Ford Ka - проблем със запалителната система
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 10 май 2007, 22:37
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Status: Извън линия
Ford Ka - проблем със запалителната система
Здравейте,
не разбирам много от диагностика така че ако може някой да ми даде съвет. Имам следния проблем с моят Форд Ка, 1.3i, 60кс. По време на движение колата внезапно губи мощност и буквално "забива нос". Установих че 1 и 4 цилиндър не работят (при запален двигател махам кабелите един по един). това състояние е моментно и изчезва след известно време. Отидох на диагностика в Дунев - общо взето нищо не ми казаха, стенда и компютъра никакви показатели извън нормата не показа. От няма и какво ми казаха да си сменя Ламда сондата. Добре че ни ги послушах - откачих я от кабела и карах без нея и двата цилиндра отново отказаха. Смених свещи макар че мисля че не е от тях и днес отново ми отказаха двата цилиндра.
Някои има ли идея от какво може да е ?
Почвам да се замислям да не е бобина ама защо го прави само от време на време?
Благодаря предварително на всички отзовали се
Поздрави
не разбирам много от диагностика така че ако може някой да ми даде съвет. Имам следния проблем с моят Форд Ка, 1.3i, 60кс. По време на движение колата внезапно губи мощност и буквално "забива нос". Установих че 1 и 4 цилиндър не работят (при запален двигател махам кабелите един по един). това състояние е моментно и изчезва след известно време. Отидох на диагностика в Дунев - общо взето нищо не ми казаха, стенда и компютъра никакви показатели извън нормата не показа. От няма и какво ми казаха да си сменя Ламда сондата. Добре че ни ги послушах - откачих я от кабела и карах без нея и двата цилиндра отново отказаха. Смених свещи макар че мисля че не е от тях и днес отново ми отказаха двата цилиндра.
Някои има ли идея от какво може да е ?
Почвам да се замислям да не е бобина ама защо го прави само от време на време?
Благодаря предварително на всички отзовали се
Поздрави
Последна промяна от stambonti на 13 май 2007, 14:26, променено общо 1 път.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: Ford Ka - проблем с запалителната система
Прилича на заминала или заминаваща бобина, виж във аутодатата как се замерва, там е описано.stambonti написа:Здравейте,
не рззбирам много от диагностика така че ако може някой да ми даде съвет. Имам следния проблем с моят Форд Ка, 1.3i, 60кс. По време на движение колата внезапно губи мощност и буквално "забива нос". Установих че 1 и 4 цилиндър не работят (при запален двигател махам кабелите един по един).

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: Ford Ka - проблем със запалителната система
1-4 отказват и са ти казали ламда сондата че не работи.!!! а я виж резервната гума може да е испуснала за това да не бачка...stambonti написа:Здравейте,
не разбирам много от диагностика така че ако може някой да ми даде съвет. Имам следния проблем с моят Форд Ка, 1.3i, 60кс. По време на движение колата внезапно губи мощност и буквално "забива нос". Установих че 1 и 4 цилиндър не работят (при запален двигател махам кабелите един по един). това състояние е моментно и изчезва след известно време. Отидох на диагностика в Дунев - общо взето нищо не ми казаха, стенда и компютъра никакви показатели извън нормата не показа. От няма и какво ми казаха да си сменя Ламда сондата. Добре че ни ги послушах - откачих я от кабела и карах без нея и двата цилиндра отново отказаха. Смених свещи макар че мисля че не е от тях и днес отново ми отказаха двата цилиндра.
Някои има ли идея от какво може да е ?
Почвам да се замислям да не е бобина ама защо го прави само от време на време?
Благодаря предварително на всички отзовали се
Поздрави
нестава само със ядене, трябва и акъл......
Свещи, кабели, бобина, модул на запалването.
П.п. двойни бобине не се мерят чрез вадене на кабели, просто като почне да прекъсва се сменят кабели и свещи в комплект, моля те не разваляй и бобините, като им теглиш кабелите докато работи двигателя.



Чакай пак да го напиша със големи букви, че някой може да не го прочете....
модулите със двойни бобини, не можеш да диагностицираш чрез метода, вадене на кабели, защото винаги спират по два, просто се свързват 1-4 2-3 ако изкараш една крушка на коледна елха, ще огаснат всичките, принципа е същия....
Ако отидите при елконажия, той ще ви каже да си смените първо свещите и ако не се оправи после кабелите, и най накрая бобината, и ще ви вземе по 25 лева за това, можете да си ги спестите тези пари и да ги вложите във добри свещи или кабели.......
Поздрави
Траян.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Да става, но трябва да комутираш и кабелите във буксата на бобините. иначе няма да запали.amv написа:А ако размени местата на бобините ,и започнат да му правят въртели 2 и 3?

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 05 авг 2008, 20:10
- Модел на автомобила: ФОРД КА
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Re: Ford Ka - проблем със запалителната система
аз имам същият проблем на 1 и трети ми е слаба изскрата
но проблема не е нито от кабелите нито от свещите според мене електронния блок си заминава бавно но славно
реших проблема като намалих малко разстоянието на свещите и са си върви и не се дави и пука
но с нетърпение очаквам решение на проблема

но проблема не е нито от кабелите нито от свещите според мене електронния блок си заминава бавно но славно

реших проблема като намалих малко разстоянието на свещите и са си върви и не се дави и пука

но с нетърпение очаквам решение на проблема


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта