ЛЕВИЯТ ФАР НЕ СВЕТИ НА "ДЪЛГИ"

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

ЛЕВИЯТ ФАР НЕ СВЕТИ НА "ДЪЛГИ"

Мнение от the_mad_max » 14 яну 2007, 21:52

Бушона е ок! Нова крушка, абе всичко ок ама не свети на дълги на къси си свети! Притеснява ме кабела да не е прекъснат някъде.

Потребителски аватар
Dian4o
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dian4o » 15 яну 2007, 00:03

ами според мен, сам си отговори ;) Ако имаш уред замери от двата края и виж дали прави хубав контакт.
Изображение

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 15 яну 2007, 00:27

Ами замервахме, ама не стана ясно, мултицета нещо не бачка! Забравих да уточня, че става дума за Фиеста 1.3i '91

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 15 яну 2007, 07:04

първо провери самата крушка ,после търси другаде
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Bukstar
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 16 ное 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Bukstar » 15 яну 2007, 13:18

според мен проблемите може да са три (щом си сменил крушката и предпазителя)
1. Релето за дългите светлини
2. Прекъснат кабел
3. Ключа за светлините нещо не е е както трябва
но щом единия ти фар свети мисля че отпада последното

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 15 яну 2007, 14:21

....и първото :)
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
Bukstar
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 16 ное 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Bukstar » 15 яну 2007, 14:25

1.8d:
то не е ли по едно реле за всеки фар ;)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 яну 2007, 22:44

Само едно е.

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 16 яну 2007, 02:43

Благодаря, добри хора :D
Ще пускам кабел от другия фар.
pepy1 разбира се, че първо крушката проверих!
А кой кабел от трите е за дългите?

Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Jani_Petrov » 16 яну 2007, 17:24

Недей пуска от другия фар, защото по принцип всеки фар е на отделен предпазител. 2 крушки ще го претоварват. провери си кабела или ако ще пускаш нов най - добре дублирай сегашния, със здрав.

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 16 яну 2007, 17:44

Ако сложа предпазител с по-голям ампераж няма ли да стане? И как да дублирам кабела със здрав?

Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Jani_Petrov » 16 яну 2007, 17:50

не е невазможно,но може да започне да грее от по-големият ток който ще протича. затова е по-добре да пуснеш нов паралелно,най добре да го овиеш около стария за да се знае за какжо е. и го сварзваш към буксите,или режеш стария до тях и свързваш здравия.

Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Jani_Petrov » 16 яну 2007, 17:51

не е невазможно,но може да започне да грее от по-големият ток който ще протича. затова е по-добре да пуснеш нов паралелно,най добре да го овиеш около стария за да се знае за какжо е. и го сварзваш към буксите,или режеш стария до тях и свързваш здравия.

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 16 яну 2007, 17:59

Да де но кабелите за фара влизат в един шлаух с много други и трябва да режа всичко, един приятел предлага с някакво реленце от акомулатора направо.

Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Jani_Petrov » 16 яну 2007, 18:07

не е невазможно, реле и бушон пак задалжително. а за проследяването има уред или по цветове, всеки кабел е с различна маркировка.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 16 яну 2007, 18:10

ееееййй хора това да не са москвичите да им пускате паралелни кабели.Всичко се опакова в снопове и тези снопове рядко се показват(навират ги по кухини и т.н).
Приятел,малко вероятно е ей така да се прекъсне кабел.Огледай си таблото с предпазителите от където тръгва въпросния кабел към фара.Пробвай с една каквато и да е крушка дали ще идва ток до другия край на кабела (към фара),не ти е нужен мултицет за да откриеш ток.А според мен ще е по лесно да си откриеш лошия контакт по инсталацията отколкото да пускаш нов кабел.
това е практиката на най-откъсаните майстори-като няма ток на фара,дай да му пуснем един кабел и готова работата.и така всеки път....и в крайна сметка щеси носиш всичките кабели-при това изправни и всеки път като се окислят клемите и се загуби контакта ще пускаш нов и нов кабел.

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 16 яну 2007, 18:11

Еми незнам, този приятелчето е електричар и ако той направи нещо, защото да режа цялото окабеляване не смея! Много странно крушката си беше изгоряла, смених я и пак нищо. Все едно с крушката е изгоряло всичо!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 яну 2007, 18:12

Режи шлауха и разгледай всички кабели от снопа. Кабелите на колата са с достатъчно голямо сечение и добра изолация, също така при нормална експлоатация нямат физическо натоварване, така че за да прекъсне кабела има някаква причина, която може да е увредила и други кабели и да стане късо и пожар. След ремонта вземаш бандажна лента от склад/м-н за електроуреди и бандажираш наново. Много труд- обаче си спокоен че всичко е наред.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 16 яну 2007, 18:14

на Наско му намирисва на мишки.... *00935* май
*00930*

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 16 яну 2007, 18:22

Най-вероятно е нещо по таблото на бушоните. Това за пожара не е ли малко пресилено? Все пак там тече слаб ток.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта