Помощ спешно !!! не пали :(
- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Помощ спешно !!! не пали :(
Колеги карам от март месец ескорт мк5 1.3 верига с карборатор 92-ра година. До вторник сутринта никакви проблеми. Не пали и това е предната вечер я карах паркирах и на сутринта дръвце не припуква даже. Нито на газ нито на бензин. Газ до горе 32 литра развивам изпарителя съска яко . Бензин има поне 6,7 литра зареден преди няколко дни нее стар бензина зареждам само на еко. В вторник следобяд вадя лулите и с отверка пробвам пускат искра всичките. Днес пробвам и дръвце няма никой а не съм бутал нищо по токовете. На бензин махам всички кабели от клапаните с тръбичка дректно само на бензин и нищо. Вадя маркуча за бензина след помпата и го слагам в шише пълни го с бензин. закачам пак обратно няма никои вкъщи даже не припуква . Гледам има датчик на маховика вързан е комутатор и на блока нещо като бубина или магнет нз не съм запознат и майстор водих не е виждал човека такъв мотор отварян просто не се чупели. 4 кабела от това чудо което явно е нещото което дава тока към кабелите и от там на свещите. Развивам свещите бели . Пробваме ги с едно нещо подобно на пистолет правят си искра. Дайте акъл возя си децата на градина с нея и ги прибирам . Нямам финанси за таксита всеки ден нужна ми е просто колата и мн си я харесвам икономична ми е много. Бос съм по токовете. Възможно ли е да е станало нещо с веригата за др не се сещам центровка ток карб и гориво. плс помагаите мн е на зор работата. закъснявам сутрин за работа щото ходя пеш по 3,4 км и накрая ша ме изгонят
плсс помагайте

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
Честито, сполетял те е емблематичния проблем с таблото на Ескортите от МК5 нагоре. Ето една от многото теми по въпроса
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1%80%D1%82
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1%80%D1%82
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
Голям филм току що опитахме пак върнахме мотора пак в колата бях свалил кутията с бушоните отворих я но сичко си е ок релетата работят,но от нещото от което излизат кабелите за свещите ток няма. Не е проблема в платката с бушоните и нз защо ама изобщо не прилича на тея от снимките а цялата е една двойна на буквата г има 5 релета на нея и бушоните няма окислено или разпоено някаде по буксите няма окислено по крачетата сичко си е ок даваш на контакт сичко си светва завърташ и нищо. Лично съм проверил всяка една букса и съм белязал за да няма грешка просто към кабелите и свещите ток не отива. Дайте малко инфо за това чудо бобина ли е делко ли е какво е? Явно там е проблема другото което остава е да е комутатора а него как да го проверя? Мисля че с тая простата кола то май друго няма за сега се изчерпах май май ще се наложи да се разделим с дядо форд колкото и да не ми се иска но немога да си водя децата по студа зима идва просто не става . Жалко за купето че грам ръжда няма ама ква ли файда май комшията ще излезе прав че форда е като козата не боледува а направо мре::( ако се присети някой нещо да пише давам и срок до сряда четвъртак др седмица ако не на отпадаци и така. 

- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
Колега, нещото от което ти излизат кабелите за свещите е бобина.
Ако до нея не отива напрежение, приблизително равно на това на акумулатора, просто няма
да имаш искра на свещите.
Както НАСКО е казал, много вероятно е да е таблото с предпазителите.
На баща ми ескорта имаше същия проблем и веднъж даже ни остави преди Търново на Бряста.
Решихме временно проблема, като закарахме директен + до бобината и всичко се оправи.
В последствие, свалих теблото, презапоих му всички спойки, които можах да докопам и се оправи.
Довечера ще проверя на кое място трябва да свържеш + от акумулатора да пробваш.
Ако до нея не отива напрежение, приблизително равно на това на акумулатора, просто няма
да имаш искра на свещите.
Както НАСКО е казал, много вероятно е да е таблото с предпазителите.
На баща ми ескорта имаше същия проблем и веднъж даже ни остави преди Търново на Бряста.
Решихме временно проблема, като закарахме директен + до бобината и всичко се оправи.
В последствие, свалих теблото, презапоих му всички спойки, които можах да докопам и се оправи.
Довечера ще проверя на кое място трябва да свържеш + от акумулатора да пробваш.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
Според тези снимки излиза, че след като дадеш на контакт, +13V
трябва да отиват на средния извод.
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... gaCh2RcAbx
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... Ggodm2MCdw
За да си сигурен, може да премериш с мултицет на всички кабели, след като е включено на контакт.
трябва да отиват на средния извод.
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... gaCh2RcAbx
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... Ggodm2MCdw
За да си сигурен, може да премериш с мултицет на всички кабели, след като е включено на контакт.
- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
И аз го мислех за същото утре вечер ще пробвам . Трябва ли обаче ако стане номера да прекарвам плиуса през реле и ако да какво да е това реле . Просто съм бос по токовете. Мерси колега за отговора. Оценявам го. Все от някаде трябва да изкочи зайчето:)
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
Ние го бяхме направили временно с едно копче за включване на фарове от някаква кола.
Като ще палиш, щракаш копчето. По-добре е да се направи с едно реле на 12V, което да се управлява с контактния ключ.
Но според мен, първо пробвай дали ще стане номера, после е лесно.
Като ще палиш, щракаш копчето. По-добре е да се направи с едно реле на 12V, което да се управлява с контактния ключ.
Но според мен, първо пробвай дали ще стане номера, после е лесно.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
На средното краче се мери напрежението, когато си на контакт.
http://dox.bg/files/dw?a=86c9387133
http://dox.bg/files/dw?a=86c9387133
- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
Проверено отива ток до бобината .Останаха бобина и комутатора. Как да разбера кое е?
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
Какво напрежение премери там ?
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Помощ спешно !!! не пали :(
За бобината, може да и се премерят съпротивленията на първичната и вторичната намотка.
Но най-лесно ще е да си намериш някоя от морга или някой приятел за пробата.
Комутатора не знам как може да се диагностицира, освен с друг.
Но най-лесно ще е да си намериш някоя от морга или някой приятел за пробата.
Комутатора не знам как може да се диагностицира, освен с друг.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта