Ford Ka - проблем със запалителната система

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
stambonti
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 10 май 2007, 22:37
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Status: Извън линия

Ford Ka - проблем със запалителната система

Мнение от stambonti » 10 май 2007, 22:52

Здравейте,
не разбирам много от диагностика така че ако може някой да ми даде съвет. Имам следния проблем с моят Форд Ка, 1.3i, 60кс. По време на движение колата внезапно губи мощност и буквално "забива нос". Установих че 1 и 4 цилиндър не работят (при запален двигател махам кабелите един по един). това състояние е моментно и изчезва след известно време. Отидох на диагностика в Дунев - общо взето нищо не ми казаха, стенда и компютъра никакви показатели извън нормата не показа. От няма и какво ми казаха да си сменя Ламда сондата. Добре че ни ги послушах - откачих я от кабела и карах без нея и двата цилиндра отново отказаха. Смених свещи макар че мисля че не е от тях и днес отново ми отказаха двата цилиндра.
Някои има ли идея от какво може да е ?
Почвам да се замислям да не е бобина ама защо го прави само от време на време?
Благодаря предварително на всички отзовали се
Поздрави
Последна промяна от stambonti на 13 май 2007, 14:26, променено общо 1 път.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 11 май 2007, 08:37

Защо го прави само от време на време незнам, но те съветвам да си смениш и кабелите и то с качиствени - не прави компромиси тук. Свещите също трябва да са качествени. Да, каза, че си ги сменил - дано са хубави. Ако не е от кабели и свещи , наистина остава май само бобината...

stambonti
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 10 май 2007, 22:37
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Status: Извън линия

Мнение от stambonti » 11 май 2007, 16:17

Кабелите + свещите са сменяни преди 6 месеца с оригинални Motorcraft . Свещите които пак сега слойих са пак качествени - БОШ.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 11 май 2007, 18:00

Любо написа:.... остава май само бобината...
Или поне не се сещам друго.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Re: Ford Ka - проблем с запалителната система

Мнение от traqn_savov » 11 май 2007, 18:33

stambonti написа:Здравейте,
не рззбирам много от диагностика така че ако може някой да ми даде съвет. Имам следния проблем с моят Форд Ка, 1.3i, 60кс. По време на движение колата внезапно губи мощност и буквално "забива нос". Установих че 1 и 4 цилиндър не работят (при запален двигател махам кабелите един по един).
Прилича на заминала или заминаваща бобина, виж във аутодатата как се замерва, там е описано. :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
amv
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 20 май 2007, 20:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1mi
Status: Извън линия

Мнение от amv » 22 май 2007, 22:35

100 на 100 ти е заминала бобината,щом не ти работят 1 и 4 цилиндър,или поне тази част която управлява 1 и 4 цил.имах такъв проблем преди време само че със 2 и 3 цилиндър.
В очите на завистливия,всеки успех е престъпление!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Re: Ford Ka - проблем със запалителната система

Мнение от traqn_savov » 23 май 2007, 00:07

stambonti написа:Здравейте,
не разбирам много от диагностика така че ако може някой да ми даде съвет. Имам следния проблем с моят Форд Ка, 1.3i, 60кс. По време на движение колата внезапно губи мощност и буквално "забива нос". Установих че 1 и 4 цилиндър не работят (при запален двигател махам кабелите един по един). това състояние е моментно и изчезва след известно време. Отидох на диагностика в Дунев - общо взето нищо не ми казаха, стенда и компютъра никакви показатели извън нормата не показа. От няма и какво ми казаха да си сменя Ламда сондата. Добре че ни ги послушах - откачих я от кабела и карах без нея и двата цилиндра отново отказаха. Смених свещи макар че мисля че не е от тях и днес отново ми отказаха двата цилиндра.
Някои има ли идея от какво може да е ?
Почвам да се замислям да не е бобина ама защо го прави само от време на време?
Благодаря предварително на всички отзовали се
Поздрави
1-4 отказват и са ти казали ламда сондата че не работи.!!! а я виж резервната гума може да е испуснала за това да не бачка...


нестава само със ядене, трябва и акъл......

Свещи, кабели, бобина, модул на запалването.

П.п. двойни бобине не се мерят чрез вадене на кабели, просто като почне да прекъсва се сменят кабели и свещи в комплект, моля те не разваляй и бобините, като им теглиш кабелите докато работи двигателя. :cry: :cry: :cry:

Чакай пак да го напиша със големи букви, че някой може да не го прочете....

модулите със двойни бобини, не можеш да диагностицираш чрез метода, вадене на кабели, защото винаги спират по два, просто се свързват 1-4 2-3 ако изкараш една крушка на коледна елха, ще огаснат всичките, принципа е същия....

Ако отидите при елконажия, той ще ви каже да си смените първо свещите и ако не се оправи после кабелите, и най накрая бобината, и ще ви вземе по 25 лева за това, можете да си ги спестите тези пари и да ги вложите във добри свещи или кабели.......


Поздрави
Траян.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
amv
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 20 май 2007, 20:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1mi
Status: Извън линия

Мнение от amv » 23 май 2007, 07:05

А ако размени местата на бобините ,и започнат да му правят въртели 2 и 3?
В очите на завистливия,всеки успех е престъпление!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 24 май 2007, 22:04

amv написа:А ако размени местата на бобините ,и започнат да му правят въртели 2 и 3?
Да става, но трябва да комутираш и кабелите във буксата на бобините. иначе няма да запали. :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

to4ilar4eto
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 05 авг 2008, 20:10
Модел на автомобила: ФОРД КА
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Re: Ford Ka - проблем със запалителната система

Мнение от to4ilar4eto » 02 дек 2008, 01:17

аз имам същият проблем на 1 и трети ми е слаба изскрата
но проблема не е нито от кабелите нито от свещите според мене електронния блок си заминава бавно но славно :)
реших проблема като намалих малко разстоянието на свещите и са си върви и не се дави и пука :)
но с нетърпение очаквам решение на проблема :)
_friends_

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта