Проблем с часовника и дисплея на таблото
- Иван_Иванов
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 29 сеп 2016, 15:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 2005
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Проблем с часовника и дисплея на таблото
Здравейте колеги от скоро имам не много сериозен проблем ,но за сметка на това доста дразнещ
и ако някой знае решение и се е сблъсквал с това моля да сподели информация. Та проблемите са следните: Часовника и датата на дисплея на музиката се нулират при всяко изключване от контакт.Настройване ,запаметяване и когато завъртиш ключа в нулево положение всичко се прецаква.Часът ми се показваше на дисплея докато работи :радиото или флашката,а сега изчезна(само часът,а номера на песента и т.н. си стоят).Другият проблем е с дисплейчето на таблото,което показва километрите.При заключване на колата,то продължава да си свети.Нямам спомен как беше преди ,но мисля че си изгасваше.Всичко това се получи когато реших да си пробвам CD-то(може и да се заблуждавам,но стана в него период).Не бях го тествал никога и след като сложих няколко пъти дискове стана и това.Проверих бушоните в таблата отпред и до жабката,но не видях изгърмял бушон.Прилагам снимки и ще съм благодарен ако някой помогне.Колата е Форд Фокус 1.6 тдци 2005 109к.с. Притесняваме че колата не се кара няколко дена от време на време и да не остана без акумулатор.Благодаря предварително на отзовалите се
3-тата снимка е в нормално състояние,2-рата когато изключа и отново дам на контакт,а 1-вата когато е заключена колата и дисплейчето продължава да си свети.


-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
В сервиз електроника за свирката. Трябва да се измери идват ли на куплунга 2 плюса - един постоянен и втори комутируем - без ключ да го няма. Ако са наред - в свирката има верига за включване - при изключено трябва да спира тока към крайно стъпало, дисплей и някои други възли.
Това обикновено става когато някой неграмотен глъмпер или сам собственикът го свърже да свири постоянно без ключ. Съвременните с мощно мостово стъпало имат голяма консумация и за няколко дни може да срине акумулатора.
Това обикновено става когато някой неграмотен глъмпер или сам собственикът го свърже да свири постоянно без ключ. Съвременните с мощно мостово стъпало имат голяма консумация и за няколко дни може да срине акумулатора.
- Иван_Иванов
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 29 сеп 2016, 15:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 2005
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
Благодаря за инфото.След празниците ще го карам на един уж голям майстор който ми слага алармата,че започна да се включва от самосебеси,а после и на истински еладжия.Колата я взех преди година и половина и не е бутано нищо по музиката от както е при мен.Благодаря пак за съвета.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
Според AutoData, Sony-то има постоянно захранване от предпазител F4 60A в двигателното, от който се захранват във вътрешното табло F58 15A за самия плейър и F83 10A за CD changer в багажника (ако има такъв). F68 е захранване на мултимедията след контактен ключ.
F4 60A
F58 15A
F4 60A
F58 15A
- Иван_Иванов
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 29 сеп 2016, 15:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 2005
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
F4 не съм го гледал,иначе всички други с малък ампераж ги проверих един по един.Ще видя и отзад дали има табло,но мисля че не видях когато търсех.Благодаря за отзоваването 

-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
И при мен дисплея гасне бавно. Не съм го засичал колко, но сигурно има след около 10-ина минути. За сега не съм видял нещо нередно в следствие на това. Мислех, че на всички е така 

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
След заключване на автомобила е нормално дисплеят на таблото да продължи да свети известно време (понякога до половин час). Така е при всички, и това не е проблем. Относно радиото, най-вероятно имаш проблем или в самата аудиосистема, или в свързването и. Заводското свързване позволява на системата да работи без подаване на контакт за 1 час, след което се изключва сама.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото

Дано съм на правилната тема. С това радио съм на Ц-макса.
И аз се чудя нормално ли е след заключване на колата близо 40 мин по късно да продължава да свети таблото и дисплея над радиото . всичко в червено.
Няма ли да събори акумулатора.
Само да добавя , че нямам никакво ръководство или книжка каквито имах на предните фордове, и тука малко ми е зор да свикна с компютъра и менюто. Отделно колата е италианка, и менюто е на италиански език.
Търся инфо как се сверява часовника, с 10 минути е на зад.
Гледах някакви клипове задържа се 1и6 и уж ставало а на мен ми търси станции.
Ако някои има инфо къде из нета мога да намеря нещо което да ми даде малко урок кое как се сменя на менюто ще е хубаво.
За сега намерих къде е моментния разход, температурата, там за колко гориво има да измина до резерва, но по надолу влиза в някакви под менюта ам до там нещо за асп и по управление но там не му разбирам
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
Сякаш не е нормално. Поне не толкова и дълго. За таблото иди/дойди, но радиото при мен угасва веднага след загасяне на двигателя.
Езика на менюто се сменя от лоста на мигачите, чрез бутона който е отстрани и другия който се щрака нагоре.
За упътване на автомобила, виж на https://www.ford.bg/users-manual
Задържането на бутоните 1 и 6 на радиото извежда серийния му номер, по който да се генерира код за отключване. Особеност е, че не работи за всички радиа, вграждани в моделите на марката.
P.S. Прати ми мейл на лично, да ти пусна едно ръководство за радиото. 2 МВ е и не мога да го прикача като файл.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с часовника и дисплея на таблото
Имах в предвид таблото и часовника с датата , те светят много време, а радиото си угася само, като имам кода и то може да работи до 1 час без да отключвам волана с ключа.пащам ти меил на лично.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта