Как да си свържа централното към алармата
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
напиши ми на лс коя година е фокуса и с колко врати
аз ще ти пратя подробно кое каде да вържеш
аз ще ти пратя подробно кое каде да вържеш


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Остават свободни.shtoto написа:Прочетох по-горе описаното но до колкото разбрах при мен остават 2 нормално затворени които не разбрах къде да свържа. Двата отключване и заключване общи към централното, 2та нормално отворени на маса в моя случай, но останалите 2?
За осветелнието трябва допълнително пак да погледна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Да ползвам темата за алармите и аз но за сигнала от вратите, преди доста време си слагах алармата но не намерих къде излиза сигнала от всички врати става въпрос за мондео мк1, в момента съм го вързал към кабела на плуфона който е с 12 секунди забавяне, интересува ме конкретно къде да се закача преди тези 12 секунди, някъде срещах и вратите само но не е вариант защото шофьорската е отделна заради модула за фаровете, приемам предложения.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Платката, която е за закъснението, не е ли във самия плафон? Вземаш сигнала преди нея, няма да има закъснение. Аз вземам от кабела за плафона при таблото, но нямам закъснение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Ми не модула за закъснението е в таблото с предпазителите, като я слагах нямах много време да търся и така си остана, имам една програма за монтиране на аларми от скоро има всякакви автомобили но нещо не ще да се подкара да заработи, иначе до плуфона има 3 кабела от тях един е маса, един постоянен плюс и този плюс който аз ползвам за 12 секунди закъснение, да се позагрее и ще го проверя пак кое къде беше.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Тогава вземаш сигнал от лява и дясна врата, през два диода, за да не пречи на пищялката и да работи само при отворена лява врата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Виж това не се бях сетил по старите аларми които съм виждал им бяха така мигачите. Мерси за насоката.HACKO написа:Тогава вземаш сигнал от лява и дясна врата, през два диода, за да не пречи на пищялката и да работи само при отворена лява врата.

- bodurov
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Здравейте,имам проблем с централното на форд ка.Като заключвам без значение дали от дистанционното на алармата или с ключа вратите се затварят и веднага след това се отварят.Откачих буксата на дясната врата и другата си заработи нормално.Свалих кората и премерих на кабелите/4 бр/ какво идва и останових ,че на два от тях има + и на един -,но нищо не се променя при команда откл.-закл.Кабелите са жълт/синя лента,оранж/синя лента и на двата има+,черен- и бял/зелена лента.Като срязах жълтия другата врата работи,но тази работи само от нейната дръжка и ключ.Някаква идея какво трябва да има на тези кабели и ако може някаква схемичка дори и на ръка начертана на машинката вътре сигурно има ключета,които на фокуса ми правеха мизерия.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Кабелите нямат проблем, проблема е в машинката, вътре в нея има контакти, които управляват машинката. Тези контакти не затварят и затова системата се връща в изходно състояние. Свали машинката, сваля се заедно с бравата, разглоби я и почисти контактите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
При мен го направи от шофьорската врата след поставяне на алармата.
"майстора" който постави алармата ряза на ред кабели докъто улучи кой управлява останалите врати.
На следващата година се скъса жилото на ръчката за отваряне от вътре.
Като го сменявах видях, че някога пак е пипано там и старото жило не е било монтирано правилно.
След монтажа на новото жило свързах срязания кабел и от тогава всичко е наред.
"майстора" който постави алармата ряза на ред кабели докъто улучи кой управлява останалите врати.
На следващата година се скъса жилото на ръчката за отваряне от вътре.
Като го сменявах видях, че някога пак е пипано там и старото жило не е било монтирано правилно.
След монтажа на новото жило свързах срязания кабел и от тогава всичко е наред.
- bodurov
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
При мен проблема е решен.Оказа се едно изгнило пинче в буксата между вратата и купето.Два пъти я развивах,но като е на място не се виждаше,когато я развих откъм купето и я обърнах видях,че едното го няма и е останало вътре в другата букса.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 05 фев 2013, 16:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta94
- Status: Извън линия
Re: Как да си свържа централното към алармата
Здравейте колеги. Имам следния проблем. Тази зима ми се съсипа ключалката на Фиеста94 и реших да и сложа китайска аларма марката е иммобилаизер. След дълго четене на форума реших да се заемам с инсталацията и греда. Свързах я по този начин: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B0#p413243 и не реагираше. След това разбрах че централното ми действа с "-" но като направя контакт заключва и отключва моментално. Размених кабелите на алармата за да пробвам дали не е проблема в импулса който подавам ,но не пак си се връща в същото положение. И даже работи само единия бутон на алармата този за заключване с другия само си цъка релето в модула и никаква реакция(предполагам че модула може да е дефектен, или е вързан грешно). С ключа си работи централното но доста трудно се завърта ключалката.
ПП. Сега забелязах че не може да се заключва и отключва от дясната врата което ме навежда на мисълта, че може би машинката на шофьорската врата не сработват както трябва. Аз не съм го и забелязал защото само с ключ съм отварял и си беше ОК. Утре ще разглобя да видя дали съм на прав път.
ПП. Сега забелязах че не може да се заключва и отключва от дясната врата което ме навежда на мисълта, че може би машинката на шофьорската врата не сработват както трябва. Аз не съм го и забелязал защото само с ключ съм отварял и си беше ОК. Утре ще разглобя да видя дали съм на прав път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта