Fiesta-та отказа да пали - има ток, но няма нафта
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 22 май 2006, 09:29
- Модел на автомобила: фиеста 1.8d '97
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Fiesta-та отказа да пали - има ток, но няма нафта
Здравейте,
случи се следното :
паркирах си сутринта както обикновено пред работата, колата стоя цял ден, и вечерта - не ще да пали;
смених акумулатор (време му беше), същата работа - върти, но не дава признаци да пали
проверих горивния филтър - на дънцето беше останала малко нафта;
по някаква причина не стига гориво до двигателя
въпроса ми е, как да диагностирам проблема? какво се прави в такъв случай?
случи се следното :
паркирах си сутринта както обикновено пред работата, колата стоя цял ден, и вечерта - не ще да пали;
смених акумулатор (време му беше), същата работа - върти, но не дава признаци да пали
проверих горивния филтър - на дънцето беше останала малко нафта;
по някаква причина не стига гориво до двигателя
въпроса ми е, как да диагностирам проблема? какво се прави в такъв случай?
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Първо иди си купи за 15 лева една гумена помпичка за Ситроен или Пежо от някой магазин и я сложи на маркуча на нафтата. Помпата ако е празна няма да подкачи, а и след определно количество въртен/дърпане ще я смениш.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 22 май 2006, 09:29
- Модел на автомобила: фиеста 1.8d '97
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
дай малко по-подробно 
преди малко направихме с колегите от шофьорския отдел следното :
1. прехвърлихме маркуча от резервоара дирекнто към горивната помпа - нямаше ефект. т.е, проблемът не е в горивния филтър
2. наточихме от резервоара (с уста, от онова маркуче, входящото за горивната помпа) гориво и го бучнахме в помпата. като резултат колата леко се позадави, позакиха, и се пробва да запали... но само колкото да изгори малкото количество нафта, което е докопало
аз лично имам някои съмнения относно проблема, но поради кръглото си познание по темата, не мога да ги оценя като основателни
по някакъв начин съм вкарал въздух в горивната система, и помпата не може да функционира нормално (да дърпа гориво)
интересното е, как се е стигнало до въздух в системата

преди малко направихме с колегите от шофьорския отдел следното :
1. прехвърлихме маркуча от резервоара дирекнто към горивната помпа - нямаше ефект. т.е, проблемът не е в горивния филтър
2. наточихме от резервоара (с уста, от онова маркуче, входящото за горивната помпа) гориво и го бучнахме в помпата. като резултат колата леко се позадави, позакиха, и се пробва да запали... но само колкото да изгори малкото количество нафта, което е докопало
аз лично имам някои съмнения относно проблема, но поради кръглото си познание по темата, не мога да ги оценя като основателни
по някакъв начин съм вкарал въздух в горивната система, и помпата не може да функционира нормално (да дърпа гориво)
интересното е, как се е стигнало до въздух в системата
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въздух можде да влезе от напукан маркуч, не добре стегната връзка от мебраната на подкачващата помпа и др. места 
Опитай да я обезвъздушиш! С едно 17 мисля беше развиваш съвсем леко онези металните тръбички на дюзите! и въртиш докато от тях не започне да разпрашава нафта! Т.е. почваш от първа развиваш съвсем леко, въртиш със стяртера докато излезе разпрашена нафта и завиваш, така по всичките дюзи, ако се наложи! Така си обезвъздушаваш системата! Тогава както сте направили директно с маркуча в помпата и трябва да запали! Ако запали значи проблема ти е в подкачващия филтър или маркучите по него!
Ако вапреки въртенето не изхвърля нафта от дюзите провери си затварящия клапан, този с който спира двигателя дали въобще отваря( ако му извадиш буксата и я допираш на контакт по корпуса му трябва да чуваш ясно щракване на клапана) ако не се чува нищо тогава гледай релето му! Общо взето това е! Не е сложно дано се оправи от обясненията ми
))))) Успех

Опитай да я обезвъздушиш! С едно 17 мисля беше развиваш съвсем леко онези металните тръбички на дюзите! и въртиш докато от тях не започне да разпрашава нафта! Т.е. почваш от първа развиваш съвсем леко, въртиш със стяртера докато излезе разпрашена нафта и завиваш, така по всичките дюзи, ако се наложи! Така си обезвъздушаваш системата! Тогава както сте направили директно с маркуча в помпата и трябва да запали! Ако запали значи проблема ти е в подкачващия филтър или маркучите по него!
Ако вапреки въртенето не изхвърля нафта от дюзите провери си затварящия клапан, този с който спира двигателя дали въобще отваря( ако му извадиш буксата и я допираш на контакт по корпуса му трябва да чуваш ясно щракване на клапана) ако не се чува нищо тогава гледай релето му! Общо взето това е! Не е сложно дано се оправи от обясненията ми

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта