на чистачките открива се и се пуска ток директно /примерно от акумулатура/. Ако вентилатора тръгне проблема е някъде по веригата. Кофти се стига до него особено в студа. Дано някой се сети не толкова трудоемка проверка на перката.

Да споделя моя проблем с парното на колата. Вентилатора духа слабо и не издухва добре влагата от стъклата. Не звучи логично но като го приместя на студено духа повече отколкото на топло. Имам чувството че нещо е запушено в каналите за топлия въздух. Дано някой да се е натъквал на същия проблем

Публикувано: 02 яну 2008, 17:34
от terileks
bajdmityr написа:вариант за проверка на перката, но не го препоръчвам в студа. вентилатора е до мотора на чистачките открива се и се пуска ток директно /примерно от акумулатура/. Ако вентилатора тръгне проблема е някъде по веригата. Кофти се стига до него особено в студа. Дано някой се сети не толкова трудоемка проверка на перката.
Ами пуснах ток на перката и се оказа че работи...иначе докато я извадя си беше доста кофти работа. отне ми цял ден да разглобя шибаната кутия, но добре че го направих за да установя че нямям филтър на климатика :evil:
иначе с парното се реши временно проблема
оказа се че няма ток от бушона ( т.е. след бушона) до копчето за включване на парното. Копчето е вързано на маса, а от бушона идва само + . Понеже не открих къде се губи тока, си пуснах една нова жица и парното тръгна. Казаха ми че не е за предпочитане този вариант, но все пак без парно няма как да карам........незнам ако отида в някой сервиз колко ще ме одрусат

Публикувано: 02 яну 2008, 17:53
от bajdmityr
Не знам кое е за предпочитане, ама и аз бягам от сервизите, хем ме обират хем го правят по-зле от мен. Аз си реших проблема по-подобен начин само че на мен ми се губеше масата между акумулатора и перката. Пуснах нова жица от акум. къде ще ти търся повредата и перката тръгна

Публикувано: 02 яну 2008, 19:35
от paci
вентилатор, парно, климатик са различни неща които оформят вентилацията на купето.
Имате възможност да ги регулирате спорд това как се чувствате по-комфортно.

НЕ НАРИЧАЙТЕ ВЕНТИЛАТОРА ПАРНО

Ако се разровите из форума ще намерите инфо за проблемното бушонно табло при Ескорта, както и липсата на филтър за вентилацията на купето (НЕ НА КЛИМАТИКА).
Вътре в климатичната инсталация си има един друг филтър.
Не мешайте нещата ми прочетете малко!

Радвам се, че все пак някак си сами сте си решили проблемите!

Свалете си таблата за бушоните и презпойте всички спойки, защото могат да изникнат още проблеми. Най-добре е тази работа да я свърши човек който разбира от запояане защото е твърде вероятно да не направите нищо. :)

Публикувано: 03 яну 2008, 09:40
от terileks
paci написа:вентилатор, парно, климатик са различни неща които оформят вентилацията на купето.
Имате възможност да ги регулирате спорд това как се чувствате по-комфортно.

НЕ НАРИЧАЙТЕ ВЕНТИЛАТОРА ПАРНО

Ако се разровите из форума ще намерите инфо за проблемното бушонно табло при Ескорта, както и липсата на филтър за вентилацията на купето (НЕ НА КЛИМАТИКА).
Вътре в климатичната инсталация си има един друг филтър.
Не мешайте нещата ми прочетете малко!

Радвам се, че все пак някак си сами сте си решили проблемите!

Свалете си таблата за бушоните и презпойте всички спойки, защото могат да изникнат още проблеми. Най-добре е тази работа да я свърши човек който разбира от запояане защото е твърде вероятно да не направите нищо. :)
ами след като разглобих цялата система на отопление на колата се оказа,че перката на парното и климатика е една и съща. то всъщност не е перка а един барабан
Тя се намира точно под радиаторчето на климатика, запечатана в една черна кутия.
и точно в тази кутия има доста празно място, което мисля че е за филтъра , които липсваше :)
А зад радиатора на климатика се намира и радиатора на парното, но до него се стига като се свали таблото отвътре.
а за бушоните...не открих никъде студена спойка, понеже като извадя бушона всичко спира.
Явно при различните модели е различно колега ;)

Публикувано: 04 яну 2008, 08:19
от bdjon
най вероятно проблема ти е от от кутията където са бушоните-студена спойка-колеги бяха писали че се презапояват всички споики :evil: обърни внимание защото ще почнат да ти се губят и други токове -на запалването-на перката - мигачи и др