Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Здравейте,
прочетох много голяма част от темите за проблемите с паленето. Накратко историята:
- Преди седмица колата няколко пъти запали на втория-третия път и то след по-продължително вътрене и подаване на газ.
- От 2 дни вече само върти без да запали.
- Направена е диагностика която показа следните грешки:
И от тук насетне започват - букси и връзки на помпата, електроника на помпата, блок за управление, горивен филтър.
Това което мисля, че е най-големия проблем е грешка P1665 - като грешки P0216, B2141 и P0335 има вероятност да са приченени от основната.
Това също ме притеснява P0167 - O2 Sensor Circuit Slow Response Bank 2 Sensor 3 - изгоряла подгервна свещ ли е?
Така или иначе съм решил да ходя на добър майстор, но ще е полезно за всички със съвети, защото както пишеше в една друга тема - майсторите не смятат Форд за кола и само ние може да си помогнем.
прочетох много голяма част от темите за проблемите с паленето. Накратко историята:
- Преди седмица колата няколко пъти запали на втория-третия път и то след по-продължително вътрене и подаване на газ.
- От 2 дни вече само върти без да запали.
- Направена е диагностика която показа следните грешки:
- P1665 - Injector pump
P0167 - O2 Sensor Circuit Slow Response Bank 2 Sensor 3
P0335 - Crankshaft Position Sensor A Circuit
P0216 - Injection Timing Control Circuit
B2141 - The engine management mobule identification has not recognised
B1318 - Battery voltage toolow
И от тук насетне започват - букси и връзки на помпата, електроника на помпата, блок за управление, горивен филтър.
Това което мисля, че е най-големия проблем е грешка P1665 - като грешки P0216, B2141 и P0335 има вероятност да са приченени от основната.
Това също ме притеснява P0167 - O2 Sensor Circuit Slow Response Bank 2 Sensor 3 - изгоряла подгервна свещ ли е?
Така или иначе съм решил да ходя на добър майстор, но ще е полезно за всички със съвети, защото както пишеше в една друга тема - майсторите не смятат Форд за кола и само ние може да си помогнем.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Е Specialista е в твоя град-Ямбол, кой друг ще ти реши проблема, ако не той : http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 70#p471063
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Поради тази причинах написах, че ще ходя на добър майстор, но точно темата за НЕпаленето, не е развита докрай.
Така или иначе specialista ще види колата и ще пиша, но точно сега е момента да се преценят всички възможни причини.
Така или иначе specialista ще види колата и ще пиша, но точно сега е момента да се преценят всички възможни причини.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Ми отсега ще заложа на прецакана електроника на ГНП-то.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Дано да не е, че ...
Днес пак направих диагностика.
След изтриването на записаните грешки по-горе преди няколко дни, сега нищо не се появява.
Не знам дали е съвпадение, но след смяната на двигателното масло започна понякога трудно да пали- на втория- третия път с въртене от по 10-15 секунди, друг път от първия път.
Заредих, малко акумулатора, че се усеща спад от опитите и утре я закачам за служебната и при specialista.
Много си я харесвах как палеше
за две години не бях чул стартера -палеше от раз, дори и при минусови температури.
Днес пак направих диагностика.
След изтриването на записаните грешки по-горе преди няколко дни, сега нищо не се появява.
Не знам дали е съвпадение, но след смяната на двигателното масло започна понякога трудно да пали- на втория- третия път с въртене от по 10-15 секунди, друг път от първия път.
Заредих, малко акумулатора, че се усеща спад от опитите и утре я закачам за служебната и при specialista.
Много си я харесвах как палеше

-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Колата вече е при specialista и всичко е в неговите ръце.
Силно се надявам да не е ГНП-то, а имобилайзер
, но той ще каже като я прегледа в сервиза.
Силно се надявам да не е ГНП-то, а имобилайзер

-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Колата вече е при мен и...работи.
Оказа се връзката между горивния филтър и помпата. Засмуква въздух и до там.
Куплунга който се "защипва" на горивния филтър има гумено уплътнение което е остаряло.
Сложиха нова връзка, обезвъздушиха всичките дюзи и това е.

Оказа се връзката между горивния филтър и помпата. Засмуква въздух и до там.
Куплунга който се "защипва" на горивния филтър има гумено уплътнение което е остаряло.
Сложиха нова връзка, обезвъздушиха всичките дюзи и това е.
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Здравейте отново, днес когато вдигнах капака на запален двигател видях, че в маркуча който смениха от горивния филтър към ГНП-то през 2-3 секунди минава въздух под формата на малки балончета.
Не трябва ли системата да е напълно обезвъздушена?
Поработи 2-3 минути и балончетата изчезнаха.
На клипа се вижда сменения маркуч.
http://vbox7.com/play:926da706f7
Весело посрещане на Новата 2016-та година
Не трябва ли системата да е напълно обезвъздушена?
Поработи 2-3 минути и балончетата изчезнаха.
На клипа се вижда сменения маркуч.
http://vbox7.com/play:926da706f7
Весело посрещане на Новата 2016-та година
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Колеги, никой ли не може да се изкаже по балончетата в горивната система?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДи - Не иска да запали.Направена диагностика.
Ти сам си отговорил, не трябва да ги има.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта