Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
frantic
- потребител

- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от frantic » 25 ное 2006, 19:33
Здравейте, Проблема е следния: Когато е на свободна скорост генератора ми дава 6V ??? А когато махна клемата на генератора и замеря с мултицета + на клемата и - на корпус ми дава 0.01V. Някой знае ли защо се получава така? Колко волта трябва да ми дава когато меря директно от генератора?
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 25 ное 2006, 20:23
лампата на таблото свети ли?
-
frantic
- потребител

- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от frantic » 25 ное 2006, 20:32
Лампата изгасва след като запаля. НО сега се сетих че като превключих мултицета на променливо напрежение ми даде 37V. Да не би да е от токоизправителя в генератора?
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 25 ное 2006, 20:37
може и диот да има пробил ама акумолатора ще се истущава през генератора.Не се сещам схемата на греца как е вмомента .
-
frantic
- потребител

- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от frantic » 25 ное 2006, 20:40
Аз схемата на греца е знам с 4 диода е ама доста ще се уръся защото трябва да е за 70А колкото дава генератора на дизелите.
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 25 ное 2006, 20:46
диодите са 6 и ако можеш да извадиш поне един от плочката ше си герой.Работят на 3 фази и средниа ток е по малък.Стига гадане.Акумолатора добре ли е.М-у другото при одкачане на клемата при работещ двигател релето понякога сдухва.
-
frantic
- потребител

- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от frantic » 25 ное 2006, 21:00
ОК. утре отивам да търся плочка по моргите. Акумулатора мисля че е добре след като не дава напрежение генератора. След като го заредих вкъщи кара 1 седмица:)
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 26 ное 2006, 09:23
ако ще ремонтираш сам свали и премери диодите все пак да не се окаже друго преди да купиш
-
svir4o
- потребител

- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
-
Status:
Извън линия
Мнение
от svir4o » 26 ное 2006, 19:39
колегамоят съвет е да вземеш да я закараш на майстор еладжия който ще ти смени плочката с нова и ще имаш гаранция. а от моргите ще те сапунисат около 50 лв новата плочка ще е сигурно 80 лв и монтаж 20 лв е по добре от 50 и ощедвама трима майстори .четки.ротори .диоди.презапояване и ред други сапунки и загубено време.не питй старо питай патило

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта