Страница 1 от 1
Аеростар 2.9 V6 Без искра що е то?
Публикувано: 22 авг 2007, 23:47
от venom4o
Един познат има Форд Аеростар В6 2.9.. Иии му избяха искрата.. мисля ,че е бобина ,но все пак ще кажа симпомите.. ЗАпочна да прексва и тотално изгасна.. Какво да гледаме?
Публикувано: 23 авг 2007, 00:07
от the_mad_max
Еми по мое мнение кабели, свещи, бобината както казваш, а сигурен ли си, че е изгаснала от тока?
Публикувано: 23 авг 2007, 07:45
от traqn_savov
Измервате крайщата на бобината дали има комутация, ако няма е нещо от електрониката..

Публикувано: 27 авг 2007, 15:33
от venom4o
значи кабели свещи е проверено .. работят не е от тях.. А как да премеря за консумация? Смисъл как се мери?Колко волта трябва да стигнат до бобината?
едит: колата е на газ.. И сме абсолютно сигурни ,че е от тока .. Няма никаква искра. Не иска даже да припука...
Може да е Хол-датчика
Публикувано: 27 авг 2007, 16:05
от Edinuser
Ако няма импулси за комутация на бобината може да е от датчика за положението на коляновия вал.
Вижте и съпротивлението на първичната/те и вторичната/те намотки на бобината - дали отговарят на спецификацията за тази бобина.
Публикувано: 27 авг 2007, 20:52
от revmata
ХЕ-ХЕ.Сваляш бобината,захранваш от единия край,а другия подаваш на импулси,като същевременно хващяш високото и....... ако подскочиш...Виж принципа-от къде взема импулсите и къде е усилвателя на мощност ,а на татък е вече лесно

Публикувано: 29 авг 2007, 16:02
от greenpipe
Свали бобината и я огледаи хубаво ако има пукнатина или ниско съпротижление на намотките високо или ниското U значи е изгоряла .Като дадеш контакт провери с един мултицет дали дава напрежение м/у маса и индукционния кабел за газта кито е навит или има вложка на един от кабелите за свещите ако има напрежение това не е нормално. При мен и при още еди колега проблема маи е същия,аз изгорих 5бр бобини сега съм със 6та и карам на бензин за сега се държи,но незнам до кога.Ходих на диагностики и тнт нищо не излиза.При газаджий бях и ми казаха,че трябва да си закача ключа за газта на отделен предпазител не повече от7,5а.
Публикувано: 01 сеп 2007, 11:43
от СЕВА
На аеростара обикновевно гори комутатора.А как се проверява е сложна работа има диагностична апаратура за това.