Страница 1 от 1

Кой е датчика спиращ бенз. помпа след вдигане налягане

Публикувано: 30 ное 2007, 12:53
от darmadan
Презапоих си таблото. Преди бяха пуснали едно кабелче от средното краче на релето на бензинивата помпа , поради лиша връзка в таблото. Сега всичко си дойде на мястото. Обаче се появи проблем.Преди като дам на контакт бенз.помпа тръгва и спира,стартирам и ттъгвам. Сега Като дам на контакт БП тръгва , но не спира паля нормално и тръгвам. Та въпроса ми е кое е това нешо което кара помпата да спре преди старт.

Публикувано: 30 ное 2007, 14:38
от cocoff
Аз мисля, че помпата не спира преди старт, а след определено време, за което тя вече е качила налягането. Вероятно има реле за време....ба ли го...

Публикувано: 30 ное 2007, 15:02
от traqn_savov
Четене му е майката...

При контакт бензиновата помпа падава гориво и вдига налягане, ако до "приблезително" 5 секуннди не престигнат импулси от датчиците на двигателя, бензиновата спира..

пожарна безопастност..


На някой инж. като мотроника, е когато вътнеш на стартер започват да престигат импулси от датчиците и тогава подава тогава гориво, ако угасне колата, кът офф фюел :wink:
С цел при евентуална катастрофа, свързана със прекъсване на горивопровода не изхвърли 40 литра бензин на вън..

послепис: Бензина е ценен :lol: :lol:

Публикувано: 30 ное 2007, 16:08
от darmadan
Е добре като е нямало импулси преди защо след спирането на помпата си палеше и вървеше без проблем. Аз искам да разбера кое е това нещо което спира помпата след вдигане на необходимото налягане. Ще си прегледам релето да не би да е залепнало.

Публикувано: 30 ное 2007, 17:19
от traqn_savov
Налягането се подържа от един клапан няма датчик :? :?

Публикувано: 30 ное 2007, 17:53
от HACKO
Това което спира помпата е реле за време. Налягане в системата трябва да има винаги, като дадеш на контакт помпата се включва за няколко секунди ако по някаква причина налягането е паднало да го компенсира и спира. Това се върши от реле за време и няма нищо общо с налягането в системата. След като запали помпата работи непрекъснато.
Нещо си объркал при презапояването, сложи си пак жичката и виж как е, може релето да е друго и затова да е пускана жицата.

Публикувано: 30 ное 2007, 19:31
от cocoff
Прав си, Траяне, трябва четене, ама и мислене... :P
Трудно разбирам какво си написал... При много марки работата на бенз. помпа е пряко зависима от налягането на маслото. Ако колата се движи, а по някаква причина спадне налягането на маслото - бенз. помпа изключва.
........
Не съм срещал отделно реле за време към помпата и затова предполагам, че самото реле на бензиновата помпа по някакъв начин изпълнява и тази "забавяща" функция.
Darmadan,
не мисля, че е фатално, дори да не успееш да го възстановиш. Дали колата е само на контакт или работи на празен ход, помпата е в байпасен режим-повечето гориво, което засмуква, се връща обратно в резервоара. То всъщност и до ламарината да настъпиш газта, пак половината се връща...дебитът й е поне 2 пъти по голям от максималните възможности за консумация на двигателя. Бе, с две думи не я мисли. Щом не върти на сухо-нищо й няма.

Публикувано: 01 дек 2007, 16:16
от darmadan
И аз виждам че няма проблем , но ми е интересно какво стана. Преди съм имал коли с почти никаква електроника и ми беше лесно. Досега по тази ме беше страх да пипам , ама откакто съм във форума както се казва " Духът излезе от бутилката ". Ще го намеря проблема.