Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 20 окт 2020, 14:00
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Здравейте ,имам следния проблем от десетина дни въпросния Форд започна да гасне в движение и да влиза в авариен режим ,закарах го на диагностика при доста грамотен човек ,изчете грешките ,изчисти ги и карах докато пак не заби,ведна пак му го закарах излезе отново целия "пакет" грешки .Майстора стигна до главния компютър ,отворил го е гледал е платката под микроскоп всичко изглеждало ок ,релета всичко ок ...
Идеята му и моята молба е да намеря друг комп .комплект с ключа и модула на имобилайзера за проба (срещу разумно заплащане разбира се )и ако се окаже проблема в компютъра ,заплащам този който го взима за проба ,мога ли да разчитам на някой за такова нещо ?
Благодаря предварително
Идеята му и моята молба е да намеря друг комп .комплект с ключа и модула на имобилайзера за проба (срещу разумно заплащане разбира се )и ако се окаже проблема в компютъра ,заплащам този който го взима за проба ,мога ли да разчитам на някой за такова нещо ?
Благодаря предварително
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 20 окт 2020, 14:00
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Това са грешките
-
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Трябва да се насочиш към автоморгите или частни лица които продават автомобилите си на части.Тук се грижим добре за марката Форд и разчитаме на тях..
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 20 окт 2020, 14:00
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Опита ми с бая форуми е доказал ,че една група от участниците са хора който ти помаагат дори и само със съвет ,друга част който найстина разбират ,трета част с по наколколко Форда(в случя)на части и последните са спамаджийте.
Нали не искаш да си в последната група ?
Нали не искаш да си в последната група ?
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Такова изобилие от грешки в различни модули насочва на глобален проблем с инсталацията. Нещо протъркано / окъсяващо / позеленяло от влага. Ето ти подобно клипче https://www.youtube.com/watch?v=HrQX9DJ6-mI
-
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Просто трябва да кажеш ясно какво искаш и съответно какво предлагаш и съм сигурен, че ще получиш съдействие.Vlado9 написа: ↑21 окт 2020, 23:14Опита ми с бая форуми е доказал ,че една група от участниците са хора който ти помаагат дори и само със съвет ,друга част който найстина разбират ,трета част с по наколколко Форда(в случя)на части и последните са спамаджийте.
Нали не искаш да си в последната група ?
Ако искаш да си решиш проблема разбира се.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Към 90% гаранция, че е проблем с корозия от овлажняване в някоя голяма букса или електрически център, от където минават всички комуникации. Останалите 10% - монтиран допълнителен модул или някой дефектирал, събаря сигнала по CAN шината и се губи комуникацията.
Ако беше Опел, щях да проверя в TIS от къде минават проводниците от сензора за позиция на педала до ECU и обратно до инструмент панела. Която букса е обща за двете трасета - там търся най-напред.
П.П. Първи резултат от гугльо за "Ford U1900 DTC".
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 20 окт 2020, 14:00
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Извинявам се за късния отговор ,проблема е решен !
Оказаха се таблото,по точно спойки,след презапояването им проблема е решен и Форда е ок.
При тези Фокуси и С-макса се оказва ,че всичко към главния компютър минава и през таблото ,съответно проблемни спойки и набива всевъзможни грешки !
Оказаха се таблото,по точно спойки,след презапояването им проблема е решен и Форда е ок.
При тези Фокуси и С-макса се оказва ,че всичко към главния компютър минава и през таблото ,съответно проблемни спойки и набива всевъзможни грешки !
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Аха, нещо като разпределителен център за данните от различните модули. На Опел след 2004 г. това е предният електрически център и като ми дойде някой с подобни грешки, профилактично го свалям и му пръскам с контактен спрей и трите букси.
Редактирай си заглавието на "Проблем с компютър Mk2 1.6tdci 90kc - РЕШЕН", за поколенията с подобни симптоми

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 юли 2021, 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Много неприятна ситуация имам същия проблем и вече 1 седмица се боря с него.
Диагностика отваряне на компютъра букси и клеми и в идеално състояние на пръв поглед всичко е добре но както си караш светват всички лампи на таблото и колата влиза в авариен режим отнема газта не се форсира трудно даже би се придвижил до някъде.
Светват грешки за всички сензори по двигателя след това се оправя от само себе си и така си решева кога да го прави 1 път дневно 1 път седмично и т.н .Прочетох за окабеляването при волана ако има възможни други причини моля някой да сподели благодаря.
Диагностика отваряне на компютъра букси и клеми и в идеално състояние на пръв поглед всичко е добре но както си караш светват всички лампи на таблото и колата влиза в авариен режим отнема газта не се форсира трудно даже би се придвижил до някъде.
Светват грешки за всички сензори по двигателя след това се оправя от само себе си и така си решева кога да го прави 1 път дневно 1 път седмично и т.н .Прочетох за окабеляването при волана ако има възможни други причини моля някой да сподели благодаря.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Твърде вероятно е да има студени спойки по таблото.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 юли 2021, 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Да стигнах до частично локализиране на проблема като се появи проблема чукнах таблото отгоре и веднага изчезна трябва да се сваля таблото и да се търси проблема в споиките благодаря на всички споделили мнение по темата.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 юли 2021, 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Проблем е решен вътре в таблото има платка завръшваща на конектор отвън на таблото оказа се че някои от спойките между платката и конектора са доста зле.Не знам каква е причината за това им състояние но като цяло се създават доста проблеми и неприятни ситуации.
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Имате ли снимки и какъв е достъпа до това място.
Превантивно питам.
Благодаря
Превантивно питам.
Благодаря

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 юли 2021, 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Нямам снимки за достъп трябва да се свалят стрелките много внимателно защото оста на стрелката може да излезе от моторчето което я движи и тогава щетата става почти непоправима по принцип човека който извърши тази манипулация направи специална скобичка.
След като се свалят стрелките таблото се разглобва и тогава има достъп до мястото.
След като се свалят стрелките таблото се разглобва и тогава има достъп до мястото.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Зизи-гледай в руският форум-има много клипчета в Тубата как се сваля таблото с уредите-не е трудно. На платката слабото място са контактните клеми(клема-май беше една), и ако там има проблем става мазало!zz_stefanov написа: ↑04 авг 2021, 13:51Имате ли снимки и какъв е достъпа до това място.
Превантивно питам.
Благодаря![]()
И специално се обръща внимание на свалянето на стрелките и последващата им настройка на положението, което е много важно!
И, аз профилактично съм се интересувал, че знае ли се!

Много автомати-слаби резултати!
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Компютър Mk2 1.6tdci 90kc
Благодаря, намерих
https://www.youtube.com/watch?v=5XuwtFsvSmE
https://www.youtube.com/watch?v=pdiAiNNMQ8s
https://www.youtube.com/watch?v=99jlZZR77xw
Много тъпо са го направили от букса индикаторен блок да зависи работата на цялата кола.
https://www.youtube.com/watch?v=5XuwtFsvSmE
https://www.youtube.com/watch?v=pdiAiNNMQ8s
https://www.youtube.com/watch?v=99jlZZR77xw
Много тъпо са го направили от букса индикаторен блок да зависи работата на цялата кола.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта