Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
Здравейте!
Колата е Пума, 1.7 1998г.
Малко история за проблема - преди две години слагам обикновена АГУ - колата до този момент се държи изключително добре на бензин.
Поставят ми газовата уредба като е настроена така, че всяко палене е на бензин и на определени обороти обръща на ГАЗ. При първото палене забелязах че бензиновата помпа не изключва както преди, т.е. преди давам на контакт, чувам бензинова помпа как работи, прави нужното налягане и изключва. От момента на поставяне на АГУ забелязвам че помпата не изключва, т.е. предполагам че не прави необходимото налягане, както и работата на бензин се влоши доста - оборотите са ОК, но вървежа е и тягата са много зле, все едно не достига гориво на моменти. Още нещо което смятам че е свързано с проблема - като карам на бензин, на включен предавка и пусна газта и искам да се движа на принудително-празен-ход колата придърпва (предполагам от недостиг или пък давене на гориво).
Като поставяха газта видях че нещо пипат по бушоните където е компютъра - възможно ли е там нещо да са объркали? Проблема се появи непосредствено след монтажа. Не му обърнах внимание, но сега искам да го разреша.
Бихте ли дали идея какво мога да направя?
Предварително благодаря!
Поздрави!
Колата е Пума, 1.7 1998г.
Малко история за проблема - преди две години слагам обикновена АГУ - колата до този момент се държи изключително добре на бензин.
Поставят ми газовата уредба като е настроена така, че всяко палене е на бензин и на определени обороти обръща на ГАЗ. При първото палене забелязах че бензиновата помпа не изключва както преди, т.е. преди давам на контакт, чувам бензинова помпа как работи, прави нужното налягане и изключва. От момента на поставяне на АГУ забелязвам че помпата не изключва, т.е. предполагам че не прави необходимото налягане, както и работата на бензин се влоши доста - оборотите са ОК, но вървежа е и тягата са много зле, все едно не достига гориво на моменти. Още нещо което смятам че е свързано с проблема - като карам на бензин, на включен предавка и пусна газта и искам да се движа на принудително-празен-ход колата придърпва (предполагам от недостиг или пък давене на гориво).
Като поставяха газта видях че нещо пипат по бушоните където е компютъра - възможно ли е там нещо да са объркали? Проблема се появи непосредствено след монтажа. Не му обърнах внимание, но сега искам да го разреша.
Бихте ли дали идея какво мога да направя?
Предварително благодаря!
Поздрави!
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
Върни им я на газаджиите да ти я оправят. Попмпата трябва да спира, колата не работи на бензин защото явно нямаш емулатори (или не са вързани добре) и компютъра трупа грешки!

- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
Колата има емулатори и помпата спира когато обърна на газ. Колата работи добре на газ. Не това е проблема обаче.
Притеснява ме работата на бензин и факта че като дам на контакт чувам как бензиновата помпа работи и не изключва. Надявам се че ме разбираш!
Притеснява ме работата на бензин и факта че като дам на контакт чувам как бензиновата помпа работи и не изключва. Надявам се че ме разбираш!
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
Провери релето , забелязъл съм ,че попринцип спират на някакви секунди. Въпроса е ,че на бензин трябва да си върви както си е вървяла и преди! За това ти казвам ,че компютъра може да трупа грешки и за това да не върви добре на бензин.

- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
Кое е това реле което казваш и къде се намира?
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
The Fuel pump relay is in the Power Distribution Box under the hood, it is relay K. If it is the fuse then fuse 17 in the PDB.
It could also be the cut off switch, which is either under the dash above the brake pedal or behind the passenger kick panel
Either the relay is jammed or someone has wired it directly to ground, opposed to the ECU which is what triggers the prime.
Тоест: или релето ти се е прецакало или някой от "майсторите" е прецакал нещо по кабелите при ECU-то
It could also be the cut off switch, which is either under the dash above the brake pedal or behind the passenger kick panel
Either the relay is jammed or someone has wired it directly to ground, opposed to the ECU which is what triggers the prime.
Тоест: или релето ти се е прецакало или някой от "майсторите" е прецакал нещо по кабелите при ECU-то

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото
Това че помпата работи постоянно не е проблем, много хора мислят че помпата изключва като вдигне определено налягане, но не е така, спира ако до няколко секунди не постъпят импулси от мотора (не се върти). Най-вероятно за по-лесно са ти включили помпата към управлението на газта, затова не спира. Проблема на Бензин идва заради газта, заради обикновената уредба, параметрите се отклоняват с много от нужните параметри, това кара компютъра да се ошашави опитвайки се да вкара нещата в граници ама няма как да стане, защото не той управлява.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта