1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
проблема е решен! цена -0.00 лв и 1.5 часа време. оказа се че великите съпротивления, които струват 43 лв в мото пфое, представляват два спираловидни реотана разположени един в друг с керамична изолация между тях. степените на вентилатора работят на следния принцип: 3 -та степен - директна /без съпротивление/; 2-ра степен - през външното /по-голямо/ съпротивление; 1-ва степен - през ДВЕТЕ съпротивления. при мен проблема беше във връзката м/у двете съпротивления. беше хлабава и като я подсилих със здрав кабел и клещи проблема се реши. Какви са моите изводи от упражнението:
1. Тези съпротивления много трудно могат да изгорят - по- слабото е със сечение около 0.7 - 0.8 мм
2. Ако работи първата стерен на вентилатора а не работи втората проблема със сигурност не е в съпротивленията - справка по-горе
3. Оказа се, както обикновено, че личната проверка върши страшна работа и спестява много пари
Алтернативата беше Мото Пофое - 43 лв + смяна
1. Тези съпротивления много трудно могат да изгорят - по- слабото е със сечение около 0.7 - 0.8 мм
2. Ако работи първата стерен на вентилатора а не работи втората проблема със сигурност не е в съпротивленията - справка по-горе
3. Оказа се, както обикновено, че личната проверка върши страшна работа и спестява много пари

-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 17 фев 2005, 13:21
- Модел на автомобила: ESKORT 1.8 TDI
- Местоположение: SOFIA
- Status: Извън линия





- miromtkz
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
- Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз направих същото. Оправих по-малката намотка и сега е ОК.Само дето монтажа и демонтажа се оказа цяло чудо.
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
- adem87
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 08 дек 2007, 19:17
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 1995g.
- Местоположение: Haskovo
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Някой може ли да ми помогне ? 1-ва и 2-ра степен на вентилатора не ми работят на Ford Escort 1.8 1995-та година.как мога да си оправя 1-ва и 2-ра степен ? може ли малко снимки кое къде се намира! съпротивленията , намотките , как се разглобява и така нататак.....
Благодаря ви предварително
Благодаря ви предварително
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Аз малко да поднова темата, колеги за да не разглобвам и да си губя времето, ви питам. Къде се намира това съпротивление, защото първата степен на ескорта на бащата не работи. Предварително благодаря 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Вдигаш капака на д-ля, разкопчаваш скобите, които държат горната част на кожуха на вентилатора (между акумулатора и таблото с бушоните), махаш горната част на кожуха и
имаш достъп до резистора. Намира се върху мотора на вентилатора (метална кутийка с кабели), най-често се разхлабва връзката на куплунга към съпротивителния проводник, стискаш с клещите да се възстанови контакта и готово. Сглобяваш по обратния ред и
П.П. Става въпрос за Ескорт МК3 и 4, какъвто е този от профила ти.


П.П. Става въпрос за Ескорт МК3 и 4, какъвто е този от профила ти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- adem87
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 08 дек 2007, 19:17
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 1995g.
- Местоположение: Haskovo
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Наско благодаря! Много време и главоболия ми спести 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
При МК-5,6 (92-95) вентилатора и резистора са на същото място, но достъпа не е толкова лесен, пластмасовата кутия вече е друга и се разглобява по-трудно.adem87 написа:Наско благодаря! Много време и главоболия ми спести
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- adem87
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 08 дек 2007, 19:17
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 1995g.
- Местоположение: Haskovo
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Здравейте отново !
Разглобих мотора ми е здрав и резистора също е здрав. смених със друг и пак не ми работи 2-ра степен.
събрах си всичко работи ми 1-ва и 3-та степен . 2-ра степен не ебава ... да не би да е проблема отвЪъъъъъъъътре от копчето ??? нямам вече друго обяснение ... може ли малко "HELP" и как се разглобява вЪъъъъъъъъъъъътре таблото смисЪъъъъъъъъъъъъъъъл тва черната пластмаса ....
благодаря предварително....
Разглобих мотора ми е здрав и резистора също е здрав. смених със друг и пак не ми работи 2-ра степен.
събрах си всичко работи ми 1-ва и 3-та степен . 2-ра степен не ебава ... да не би да е проблема отвЪъъъъъъъътре от копчето ??? нямам вече друго обяснение ... може ли малко "HELP" и как се разглобява вЪъъъъъъъъъъъътре таблото смисЪъъъъъъъъъъъъъъъл тва черната пластмаса ....
благодаря предварително....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 1-ва степен на вентилатора -ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Сваляш пластмасата около километража, сваляш ръкохватките на копчетата за парното, под тях има болтове, развиваш и останалите болтове на пластмасата, сваляш пластмасата (ако не излиза НЕ ИЗПОЛЗВАЙ груба сила има още някой болт за който не съм се сетил) и имаш достъп до копчето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта