Изведнъж Отказа Да Пали ?
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Изведнъж Отказа Да Пали ?
А сега да видим има ли колеги, дето хвърлят на боб и познават
Сега сериозно, тази сутрин си влизам в колата, давам контакт, ключа за газ си почерпи колата, цъкна и тръгвам да въртя и въртя, и въртя скъса се стартера и не запали. Ееееее това е невъзможно... пак въртиииии, въртииии и пак не пали. Обърнах на бензин и не и не и туй е. Свалям първа свещ всичко 6 и мирише на бензин ама не е удавена, свалям втората и същото. Свалям кабела на първи цилиндър от свеща (най дълъг) слагам една резервна свещ и въртя на стартер и няма грам искра
Понеже нямам мултицет в мен давам контакт и с лампа измерих има ли напрежение до бобината и имаше. Земам кабела на втори цилиндър, пак свеща слагам, въртя и си пали като офицер, без да има никакви проблеми или признаци за такива. А сеги де
Имам няколко предположения- комутаотор, платката с предпазителите или датчика на коляновия вал или някои кабел.







Понеже нямам мултицет в мен давам контакт и с лампа измерих има ли напрежение до бобината и имаше. Земам кабела на втори цилиндър, пак свеща слагам, въртя и си пали като офицер, без да има никакви проблеми или признаци за такива. А сеги де

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Таблото с предпазителите, тоя филм съм го играл, бобината и комутатора се захранват от различни линии.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Датчика на коляновия вал.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Има още един феномен, който забравих да спомена. Ако карам колата и е загряла хубаво и я игася, след 10 минути давам контакт, перката за охлаждане фучи, а колата няма никакви принаци да завърти стартер. В положение на палене съвсем леко мигат лампите и нито цъка нещо нито нищо. До тука добре, махам буксата захранваща електромотора на вентилатора на охлаждането и пак не иска, вече махам предпазителя и взривявам с много силно положение. Нали като откача буксата ми пада товара, но пак не завърта, пали само на премахнат предпазител. 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Попринцип като загрее мотора, когато са износени втулките на стартера, става точно така, въртиш ключа и няма никой.
Може проблема с това че нямаш искра да е от комутатора, бобината, таблото с релета и бушони и буксата която влиза в бобина, датчика на хол или работи или не, няма средно положение. Аз съм случвал буката на бобината да не дава добър контакт и да няма ток на свещите или да работи на 2 цилиндъра.
Може проблема с това че нямаш искра да е от комутатора, бобината, таблото с релета и бушони и буксата която влиза в бобина, датчика на хол или работи или не, няма средно положение. Аз съм случвал буката на бобината да не дава добър контакт и да няма ток на свещите или да работи на 2 цилиндъра.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Вчера си направих експеримент и при ваденето на всички предпазители колата не загасна
Дали ще е от таблото на предпазителите 
А ако както каза са износени втулките, то при подаване на запалване трябва стартера да е в режим на късо и лампите на таблото да премигнат сериозно, както и да цъкне поне шалтера, а то нищо само дето леко мигат лампите незабележимо.


А ако както каза са износени втулките, то при подаване на запалване трябва стартера да е в режим на късо и лампите на таблото да премигнат сериозно, както и да цъкне поне шалтера, а то нищо само дето леко мигат лампите незабележимо.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Колеги открих проблема с паленето, когато си поиска. Всичко стана по разбира се трудния начин, за което малко се бях стресирал и сега ще кажа защо. Решаваме един ден с моята приятелка да идем на дряновския манастир и на връщане от там спирам в Търново уж да хапнем, но преди това викам я да си заредя газчица пък после ще ядем. Спирам на бензиностанция, заредих гориво и при опит за палене стартера върти на бЮргия и не пали...(викам си брех, нали отварях кутията с предпазители за презапояване, какво стана пък сега) Много опити направих и не запали , тикнахме я да не пречи и си викам абе то хубаво, ама какво ще я правя? Викам я взех си от габарита диода ( понеже има телчета на цокула) и започнах да го използвам като мултицет. На бобината идва напрежение, започнах да въртя на стартер да видя дали комутира, ама явно няма кой да управлява бобината. Викам тоо комутатор е сдал багажа, махнах му буксата огледах, всичко беше в ред, докато не видях кабел с две жила със собствена изолация и се сетих че това е оня датчик индуктивен ли е, на хол ли е ддз. Махнах буксата видях, че са леко хлабави клемите, оправих ги и сега всичко спи. Надявам се да помогна и на други хора.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Дефакто всичко е било от лошата връзка на буксата на датчика на хол 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Малко съм прекалил с писането, ама дефакто ДА 

- dicho1989
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 31 авг 2015, 18:39
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 tdci 130
- Местоположение: Devin
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
здравейте колеги имам следния проблем с форд мондео 2.0тдцци 130 к. колата спрч да пали почва да мига лампата за погрев на свещите и докато не изгасне не пали като запали колата са върви без никакви проблеми но и в движение ми го прави този номер започва да мига въпросната лампа и колата веднага гасни моля за помощ на диагностиката изписа проблем с главно реле и ощте две грешки втората беше нещо с инжекторите не поня
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Точно това е най-масовия дефект на TDCI и другите комон-рейл дизели. Приготви си сериозна сума за ремонт на инжектори.dicho1989 написа:втората беше нещо с инжекторите
- dicho1989
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 31 авг 2015, 18:39
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 tdci 130
- Местоположение: Devin
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
ако е проблема в инжекторите като запали няма ли да пуши или да е прекалено да трака двигатела защото като си запали си работи много добре и си върви колата прилично и без да играят обороти нито да дими
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?
Не съм запознат много с дизелите, но това което съм чел от форума (може да потърсиш TDCI с търсачката), е че проблема се появява при по-голямо натоварване. Падало налягането в рейла заради износените клапани на инжекторите, компютъра влиза в авариен режим и ограничава мощността на двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта