Необслужваем акумулатор
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Необслужваем акумулатор
ясно отивам да го свалям и после ще го пусна да се зарежда.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Необслужваем акумулатор
Не ти знам зарядното, но не го оставяй да ври много. Следи го и на 14,8 го гаси.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Необслужваем акумулатор
Като че ли се вижда траф вътре, така ли е? Я го докарай на фордовката днес да го видя.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Необслужваем акумулатор
Е, може и само до Сливен - алтернаторът дава повече от 3-4 ампера. Но май наистина е по-добре да го вдигне първо на малък ток със зарядното, отколкото направо на 50-70 ампера с алтернатора - което ще се случи ако запали с подаване на ток или с дърпане.HACKO написа:За да го възстанови алтернатора, трябва да идеш поне два пъти до София.
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Необслужваем акумулатор
По темата: работите с акумулаторите са нещо много относително (личен опит)!Купувам Фокуса месец 05-2014, колко време е стоял в автокъщата незнам, а коя година е слаган акумулатора в колата в Италия от собственика и там е още по-голяма неизвестна. Акумулатора е Bosch S3 44Ah (най-ниския клас) необслужваем. Тотализирах го 3 пъти в рамките на 4 дена поради проблем в началото (превътяло ангренажно колело на колянов вал), после 2012 отново тотализиран на два пъти (жената забравя фарове), от 2012 до сега стрелките по таблото при палене играят ръченица (ниско напрежение), напослеък стрелките взеха да играят когато си пожелаят по време на движение и студа миналата седмица го умори тотално този акумулатор. Равносметката е: незнайно колко стар необслужваем Бош, най-ниския клас и капацитет, 4 години пали и свети 1,6 Зетек при основно (90%) градско каране. Миналата седмица го смених с Varta Silver Dynamic 61Ah/610A и само мога да се моля да е такова яко куче като стария. Абе 40 000 км. градско ги изкара дедо Бош за 4 години.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта