ЛЕВИЯТ ФАР НЕ СВЕТИ НА "ДЪЛГИ"
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ЛЕВИЯТ ФАР НЕ СВЕТИ НА "ДЪЛГИ"
Бушона е ок! Нова крушка, абе всичко ок ама не свети на дълги на къси си свети! Притеснява ме кабела да не е прекъснат някъде.
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Jani_Petrov
- потребител
- Мнения: 600
- Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :(( - Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
- Контакти:
- Status: Извън линия
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Jani_Petrov
- потребител
- Мнения: 600
- Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :(( - Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Jani_Petrov
- потребител
- Мнения: 600
- Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :(( - Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
- Контакти:
- Status: Извън линия
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Jani_Petrov
- потребител
- Мнения: 600
- Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :(( - Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
- Контакти:
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ееееййй хора това да не са москвичите да им пускате паралелни кабели.Всичко се опакова в снопове и тези снопове рядко се показват(навират ги по кухини и т.н).
Приятел,малко вероятно е ей така да се прекъсне кабел.Огледай си таблото с предпазителите от където тръгва въпросния кабел към фара.Пробвай с една каквато и да е крушка дали ще идва ток до другия край на кабела (към фара),не ти е нужен мултицет за да откриеш ток.А според мен ще е по лесно да си откриеш лошия контакт по инсталацията отколкото да пускаш нов кабел.
това е практиката на най-откъсаните майстори-като няма ток на фара,дай да му пуснем един кабел и готова работата.и така всеки път....и в крайна сметка щеси носиш всичките кабели-при това изправни и всеки път като се окислят клемите и се загуби контакта ще пускаш нов и нов кабел.
Приятел,малко вероятно е ей така да се прекъсне кабел.Огледай си таблото с предпазителите от където тръгва въпросния кабел към фара.Пробвай с една каквато и да е крушка дали ще идва ток до другия край на кабела (към фара),не ти е нужен мултицет за да откриеш ток.А според мен ще е по лесно да си откриеш лошия контакт по инсталацията отколкото да пускаш нов кабел.
това е практиката на най-откъсаните майстори-като няма ток на фара,дай да му пуснем един кабел и готова работата.и така всеки път....и в крайна сметка щеси носиш всичките кабели-при това изправни и всеки път като се окислят клемите и се загуби контакта ще пускаш нов и нов кабел.
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Режи шлауха и разгледай всички кабели от снопа. Кабелите на колата са с достатъчно голямо сечение и добра изолация, също така при нормална експлоатация нямат физическо натоварване, така че за да прекъсне кабела има някаква причина, която може да е увредила и други кабели и да стане късо и пожар. След ремонта вземаш бандажна лента от склад/м-н за електроуреди и бандажираш наново. Много труд- обаче си спокоен че всичко е наред.
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта