Вентилатор за парно на Focus 3
- .Atanasov
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 18 апр 2021, 16:01
- Модел на автомобила: Focus 1.6TDCI (85kW)
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Status: Извън линия
Вентилатор за парно на Focus 3
Здравейте,
от два дни имам едно жужене предполагам във вентилатора на парното. Вчера сутрин при 0гр. сухо време беше нещо страшно - скърцане, пукане,гъргорене и невъзможност да се завърти вентилатора (не духа). Умрях от студ в тая кола
Когато колата позагря, вентилаторчето се задвижи и си работеше задоволително с леко жужене.
Първо ако някой е вадил тая пущина, моля да сподели дали подлежи на почистване, смазване и смяна на втулки/лагери и четки!
Ако не подлежи, то ще го сменя с афтърмаркет вентилатор и затова ми трябва малко помощ. По сайтовете намирам такива с два диаметъра 156мм и 160мм, и незнам кой ми трябва на мен. Рових в ford.7zap.com но не мога да го намеря като резервна част. Колата е с двузонов климатроник, ако има значение.
Второ, иска ми се да свърша работата за ден, защото като гледам "гъзенето" е голямо, времето е студено а и май, че се откача и таблото с предпазители под жабката, което прави колата неизползваема.
от два дни имам едно жужене предполагам във вентилатора на парното. Вчера сутрин при 0гр. сухо време беше нещо страшно - скърцане, пукане,гъргорене и невъзможност да се завърти вентилатора (не духа). Умрях от студ в тая кола

Първо ако някой е вадил тая пущина, моля да сподели дали подлежи на почистване, смазване и смяна на втулки/лагери и четки!
Ако не подлежи, то ще го сменя с афтърмаркет вентилатор и затова ми трябва малко помощ. По сайтовете намирам такива с два диаметъра 156мм и 160мм, и незнам кой ми трябва на мен. Рових в ford.7zap.com но не мога да го намеря като резервна част. Колата е с двузонов климатроник, ако има значение.
Второ, иска ми се да свърша работата за ден, защото като гледам "гъзенето" е голямо, времето е студено а и май, че се откача и таблото с предпазители под жабката, което прави колата неизползваема.
nafta
- Saggy
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 08 дек 2016, 23:47
- Модел на автомобила: Форд Фокус MK2.5
1.6 Duratec 100 к.с. бензин 2011г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор за парно на Focus 3
В 7zap търси под раздел Electrical->Heater blower, Air Vents &Duct. Там гледах,че показва парт номерът на частта. Виждал съм, че в Автобим продават афтърмаркет вентилатори. Как се сваля най-добре търси клипчета в Ютюб.
- .Atanasov
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 18 апр 2021, 16:01
- Модел на автомобила: Focus 1.6TDCI (85kW)
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор за парно на Focus 3
Бях забравил за тази тема. За информация, вентилатора в Мото Пфое е около 1200лв. с доставка от Германия. Звъннах в няколко магазина. По сайтовете им има цени м/у 150 и 600лв., но нямат наличности или вентилатора се оказва, че не е за Фокус 3 след VIN справка.
Проблема при мен се оказа износена четка. За да не се занимавам излишно взех един вентилатор втора ръка и си го почистих и смазах.
Цялата смяна при мен излезна около 6часа и много псувни. Като най-проблемни са два от винтовете на клапата, буксата USB в жабката и в частност завъртането на вентилатора от към педалите. Просто няма видимост и всичко е пипане на тъмно.
Сигурно има много писано във форума относно смяната му, но да си кажа и аз моите "пет стотинки".
Това са дупките на винтовете.

Разглобяват се малко пластмаси около педалите, маха се жабката и ел. таблото под нея. Таблото може и да не се разкача от буксите, но е по приятно за работа, като се махне. Междудругото оказа се, че имам леко окисляване на три пина на една от буксите на ел. таблото!

Иии вентилатора.

В това клипче много добре е обяснено завъртането на вентилатора откъм педалите.
П.С. пазете си ребрата, че най-удобната поза за пипане е легнал на прага. Препоръчително ръкавици и дрехи с дълги ръкави.
Проблема при мен се оказа износена четка. За да не се занимавам излишно взех един вентилатор втора ръка и си го почистих и смазах.
Цялата смяна при мен излезна около 6часа и много псувни. Като най-проблемни са два от винтовете на клапата, буксата USB в жабката и в частност завъртането на вентилатора от към педалите. Просто няма видимост и всичко е пипане на тъмно.
Сигурно има много писано във форума относно смяната му, но да си кажа и аз моите "пет стотинки".
Това са дупките на винтовете.


Разглобяват се малко пластмаси около педалите, маха се жабката и ел. таблото под нея. Таблото може и да не се разкача от буксите, но е по приятно за работа, като се махне. Междудругото оказа се, че имам леко окисляване на три пина на една от буксите на ел. таблото!


Иии вентилатора.


В това клипче много добре е обяснено завъртането на вентилатора откъм педалите.
П.С. пазете си ребрата, че най-удобната поза за пипане е легнал на прага. Препоръчително ръкавици и дрехи с дълги ръкави.

nafta
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта